Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 12:39
Verwijderd
Terechte straf? Of dit wel heel erg streng?
Ik vind het zelf wel terecht, zodra dit soort dingen gebeuren kan je de sport op het dodenlijstje zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 12:45
Verwijderd
gewoon terecht, moeten ze maar niet zo stom doen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:50
Some
Some is offline
Mja wel terecht maar dit soort dingen mogen wel vaker gebeuren, een stadionverbod voor altijd niet alleen als de supporters de spelers aanvallen..

Btw: dit kon wel in het andere topic
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:51
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Kan dat niet in dat andere topic?

Als die er nog is want ik zie um dus niet.

Beetje nutteloos trouwens om het er nog over te hebben of het een goeie straf is ja of nee.
Oud 18-04-2004, 12:58
Some
Some is offline
ik vind het trouwens weer een domme actie dat ze bekend maken wat de straf is, denk je dat al die andere 47 supporters zich nu gaan aangeven??
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 13:51 :

Beetje nutteloos trouwens om het er nog over te hebben of het een goeie straf is ja of nee.
dat andere topic kon ik idd niet vinden, en dit topic is precies bedoeld voor de reactie van Some, moet dit niet vaker gebeuren en ook om andere redens?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waarom is dit trouwens zo erg?
Het gebreurt ook wel eens bij amateurwedstrijden, dan hoor je er niemand over.

Terechte straf? Ik weet het niet, weet niet of dit echt jongens zijn die ook het voetbal leuk vinden als dat niet zo is maakt deze straf geen reet uit denk ik.
Oud 18-04-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 14:02 :
Waarom is dit trouwens zo erg?
Het gebreurt ook wel eens bij amateurwedstrijden, dan hoor je er niemand over.

Terechte straf? Ik weet het niet, weet niet of dit echt jongens zijn die ook het voetbal leuk vinden als dat niet zo is maakt deze straf geen reet uit denk ik.
Ik heb het nog nooit meegemaakt bij amateurvoetbal, terwijl ik toch al een jaar of 11 naar elke thuiswedstrijd van Lisse 1 ga (en vaak uitwedstrijden)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:09
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Bazz schreef op 18-04-2004 @ 14:03 :
Ik heb het nog nooit meegemaakt bij amateurvoetbal, terwijl ik toch al een jaar of 11 naar elke thuiswedstrijd van Lisse 1 ga (en vaak uitwedstrijden)
Kom maar eens een jaar in Enschede en omstreken kijken naar het amateur voetbal.....
Oud 18-04-2004, 13:09
Martjin
Martjin is offline
Het waren maar 20 supporters hoor
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:10
romanov
romanov is offline
Meer dan terecht.
En deze straf was m.i. toch wel een beetje te verwachten. Maar er mogen dan ook wel wat vaker en meer stadionverboden gegeven worden, en niet alleen in dit soort extreme gevallen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:11
Some
Some is offline
Ajax heeft de namen van de vijftig vandalen die donderdag spelers van Jong Feyenoord molesteerden aan de politie doorgegeven, zo meldt voorzitter John Jaakke in het televisieprogramma Buitenhof. De daders zijn volgens de Amsterdamse club geen leden van de 'harde kern' F-Side, maar ze zouden komen uit sfeervak 410 op de tweede ring van de Amsterdam ArenA.

"Als het aan ons ligt, komen zij nooit meer terug in de ArenA", aldus Jaakke. De voorzitter van Ajax wil Feyenoord-voorzitter Van den Herik uitnodigen voor een gesprek om de zaak te deëscaleren, zo zegt hij in het programma. "Ik ben het met Van der Herik eens dat we donderdag de veiligheidssituatie op De Toekomst anders hadden moeten aanpakken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:16
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
romanov schreef op 18-04-2004 @ 14:10 :
Meer dan terecht.
En deze straf was m.i. toch wel een beetje te verwachten. Maar er mogen dan ook wel wat vaker en meer stadionverboden gegeven worden, en niet alleen in dit soort extreme gevallen.
Wildpissen = halfjaar stadionverbod.

Zoals bovenstaande bijvoorbeeld?
Naar mijn mening worden sv's tegenwoordig veel te snel uitgedeeld.
Ik ken nu 4 mensen met een 100% onterecht sv alleen door machtmisbruikers van de knvb en clubs kun je er niks tegen doen en worden ze niet vrijgesproken en zitten ze een halfjaar of een jaar thuis terwijl ze dus niks hebben gedaan.
Je kan een advocata nemen maar dat helpt niet echt veel.
De SOVS doet er in Groningen ook niet echt veel mee, nou weet ik ook niet wat hun rol precies er bij zou zijn.
Oud 18-04-2004, 13:20
USPalermo
USPalermo is offline
ik denk eerder dat er gewoon te weinig mensen worden opgepakt. Ik bedoel, afgelopen donderdag wordt er niemand opgepakt, dát is het probleem, niet dat er te weinig SV uitgedeeld worden, die worden er genoeg uitgedeeld, de politie moet in gevallen zoals donderdag gewoon wat strenger zijn, en niet van dat mierene*k gedrag zo af en toe(zoals b.v. bij een naaktloper)
Oud 18-04-2004, 14:05
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 14:16 :

