oke, ik heb ff hulp nodig.
Ik ben paar weken met school ( 4havo en 5 vwo) een weekje naar Londen geweest. Was super leuk en gezellig. Veel lol gehad. Ook met een hele lieve/grappige jongen. Ik kende hem eerst niet zo goed ( hij zit in 5vwo) Maar ik leerde hem die week wel goed kennen. We waren heel close samen, deden veel dingen samen. zo wat iedereen dacht dat we al iets hadden ( wat dus niet zo was). Zelfs soms handje pakken enzo heel leuk allemaal. Vooral in de London Dungeon ( voor de gene die het kennen, anders :, soort spookhuis maar dan echt heel eng)
ik ben echt bange schijterd en hij speelde daar mooi op in. Heel gezelligd dus allemaal. Nu zijn we weer terug in Nederland. Ik dacht gewoon gezellig voor een weekje en dan thuis weer gewoon vrienden he. Maar ik kan hem niet vergeten en als ik hem zie moet ik gelijk weer lachen. We zijn nu al zo iets van 3 weken thuis en nog steeds is dat zo. We draaien nu een beetje om elkaar heen. ( veel oogcontact enzo) Ik hou het vooral af. Hou niet zo van relaties, maar van de andere kant kan ik hem niet vergeten. Alletwee nog al verlegen... durven misschien niet de stap te zetten. Ik hoor van vriendin dat ie wel steeds naar mij kijkt enzo
wat moet doen?? move maken of niet?