Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik hou niet zo snel van iemand. Ik kan iemand snel leuk vinden, maar zelfs echt verliefd worden doe ik niet snel.
Ik vind houden van iets heel aparts om te doen van een jongen waar je verliefd op bent. Van m'n vriendinnen durf ik zo te zeggen dat ik superveel van ze hou maar van een jongen....... wacht maar lieverd......... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah, dit is een beetje vaag, maar dat begrijp je vast wel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, ik weet zelf ook niet waardoor het komt, maar het kan dat je in zo'n korte tijd van iemand kunt houden. Er zijn er die zeggen dat dat niet kan, dat je elkaar nog goed genoeg niet kent, dat het toch wel ff duurt voordat je van iemand houdt, etc. etc. Maar het is echt zo, het kan. Ik spreek uit ervaring. Ik denk dat ik al van mijn schatje hield op de eerste dag dat ik hem ontmoette, eigenlijk. Alleen besefte ik het toen nog niet (echt): dat kwam een tijdje later pas, net alsof ik opeens het licht zag. Ik schrok me dood!
![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Houden van is een heel flexibel begrip...iedereen moet 't voor zichzelf invullen. Ik kan me best voorstellen dat je al heel snel van je partner zegt dat je je hele leven bij diegene wilt blijven..als dat voor jou 'houden van' is, dan hou je inderdaad wel van die persoon, ja...
Overigens: zeggen dat je voor iemand zou sterven is dom, je bent veel nuttiger levend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |