Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ik denk dat jijzelf de enige bent die kan bepalen hoe jouw gevoelens nu zijn voor beiden. Daaruit zul je dus zelf de conclusie moeten trekken wat je wilt.... Ik zou er een paar dagen heel goed overna denken en dan een beslissing nemen.
||
Citaat:
maar kijk, als iemand nu vertelt: kben bij me oude vriendin terug en kben zooo gelukkig, dan kun jij dat toch ook niet meteen doen? is een hele andere situatie ![]()
||
Citaat:
Als je echt niet weet wat je wilt zou ik even afstand nemen van beide om uit te kunnen maken wat nou jou eigen gevoel voor beiden is. Neem even een paar dagen/weken de tijd om tot jezelf te komen en je eigen gevoel te laten spreken. Dat wil dus niet zeggen dat als jij voelt dat je terug wilt naar je exvriendin die jou ook terug zal nemen... (maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid.) succes ![]()
||
Citaat:
![]() Kan me trouwens ook best voorstellen als je zoiets doet, dat de partner dan zoiets heeft van "Ja dag, waarom ben je aan 't kijken of 't met die soms beter kan, is 't soms met mij niet goed genoeg? Doe als een ouwe tomaat en rot maar 'n end op." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je relatie niet echt goed is, houd je 'm dan nog wel aan en ga je dan wel rondkijken? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar mijn relatie is gelukkig super. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() .. als iemand niet tevreden is in een relatie en gaat rondkijken .. vind ik persoonlijk 't niet eerlijk dat je je partner eigenlijk aan 't lijntje houd. .. toch? .. Maar als je een goede relatie hebt, kijk je niet rond en vind je geen betere .. Dus in dat geval vind ik het statement "Ik zou het zelf nooit uitmaken als ik niet zeker was dat de andere relatie beter zou zijn" raar .. want dat zegt eigenlijk dan dat een huidige relatie niet goed genoeg is .. ![]() ![]() Ik hou van mieren zeiken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat is "een goede relatie"? |
![]() |
||
Citaat:
En dat is iets wat een ieder voor zichzelf uit moet maken, lijkt me? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|