oeps...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:16
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 18-04-2004 @ 15:05 :
[afbeelding]

oeps...
Dat is gewoon oerdom.
Dat is niet strafbaar en dus niks voor een sv.
Oud 18-04-2004, 14:17
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 15:16 :
Dat is gewoon oerdom.
Dat is niet strafbaar en dus niks voor een sv.
ok
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:18
USPalermo
USPalermo is offline
staat die gozer te stralen dan?
Oud 18-04-2004, 14:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 18-04-2004 @ 15:18 :
staat die gozer te stralen dan?
Ohja zo had ik het nog niet bekeken

Dat zou kunnen idd maar dit is wildzeiken in het stadion (wat bij fcg alleen maar gebeurt trouwens)
Diegene die ik ken met een sv heeft staan zeiken een km. van Abe's graftombe.
Oud 18-04-2004, 14:23
romanov
romanov is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 14:16 :

Naar mijn mening worden sv's tegenwoordig veel te snel uitgedeeld.
Ik ken nu 4 mensen met een 100% onterecht sv alleen door machtmisbruikers van de knvb en clubs kun je er niks tegen doen en worden ze niet vrijgesproken en zitten ze een halfjaar of een jaar thuis terwijl ze dus niks hebben gedaan.
Je kan een advocata nemen maar dat helpt niet echt veel.
De SOVS doet er in Groningen ook niet echt veel mee, nou weet ik ook niet wat hun rol precies er bij zou zijn.
In dit geval kan ik niets anders doen dan je gelijk geven, maar met onterechte stadionverboden dat blijf je wel houden, zo zitten er ook onschuldige mensen in de gevangenis.

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:28
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
helemaal terecht, door hun nutteloze geschop hebben ze het kampioensfeest van ons (de voetbalfans) verknald-->geen leidseplein
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
romanov schreef op 18-04-2004 @ 15:23 :
In dit geval kan ik niets anders doen dan je gelijk geven, maar met onterechte stadionverboden dat blijf je wel houden, zo zitten er ook onschuldige mensen in de gevangenis.
Ik had het meer over de gewelddadige supporters, er worden in dat geval niet zovaak stadioverboden uitgegeven, right?
Ik kan er alleen over spreken hoe het bij FC Groningen gaat en daar krijgen ook mensen die geweldadige dingen doen een sv.
Oud 18-04-2004, 14:34
romanov
romanov is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 15:31 :
Ik kan er alleen over spreken hoe het bij FC Groningen gaat en daar krijgen ook mensen die geweldadige dingen doen een sv.
*sorry* dan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 15:16
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-04-2004 @ 13:51 :

Ik denk dat de FBI het topic eruit heeft gehaald om een onderzoek te starten naar Milk&Fruit.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 15:20
AGH
AGH is offline
Citaat:
Some schreef op 18-04-2004 @ 13:58 :
ik vind het trouwens weer een domme actie dat ze bekend maken wat de straf is, denk je dat al die andere 47 supporters zich nu gaan aangeven??
Natuurlijk gaan die anderen zich niet aangeven, de oude garde van Ajax zal deze jongens ook niet aangeven. Hoogstens zelf eens aanpakken.
Maar denk je dat ze zich anders wel hadden aangegeven?
Ik vind het al knap stom van Milk&Fruit om hierzo rond te bazuinen dat hij op het veld heeft gelopen, ook al hoeft dat natuurlijk niet waar te zijn.
Bovendien weet je van te voren dat je zo´n straf kunt krijgen en dan mag je op het moment zelf een flinke lijn in je neus hebben zitten en straalbezopen zijn, de dagen erna weet je dondersgoed wat je te wachten staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 18:18
zlatani9
zlatani9 is offline
Vak410! Hooligans! Ze staan wel ineen keer op de kaart als Hooli-vak..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-04-2004 @ 19:18 :
ze staan nu ook buiten de ArenA
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:50
Fr1908NMGN
Fr1908NMGN is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 18-04-2004 @ 15:05 :
[afbeelding]

oeps...
die staat gewoon naar beneden te kijken...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:07
AGH
AGH is offline
Pakkende speech van Koeman.
Ik kreeg een brok in mijn keel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 18-04-2004 @ 20:07 :
nou vond ik wel meevallen, het applaus daarna was wel mooi en lang
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:16
snoopy
snoopy is offline
Ik vind dat zeer terecht. Ik vond het echt idioot, mensen in elkaar trappen
Oud 18-04-2004, 19:21
AGH
AGH is offline
Citaat:
Supermach schreef op 18-04-2004 @ 20:15 :
nou vond ik wel meevallen, het applaus daarna was wel mooi en lang
Ik ben ook maar zelden serieus......

Kunnen ze de volgende keer niet iemand anders die microfoon geven? En eventueel ook iemand die een tekst uit zijn hoofd kan leren, zodat het net lijkt alsof het recht uit het hart komt.
Als je zo je excuses moet aanbieden vind ik het niet gek dat van Persie ze niet aanvaard!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:30
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-04-2004 @ 20:07 :
Jammer dat ie het op z'n Balkendes' deed. Maar wel goed en terecht en doeltreffend
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 18-04-2004 @ 20:21 :
Ik ben ook maar zelden serieus......

Kunnen ze de volgende keer niet iemand anders die microfoon geven? En eventueel ook iemand die een tekst uit zijn hoofd kan leren, zodat het net lijkt alsof het recht uit het hart komt.
Als je zo je excuses moet aanbieden vind ik het niet gek dat van Persie ze niet aanvaard!
net zoals bij de nieuwjaarsreceptie zeker, Freek de Jonge zo'n stukje laten voorlezen

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:53
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-04-2004 @ 20:41 :
net zoals bij de nieuwjaarsreceptie zeker, youp van 't hek zo'n stukje laten voorlezen
Freek de Jonge .
Oud 18-04-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
RayMania schreef op 18-04-2004 @ 21:53 :
Freek de Jonge .
tis ook al een tijdje geleden
toch maar een editje
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:02
Shox
Shox is offline
TERECHT natuurlijk

maaruhh waar is dat andere topic dan gebleven
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 21:38
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Shox schreef op 18-04-2004 @ 22:02 :
TERECHT natuurlijk

maaruhh waar is dat andere topic dan gebleven
Geen idee.,
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 22:09
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-04-2004 @ 19:18 :

Waarom?
Sinds wanneer pakken Hoolies spelers?
Oud 18-04-2004, 22:26
Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: Dat andere topic is door een van mijn collega's weggehaald op sport ivm een onderzoekje naar enkele leden te doen. Net zoals de 3 Ajax-relschoppers die zijn aangegeven, worden er hier ook enkele aangegeven. Alleen in ons geval aan de ISP. Maar ik wil nu geen reply's meer zien over "waar is dat andere topic of iets dat daar in verband mee houdt", maar wel over het onderwerp. En dat is dan wat er na de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax gebeurde, en alles wat daar gevolgen aan geeft.
Oud 18-04-2004, 22:52
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Goede zaak, verder heb ik er weinig meer over te melden eigenlijk..
Oud 19-04-2004, 10:16
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-04-2004 @ 16:20 :
Natuurlijk gaan die anderen zich niet aangeven, de oude garde van Ajax zal deze jongens ook niet aangeven. Hoogstens zelf eens aanpakken.
Maar denk je dat ze zich anders wel hadden aangegeven?
Ik vind het al knap stom van Milk&Fruit om hierzo rond te bazuinen dat hij op het veld heeft gelopen, ook al hoeft dat natuurlijk niet waar te zijn.
Bovendien weet je van te voren dat je zo´n straf kunt krijgen en dan mag je op het moment zelf een flinke lijn in je neus hebben zitten en straalbezopen zijn, de dagen erna weet je dondersgoed wat je te wachten staat.
Milk&Fruit is inderdaad niet erg slim geweest, je kon bijna al z'n persoonlijke gegevens en iets 6 foto's zo van diverse Feyenoordsites afplukken

Overigens nu we het toch over cabaretiers hebben, heeft Youp al z'n column geschereven?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 13:14
mario
mario is offline
Waar ik me gister wel aan ergerde was dat het bij Studio Sport net overkwam als of Ajax het slachtoffer was van alles wat er gebeurde. Wat een rechtvaardige straf is durf ik niet over te oordelen maar ik weet nog wel wat er met Feyenoord gebeurde naar ernstige rellen in Leverkussen, dat was dus 2 jaar geen supporters mee in uitwedstrijden voor Europees verbande maar dat zal de KNJB niet doen ik denk meer dat het iets van foei ajax word en 10.000 euro boete voor het vuurwerk ofzo.
Oud 19-04-2004, 14:14
USPalermo
USPalermo is offline
mario, die straf voor de supporters van Feyenoord, werd door Feyenoord zelf opgelegd.

Verder heb ook ik me lopen ergeren aan SV.
M van Praag, was ook niet de juiste man om uit te nodigen, ik had liever een bestuurder van Feyenoord of Ajax gezien, maargoed.

Waar ik me aan ergerde:
-Het Engelse beleid werd weer eens door onwetenden goed gekeurd. Ik bedoel, in de PL gaat het i.d.d. goed IN de stadions.
Een jaarkaart voor de PL is onbetaalbaar voor de 'gewone' man.
Het straffen zoals in Engeland is natuurlijk ook goed te noemen, maar men vergeet dat het er buiten de stadions in Engeland héél en héél anders aan toegaat. Reportages op de BBC lieten zien hoe het er echt aan toegaat in Engeland. Pubs in binnensteden die uitbranden, confrontaties, vernielingen. En als we dan naar Nederland kijken, (op het incident van donderdag na) wat is er dan echt gebeurt de laatste jaren?
-Verder werd van Praag aangevallen op het feit dat Ajax en de KNVB de situatie verkeerd in hadden geschat. Verder vertelde Hugo Borst dat de KNVB na lang wikken en wegen besloten heeft, de wedstrijd tussen Feyenoord B1 en Ajax B1 af te gelasten. Iedereen was het natuurlijk met deze beslissing eens.
van Praag haalde het argument aan, dat de KNVB alleen de datum en de scheidsrechter vast legt en zich er verder betrekkelijk weinig mee bemoeid. Dat vind ik laf afschuif gedrag. Wanneer RBC gister middag gezegd had, niet te spelen omdat ze dit b.v. onverantwoord zouden vinden, dan staat de KNVB met de neus vooraan. Wanneer men een paar fakkels afsteekt, staat de KNVB vooraan om met boetes te zwaaien. Spreekkoren idemdito.
Dan is de KNVB opeens wel verantwoordelijk voor het rijlen en zijlen rond voetbalwedstrijden? Beetje selectief weer.
-Verder melde van Praag dat er een commissie ingesteld gaat worden. Nou ik weet de uitkomst van dat onderzoek nu al hoor.
En denk maar niet dat de uitkomst van dat onderzoek invloed zal hebben op welke belangrijke beslissing dan ook.

Ik krijg sterk de indruk dat Ajax zich er probeerd onder uit te lullen. Vervolgens zal de KNVB Ajax de hand boven het hoofd houden, en het incident bedekken met de mantel der leifde.
Ajax zegt dit niet te hebben voorzien. En gooit het nu op het feit dat de politie niet aanwezig wilde zijn.
De KNVB schuift de schuld van zich af.
Iedereen is nu opeens onschuldig, en Ajax komt er met een kleine geld boete vanaf. Alle hoge heren in Zeist zijn Ajacied lijkt het wel.

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Mooi gesproken USPalermo, ik denk dat er veel supporters net zo denken.
Oud 19-04-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-04-2004 @ 15:55 :
Mooi gesproken USPalermo, ik denk dat er veel supporters net zo denken.
ik ben het er ook mee eens. Hugo Borst was gisteren terecht boos op Ajax en de KNVB. En hij had zich er goed voorbereid maar ze hadden beter iemand van Ajax erbij kunnen halen, zoals USPalermo ook al zei. Ik weet zeker dat ie dan helemaal vastgeluld werd door Hugo Borst.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:08
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 18-04-2004 @ 23:26 :
Offtopic: bla
Waar is dat andere topic?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:50
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 19-04-2004 @ 11:16 :
Milk&Fruit is inderdaad niet erg slim geweest, je kon bijna al z'n persoonlijke gegevens en iets 6 foto's zo van diverse Feyenoordsites afplukken
Hehe, dus al die reacties van andere aanwezigen kwamen daar ook uit voort?
Leuk gevolg van iets te grote bek op internet (wat meestal afbreuk doet aan geloofwaardigheid) en ook een beetje naïef om zulke dingen te roepen zonder daarbij te denken ongeschonden te blijven.
Zoals ik hem al eerder zei: ´wat jij weet, weten de blauwen ook.´
Maar nu ben ik wel benieuwd of het zo´n échte was???

Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 19-04-2004 @ 11:16 :
Overigens nu we het toch over cabaretiers hebben, heeft Youp al z'n column geschereven?
Die durft niets meer over Feyenoord te schrijven……
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:51
AGH
AGH is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 18-04-2004 @ 23:26 :
Offtopic: Dat andere topic is door een van mijn collega's weggehaald op sport ivm een onderzoekje naar enkele leden te doen.
Laten jullie mij buiten beschouwing? Ik heb niets te maken met het wildplasincident van afgelopen vrijdag tijdens GAE - VVV!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 19-04-2004 @ 18:51 :
Laten jullie mij buiten beschouwing? Ik heb niets te maken met het wildplasincident van afgelopen vrijdag tijdens GAE - VVV!!!!!!!
Welles, ik zag het zelf op SBS6, ze zeiden nog: 'Kijk dat is AGH van het s.com forum!!!'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten