Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 17:53
Verwijderd
Dag lieve mede-muziekliefhebbers...

Ik zoek met spoed iemand die zo vriendelijk wil zijn om even de voor (- en achter?) kant van zijn/haar Pinkpop kaartje te scannen! Dan bedoel ik niet een ticketservice variant, maar een 'orgineel' exemplaar. EDIT--> en wel een '3 dagen + camping exemplaar' op precies te zijn...

Waarom? Omdat ik zeker wil weten dat ik van iemand op internet een echt, en dus niet vervalst exemplaar gekocht heb. Vind het namelijk wel èrg toevallig dat ik net kaartje nummer "00002" van Nederland heb
Maar misschien zie ik spoken, heb ik wel een echt exemplaar en kan m'n kaartje dus netjes betalen...

Wiewie helpt?

EDIT--> Iemand die even de 'echtheidskenmerken' van het kaartje met me door wil nemen is natuurlijk ook goed!

punkindrublicuberalles@hotmail.com

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 19:12.
Advertentie
Oud 24-05-2004, 18:07
Verwijderd
Ik denk dat als je bang bent dat je een vervalst exemplaar hebt, je moet kijken naar bepaalde kenmerken. En ik denk dat die op foto's niet goed te zien zijn.. maar je kunt het altijd proberen natuurlijk

Dit topic hoort meer op Vraag & Aanbod dan op muziek, dus ik verplaats hem even
Oud 24-05-2004, 18:16
Verwijderd
misschien kan je bij het postkantoor oid een vergelijking maken, of een mailtje sturen naar pinkpop met je probleem.
Oud 24-05-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 24-05-2004 @ 18:16 :
misschien kan je bij het postkantoor oid een vergelijking maken, of een mailtje sturen naar pinkpop met je probleem.
Het postkantoor geeft dus niet van die echte Pinkpop kaartjes uit.
Oud 24-05-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
overthestars schreef op 24-05-2004 @ 17:53 :
Dag lieve mede-muziekliefhebbers...

Ik zoek met spoed iemand die zo vriendelijk wil zijn om even de voor (- en achter?) kant van zijn/haar Pinkpop kaartje te scannen! Dan bedoel ik niet een ticketservice variant, maar een 'orgineel' exemplaar.

Waarom? Omdat ik zeker wil weten dat ik van iemand op internet een echt, en dus niet vervalst exemplaar gekocht heb. Vind het namelijk wel èrg toevallig dat ik net kaartje nummer "00002" van Nederland heb
Maar misschien zie ik spoken, heb ik wel een echt exemplaar en kan m'n kaartje dus netjes betalen...

Wiewie helpt?
Zoveel mensen gaan er trouwens niet naar Pinkpop. Ik denk een stuk of 3 dus kan wel kloppen dat je dit nr. hebt.
Oud 24-05-2004, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 24-05-2004 @ 18:07 :
Ik denk dat als je bang bent dat je een vervalst exemplaar hebt, je moet kijken naar bepaalde kenmerken. En ik denk dat die op foto's niet goed te zien zijn.. maar je kunt het altijd proberen natuurlijk
Iemand met zo'n kaartje die even de kenmerken met me door wil nemen is natuurlijk ook goed
Oud 24-05-2004, 19:08
SuperS
SuperS is offline
wat voor kaartje bedoel je?

3dagen + camping, of alleen voor de maandag?

ik heb de echte, en als je het niet vertrouwd kun je zo'n kaartje altijd nog bij mij kopen
Oud 24-05-2004, 19:11
Verwijderd
Ik bedoel een 3 dagen kaartje + camping!

*toevoegen in 1e post doen *
Oud 24-05-2004, 19:26
SuperS
SuperS is offline
msn:

stefan et heeftemail punt nl
Oud 25-05-2004, 15:59
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
SuperS schreef op 24-05-2004 @ 19:08 :
wat voor kaartje bedoel je?

3dagen + camping, of alleen voor de maandag?

ik heb de echte, en als je het niet vertrouwd kun je zo'n kaartje altijd nog bij mij kopen
bij mij kun je neppe kopen
Oud 25-05-2004, 23:15
Verwijderd
*Weet nu 100% zeker dat ze een ècht exemplaar heeft*

Mag een slotje op dus
Advertentie

Regels voor berichten