Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je databasestructuur is inderdaad overzichtelijker, maar maakt het geheel veel ingewikkelder dus ik hanteer toch mijn oude structuur. Ik heb inmiddels met enige hulp van een klasgenoot inmiddels al wel iets online kunnen krijgen. Een listbox wordt gevuld uit de database met een distinct query in SQL. Ook twee radiogroups heb ik gemaakt, voor de stofsoort en voor de "versheid" van de vlek. Ik had de database ook in MS-Access gemaakt eerst en toen naar MySQL geconverteerd. Dat ging prima en zo kon ik even wat SQL-strings uitproberen. Ik heb daar een SQL-string gemaakt die als volgt luidt: SELECT Benodigdheden, Oplossing FROM Oplossingen WHERE Oplossingscode = (SELECT Oplossingscode FROM Combinaties WHERE SoortVlek = *LISTBOXVLEKSOORT* AND Materiaal = *RADIOMATERIAAL* AND VersOud = *RADIOVERS*); Op de plaats van de woorden met ** moeten de variabelen komen die de gebruiker zelf kiest. Hier loop ik dus op vast. Hij moet de database openen met de waarden van de gebruiker. Hoe krijg ik dit voor elkaar? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
php database script Psychopath | 6 | 15-06-2010 21:02 | |
Software & Hardware |
[PHP] ledensysteem vraag Lil' Stef | 6 | 25-12-2003 16:57 | |
Software & Hardware |
[PHP] uploadscript -niels- | 7 | 30-06-2003 17:56 | |