Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 14:54
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik heb een eigen computer met gebruikersaccount.
Als ik me aanmeld staat er dat ik 3 ongelezen emails heb, maar als email adres staat het adres van mijn zusje. Als ik in mijn account kijk staat er toch echt MIJN emailadres gekoppeld aan mijn account, en ik heb geen emails van mijn zusje ontvangen.
Wie weet hoe ik dit verander zodat er alleen staat Ongelezen emails met MIJN adres?
Oud 03-05-2004, 15:10
Agamemnon
Agamemnon is offline
Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Gebruikersaccounts -> Klik op de naam van je account -> Mijn .Net Passport wijzigen.
Oud 03-05-2004, 15:20
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Heb ik al gedaan, en daar staat dus ook gewoon mijn emailadres, en hij blijft weergeven dat mn zusje een mail heeft.
Oud 05-05-2004, 10:38
luckyleo
luckyleo is offline
Dan heeft je zusje waarschijnlijk een keer ingelogd op jouw account, vervolgens msn opgestart en daar een melding op msn van 3 nieuwe emailtjes gehad. Daarna heeft ze zich weer afgemeld, zodat voor jouw account nog steeds geld dat er 3 ongelezen emails zijn.
Om die 3 ongelezen emails weg te krijgen, moet je zusje gewoon ff op jouw account op msn gaan, daar al haar email lezen, zodat er 0 ongelezen emails meer zijn. Vervolgens meld ze zich weer af en dan staat er waarschijnlijk niet meer de melding van 3 ongelezen mails.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten