Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2001, 10:55
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Heyy allemaal,

Ik moest ff kwijt dat ik echt een ongelofelijke pesthekel heb aan natuurkunde en scheikunde. Het zal wel liggen aan die super-irri invaller die we nu hebben die in de les gewoon niet meer komt opdagen (zouden we hem dan toch echt weggepest hebben? ) en die met een brede grijns achter zn bureau gaat zitten als dr een proefwerk of so is! Echt, NIEMAND kan hem uitstaan!!! En nu heeft iedreen zn proefwerk gewoon zwaar verkloot...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2001, 14:08
John Sickbock
John Sickbock is offline
ik ben het niet met je eens dat na+sk zo triest zijn. namens >90% van de forummers op dit forum. een trieste invaller dat is heel sterkte ermee nog (kun je deze niet wegpesten? ) maar dat moet je niet afreageren op na en sk...
Oud 20-05-2001, 17:09
Tampert
Tampert is offline
ik denk inderdaad sdat dit over het algemeen niet de meest geliefde vakken ziij ... sterkte ermee dan maar
Oud 20-05-2001, 17:19
cmoi
cmoi is offline
Ach maakt het kiezen van je profiel alleen maar wat makkelijker.

Elk nadeel hep z'n voordeel. (sorry Johan)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2001, 17:19
hopeloos geval
Citaat:
John Sickbock schreef:
ik ben het niet met je eens dat na+sk zo triest zijn. namens >90% van de forummers op dit forum. een trieste invaller dat is heel sterkte ermee nog (kun je deze niet wegpesten? ) maar dat moet je niet afreageren op na en sk...

Ja, maar zodra je een hekel hebt aan een leraar dan wordt dat vak ook gelijk een stuk minder ...
En over dat wegpesten gesproken, volgens mij zijn we al aardig op weg... Hij komt alleen nog met proefwerken en so's opdagen ...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2001, 17:20
hopeloos geval
Citaat:
Tampert schreef:
ik denk inderdaad sdat dit over het algemeen niet de meest geliefde vakken ziij ... sterkte ermee dan maar

Jij ook sterkte dr mee ofzoow voor t geval je t nodig hebt ofzoow.

Met citaat reageren
Oud 20-05-2001, 17:22
hopeloos geval
Citaat:
cmoi schreef:
Ach maakt het kiezen van je profiel alleen maar wat makkelijker.

Elk nadeel hep z'n voordeel. (sorry Johan)
Maar ik zou echt voor geen goud natuurkunde en scheikunde in mn profiel wille hebben !!!

Met citaat reageren
Oud 21-05-2001, 20:30
Joanne
Joanne is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:
Heyy allemaal,

Ik moest ff kwijt dat ik echt een ongelofelijke pesthekel heb aan natuurkunde en scheikunde.
Tja... Succes nog even ermee.

Ik heb het lekker NOOIT meer!!! (vandaag m'n examen natuurkunde gemaakt )

[Dit bericht is aangepast door Joanne (21-05-2001).]
Oud 23-05-2001, 15:22
hopeloos geval
Citaat:
Joanne schreef:
[B] Tja... Succes nog even ermee.

Ik heb het lekker NOOIT meer!!! (vandaag m'n examen natuurkunde gemaakt )

[B]
Zozo... En ik had een 3,5 voor een pw... Niet echt zo vreselijk fijn maar ja, het is toch natuurkunde maar...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 18:51
beuk
beuk is offline
scheikunde vond ik ook kut, maar natuurkunde is best leuk en ik was er ook goed in. je leert heel veel dingen die je gewoon tegenkomt en waarvan je je misschien wel eens afgevraagd hebt hoe het zit enzo.. bij scheikunde heb ik dat niet.
Oud 27-05-2001, 16:44
hopeloos geval
Citaat:
beuk schreef:
scheikunde vond ik ook kut, maar natuurkunde is best leuk en ik was er ook goed in. je leert heel veel dingen die je gewoon tegenkomt en waarvan je je misschien wel eens afgevraagd hebt hoe het zit enzo.. bij scheikunde heb ik dat niet.

Nee, ik vraag me meestal ook niet af wat er overblijft als je thee ofzoow laat verdampen...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2001, 12:52
Verwijderd
scheikunde is juist supergaaf!!! maar wij hebben nu ook een heeeeeeeeeeele irritante invaller. Die ook nog eens superdom is.....hij snapt er zelf gewoon nix van, komt z'n afspraken niet na....grrrrrrrrr hij is gewoon zo dom! maarjah ik laat me niet door zo'n eikel tegenhouden hoor, ik kom er zelf wel uit, hij bekijkt het maar.
maarjah

suc6

Alicia
Met citaat reageren
Oud 01-06-2001, 16:00
haike
haike is offline
Ik vind ns kei makkelijk (ja, ik kom uit brabant, kei). Alleen die formules uit je kop leren, bah.
In iede geval veel succes iedereen met alles wat hij of zij nog moet doen.
Oud 01-06-2001, 20:01
Flying to Multisport
Flying to Multisport is offline
Ik vind Scheikunde eigenlijk best wel geinig om te doen omdat het niet moeilijk is en als je het weet is het hardstikke simpel....
Oud 01-06-2001, 22:23
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:

Nee, ik vraag me meestal ook niet af wat er overblijft als je thee ofzoow laat verdampen...
niks, toch?

Oud 02-06-2001, 09:08
hopeloos geval
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
scheikunde is juist supergaaf!!! maar wij hebben nu ook een heeeeeeeeeeele irritante invaller. Die ook nog eens superdom is.....hij snapt er zelf gewoon nix van, komt z'n afspraken niet na....grrrrrrrrr hij is gewoon zo dom! maarjah ik laat me niet door zo'n eikel tegenhouden hoor, ik kom er zelf wel uit, hij bekijkt het maar.
maarjah

suc6

Alicia

Ja, ik kom dr zelf dus NIET uit, en als die ***** dan dus niet in de gewone lessen komt uitleggen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 09:09
hopeloos geval
Citaat:
hopeloos geval schreef:

Ja, ik kom dr zelf dus NIET uit, en als die ***** dan dus niet in de gewone lessen komt uitleggen...
Dan kán ik het gewoon niet leuk vinden, want ik snap dr toch niets van...

Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 09:12
hopeloos geval
Citaat:
haike schreef:
Ik vind ns kei makkelijk (ja, ik kom uit brabant, kei). Alleen die formules uit je kop leren, bah.
In iede geval veel succes iedereen met alles wat hij of zij nog moet doen.
Ik vind het gewoon moeilijk, en zeker zonder hulp... Maar dan vind ik die formules nog wel meevallen want die hoef je toch alleen maar in je kop te stampen...

Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 09:13
hopeloos geval
Citaat:
Flying to Multisport schreef:
Ik vind Scheikunde eigenlijk best wel geinig om te doen omdat het niet moeilijk is en als je het weet is het hardstikke simpel....
Ja, als je het eenmaal weet ja...

Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 09:14
hopeloos geval
Citaat:
Tampert schreef:
niks, toch?

Nou, als je dr suiker in hebt zitte...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren