Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zoals iemand al zei: Als een jongen wanhopig op zoek is naar een meid, is dat toch een beetje jammer voor het meisje. dan denkt ze ook dat je met haar neemt omdat je graag iemand wilt. Tja, niet wanhopig zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals veel mensen ook al zeggen. Niet de eerste de beste nemen, dit wil ik zelf ook gewoon niet. Ik wil gewoon iemand die echt bij mij past, die ik ook leuk vind. Ik ben misschien wat vaker teleurgesteld, dat ik daardoor nu zo ben. Want ik herken mijzelf gewoon niet meer.. Vroeger was ik zo verlegen, en durfde ik niks. EN nu wil ik het te graag en push ik mijzelf misschien wel teveel. Majah. Ik zal het maar proberen om gewoon lekker mijn eigen dingen te doen, en er niet teveel bij nadenken ![]() In de hoop "haar" tegen te komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet op zoek gaan, ze vind jouw vanzelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, je cliché klopt echt niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, het cliché is waar: als je op zoek bent, kom je ze niet tegen. Als je namelijk op zoek bent straal je een soort hebberigheid uit. Als je in een kroeg / discotheek of waar dan ook bent om lol te hebben en niet om te scoren, word je nog tien keer zo aantrekkelijk. 1. Men moet moeite voor je doen en 2. je bewijst dat je prima jezelf kan vermaken. Dus relax, heb een avondje lol zonder meiden, en het komt allemaal wel goed. Geduld is een schone zaak. En zeg nou zelf, een meisje wat per direct op al je avances ingaat is toch geen lol meer aan? Wanhopig maakt onbemind, zullen we maar zeggen. Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 15:41. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic dan maar: Als je 't weet, laat je't mij dan ook weten? (a)
|
|