Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Whehehe, ja misschien wel....Hij heeft het al wel 2x gevraagd. Hij belde gister en vandaag. ![]() Pfff, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik ga nog eens heel goed nadenken |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou er niet meer over nadenken, mr gewoon gaan!!! Veel, euh, plezier... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon doen! hij wil het graag, jij wil het graag, boeit jou die vrienden wat, waarschijnlijk wordt het gewoon hartstikke gezellig! Lekker lol met zn allen, pak je zelf ook biertje erbij ![]() ![]() Go for it! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan idd weleens gaan peilen hoe hij is met vrienden erbij...ja.. Pfff, doe ik nou zo moeilijk? Ben namelijk nog niet helemáál overtuigd...Ja ok, ben moeilijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ben wel langsgegaan. Was eigenlijk best leuk ja ![]() Eerst gewoon gepraat enzo. En even later ging ik bij hem op de bank zitten, later ging ik liggen ![]() Toen ik wegging bracht hij me naar mijn auto en daar zoenden we!!! ![]() Ik weet nu niet of we nu wat hebben ofzo, kreeg vanochtend nog wel een smsje met 'slaap lekker'... Ik wacht het af en..... I'll keep you posted !! Kussie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gefeliciteerd met deze ontwikkeling! Waren jullie helemaal met zn tweeen? En was het een speciale gelegenheid dat je langs ging of gewoon voor de gezelligheid? *duimt voor Stoney*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als je een jongen echt kei leuk vind, ga je er langs, of zijn vrienden erbij zijn of niet. Als je hem echt leuk vindt en hem echt graag wilt zien.. Maar goed. Ik kan me ook altijd wel vermaken met de 'guys' ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tja... euhm...we sms'en veel. Hij belt weleens.. Afgelopen woensdag was hij geslaagd voor zijn motorrijbewijs. Hij belde en vroeg of ik wat kwam drinken. Dat wou ik wel. Samen met zijn huisgenoot (mijn collega ook) dronken we wat. Hij ging in de stoel zitten en ik op de bank... Hij kwam niet naast me zitten ofzo.... ![]() Maar ok. We hebben morgenavond feest van de afdeling. En hij werkt dus ook nog eens bij mij. Hij komt dus ook. Het thema is: jaren '60 & '70. Ik ben dus gevraagd om wat te draaien. Heeft hij 2 cd's voor me gebrandt ![]() Maar goed, tegen een uurtje of tien kwamen er ineens een stuk of 6 vrienden van hem binnenstormen, ben toen ook maar weggegaan. Kreeg toen wel een kussie ![]() En nu? Geen idee. Hij heeft me wel over MSN 'zijn Sweetie' genoemd.. Of we nu officieel verkering hebben? Ik weet het niet. Jij? Kus van Stoney |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: