Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 14:37
DT
DT is offline
Hoi
Ik heb nu ongeveer anderhalve maand geleden een maand verkering gehad van een meisje dat een jaar jonger is dan ik (15). Ze vondt mij toen heel leuk, en *volgens mij* nu ook nog wel (misschien wat minder). Ze is ontzettend aardig en lief enzo, maar het enige nadeel was dat ze niet erg haar eigen mening liet horen/verlegen was/onzeker was. Ik knap daar ontzettend op af omdat ik zelf niet heel erg zelfverzekerd ben (wel genoeg.. maar niet zo ontzettend). Ik vond haar nog steeds best leuk, ze is ook heel mooi, vooral vergeleken bij de rest van de meisjes in 't gooi hier (ik heb t niet zo op hockeybimbos)
Ik heb net op msn een gesprek met haar gehad, en we hebben besloten wat samen te gaan doen en elkaar beter te leren kennen. Mijzelf lijkt de beste oplossing om eerst met haar als 'gewone' vriendin om te gaan, en kijken of ze dan misschien anders doet.
Nog tips, advies, opmerkingen? laat t me ook weten als k onduidelijk ben geweest, ik heb dit vrij snel getypt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 16:24
Verwijderd
Zorg dat ze op haar gemak is, laat duidelijk merken dat je haar mening waardeert als ze die heeft. Zorg ervoor dat ze ook in een omgeving zit waar ze rustig met je kan praten en niet om de 5 seconde een dronken knakker langs komt stomen.

Ze zal waarschijnlijk nu wat makkerlijk kunnnen praten als je laat merken dat je echt luistert naar wat ze heeft te zeggen zal ze ook wat opener worden. Win haar vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:15
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
''Hoi
Ik heb nu ongeveer anderhalve maand geleden een maand verkering gehad van een meisje dat een jaar jonger is dan ik (15). ''
Wat bedoel je daarmee? Dat snap ik niet helemaal.
In ieder geval 1 belangrijke tip. Als je haar leuk vind, ga dan niet met haar om alsof het gewoon een goede vriendin is. Ik heb dat een jaar lang gedaan bij een meisje dat ik leuk vond. Toen hebben we 2 weken wat gehad en ze vond het toch wel heel raar. Ze vond het vrienden zijn leuker. Misschien was dit gewoon beter in onze situatie, maar ik kan het je niet aanraden.
Waar wil je advies over hebben? Hoe je een gezellige avond/dag kan krijgen? Kijk dan gewoon even rond op het L&R forum, daar staan op dit moment echt genoeg topics.

In ieder geval, heel veel succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten