Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 11:22
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
ik heb nog niet eens een maand en we HOUDEN nu al heel erg veel van elkaar! Wij zelf vinden dit maf maar niet erg. maar is het nou normaal dat je in een tijd van 2 week van iemand houd dat je er voor zou dood gaan?(b.w.v)

Advertentie
Oud 07-02-2002, 11:28
chanel
chanel is offline
mm.. ik weet niet precies hoe lang dat bij mij duurde, en daar hecht ik ook geen waarde aan, ik weet alleen dat ie alles voor me is..

Chanel
Oud 07-02-2002, 11:43
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Dat kan heel snel denk ik en dat willen sterven voor iemand had ik in mijn relatie ook al heel snel
Oud 07-02-2002, 11:51
FB
FB is offline
Een week...
Oud 07-02-2002, 12:22
Verwijderd
ik hou van die persoon als zij de eerste is aan wie ik elke ochtend denk ..

en dan bedoel ik niet ouders en vrienden enzo,maar een vriendin /meid .
Oud 07-02-2002, 12:56
Verwijderd
waarom zou je aan dat gaan twijfelen als je da zelf al voelt? Het kan dus gewoon, anders was dat jou nie gebeurt.
Ik weet ook da dat kan, want ik heb dat gevoel ook zeer sterk bij mun vriend. En hij bij mij...
Het kan zeker maar het geeft uiteindelijk nie zoveel hoelang of da heeft geduurd, als het er maar is. En dat is duidelijk het geval wel bij jou! Dus nie twijfelen en nie over nadenken, dan maak je het alleen mnaar moeilijker dan het is.. Nahja het is nie eens moeilijk..
Oud 07-02-2002, 13:27
Woestijnpinguin
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
waarom zou je aan da gaan twijfelen als je da zelf al voelt? Het kan dus gewoon, anders was da jou nie gebeurt.
Ik weet ook da dat kan, want ik heb da gevoel ook zeer sterk bij mun vriend. En hij bij mij...
Het kan zeker maar het geeft uiteindelijk nie zoveel hoelang of da heeft geduurd, als het er maar is. En dat is duidelijk het geval wel bij jou! Dus nie twijfelen en nie over nadenken, dan maak je het alleen mnaar moeilijker dan het is.. Nahja het is nie eens moeilijk..

Wat leuk dat zo van men neef houd!
hij houd ook wel van jou maar dat weet jij beter als ik! ook al hoor ik het 3 keer per week
zie je de 24ste vast wel
Oud 07-02-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

Daar ben ik het wel mee eens Dat is echte liefde, als het dan ook wederzijds is
Oud 07-02-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

Trouwens gisterochtend was jij het eerste waar ik aan dacht. 'Kut weer Daniel niet wakker gebeld'
Oud 07-02-2002, 21:19
xsten
xsten is offline
Ik hou niet zo snel van iemand. Ik kan iemand snel leuk vinden, maar zelfs echt verliefd worden doe ik niet snel.
Ik vind houden van iets heel aparts om te doen van een jongen waar je verliefd op bent. Van m'n vriendinnen durf ik zo te zeggen dat ik superveel van ze hou maar van een jongen.......

wacht maar lieverd.........
Oud 07-02-2002, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:

Wat leuk dat zo van men neef houd!
hij houd ook wel van jou maar dat weet jij beter als ik! ook al hoor ik het 3 keer per week
zie je de 24ste vast wel
LOL

Mjah, dit is een beetje vaag, maar dat begrijp je vast wel keb echt geen idee wie jij bent jij blijkbaar wel van mij. Nouja maakt ook nie uit
Oud 08-02-2002, 08:04
Verwijderd
1 maand tot heel erg lang
Oud 08-02-2002, 12:57
missyamerica
missyamerica is offline
Je kan heel, heel snel van iemand houden!! Vanaf de eerste minuut dat ik m'n vriend zag wist ik dat k hem moest hebben en na een paar uur wist ik dat ik van niemand zoveel zou kunnen houden als van hem. Nooit wil ik weer een ander!! Liefs Lisa
Oud 08-02-2002, 13:48
Penelopeia
Penelopeia is offline
sneller dan je van jezelf verwacht..
Oud 08-02-2002, 13:52
Woestijnpinguin
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
LOL

Mjah, dit is een beetje vaag, maar dat begrijp je vast wel keb echt geen idee wie jij bent jij blijkbaar wel van mij. Nouja maakt ook nie uit

als ik het goed heb ben jij de vriendin van men neef! dus ben ik de neef van jou vriend hehe ik weet van alles over je

Oud 08-02-2002, 16:51
Severus
Severus is offline
Tja, ik weet zelf ook niet waardoor het komt, maar het kan dat je in zo'n korte tijd van iemand kunt houden. Er zijn er die zeggen dat dat niet kan, dat je elkaar nog goed genoeg niet kent, dat het toch wel ff duurt voordat je van iemand houdt, etc. etc. Maar het is echt zo, het kan. Ik spreek uit ervaring. Ik denk dat ik al van mijn schatje hield op de eerste dag dat ik hem ontmoette, eigenlijk. Alleen besefte ik het toen nog niet (echt): dat kwam een tijdje later pas, net alsof ik opeens het licht zag. Ik schrok me dood!

Ripper
Oud 08-02-2002, 17:24
Mey
Mey is offline
Na twee weken al zoveel van iemand houden dat je er voor wil sterven....eeeeeh, nou, ik heb het nog nooit gehad, maarre, het zou natuurlijk kunnen
Oud 11-02-2002, 10:52
Cato328
Cato328 is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:
ik heb nog niet eens een maand en we HOUDEN nu al heel erg veel van elkaar! Wij zelf vinden dit maf maar niet erg. maar is het nou normaal dat je in een tijd van 2 week van iemand houd dat je er voor zou dood gaan?(b.w.v)

Jah, ik had dit ook met Reeuwerd. Geloof me het gaat nooit meer over, ook al is er geen relatie meer.

Oud 11-02-2002, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:
als ik het goed heb ben jij de vriendin van men neef! dus ben ik de neef van jou vriend hehe ik weet van alles over je

jah das ook wel zo Daar heb je gelijk in... Hmmz jij weet van alles over mij?? Das minderzz
Oud 11-02-2002, 16:52
Woestijnpinguin
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
jah das ook wel zo Daar heb je gelijk in... Hmmz jij weet van alles over mij?? Das minderzz

aaahh weet alleen de standaart dingen hoor zoals waar je woond enzo.

Oud 11-02-2002, 16:56
Verwijderd
Houden van is een heel flexibel begrip...iedereen moet 't voor zichzelf invullen. Ik kan me best voorstellen dat je al heel snel van je partner zegt dat je je hele leven bij diegene wilt blijven..als dat voor jou 'houden van' is, dan hou je inderdaad wel van die persoon, ja...

Overigens: zeggen dat je voor iemand zou sterven is dom, je bent veel nuttiger levend.
Oud 11-02-2002, 17:08
Woestijnpinguin
Citaat:
nare man schreef:

Overigens: zeggen dat je voor iemand zou sterven is dom, je bent veel nuttiger levend.

B.W.V.

Oud 12-02-2002, 17:08
~!~Crazygirl~!~
~!~Crazygirl~!~ is offline
tuurlijk kan je snel van iemand houden en meestal als je het meent blijf je heel lang van hem houden...ik hield al van me vriend voor dat ik met hem kreeg...omdat ik nog met een andere jongen had...lullig voor die jongen maar beter voor me vriend toch?
Oud 13-02-2002, 10:43
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:

Niet normaal, wel heel speciaal. Ik had het ook met mijn vriend. We zaten bij hem thuis (we hadden toen een week of 3) en ik zei dat ik heel erg had na zitten denken en me afvroeg of ik nu al van hem kon houden en dat ik dacht van wel. Hij zei dat hij precies hetzelfde dacht en toen waren we samen heel gelukkig en bijna 8 maand later nog steeds!

Oud 09-05-2004, 04:09
Woestijnpinguin
Citaat:
Cato328 schreef op 11-02-2002 @ 11:52 :
Jah, ik had dit ook met Reeuwerd. Geloof me het gaat nooit meer over, ook al is er geen relatie meer.
Hoezo je had gelijk
Advertentie
Oud 09-05-2004, 08:48
Verwijderd
Weer zo'n oud topic. Je kunt dan nog beter een nieuw topic openen over hetgene waar je over wilt praten.
Dit is zo lang geleden en bovendien up je het topic met maar een paar woorden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten