Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 01:16
Verwijderd
Tsja, hoe zal ik zeggen.

Ik denk dat ik een beetje hopeloos ben ofzo

Najah, iig ik ben al misschien zon twee jaar ermee bezig. Ik wil graag een meid waar ik van kan houden enzo.

Heb er er verschillende gezien waarop ik echt verliefd op kon worden enzo. Maar het mocht niet zo zijn. Of ik was haar type niet, of de andere werd "ingenomen" door mijn beste vriend.

Ik hou mij ner teveel mee bezig, overal altijd....
Ik wil te graag een meid. Ik weet het van mijzelf gewoon.

Komt vooral omdat bijna alle vrienden van mij wel minstens 1 serieuze relatie hebben gehad enzo.. En ik dus geen een keer. Ik wil het gewoon eens meemaken enzo.

Ben verdrietig, als ik dan weer teleurgesteld word als het niet lukt.. Ik ben er teveel mee bezig. Ik wil er gewoon vanaf. Ik wil er niet meer mee bezig zijn, met de gedachte om een meid te hebben.

Hoe kom ik er vanaf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 01:19
Elister
Elister is offline
Ik kan het me wel een beetje voorstellen. Maar ik denk dat je je niet te druk erom moet maken. Want dan raak je gefrustreerd en dat kun je zien aan mensen. En gefrustreerde mensen zijn minder aantrekkelijk.

Ik denk dat je gewoon moet proberen te denken: "Ik zie wel". Maar da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 09-05-2004, 01:19
Faery
Faery is offline
Mmm vreemd, want je bent best fuckable.
Oud 09-05-2004, 01:26
Elister
Elister is offline
Oud 09-05-2004, 01:44
Faery
Faery is offline
Homofoob. Bah.
Oud 09-05-2004, 08:53
Verwijderd
Niet te druk om maken, believe me.. Ik zat me ook altijd ontzettend te focussen en toen ik eindelijk de hoop opgaf toen kwam opeens mn eerste vriendje in beeld heel typisch... en inderdaad aan je uiterlijk te zien...

ZIJN AL DIE MEIDEN BLIND OFZO ??
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 09:18
Verwijderd
Je moet je er idd niet druk om maken, aan je uiterlijk ligt het iig niet als ik je fotoboek zo zie . Misschien dat wanneer jij een meisje ontmoet je meteen al laat zien dat je heel graag wil en ben je wel te opdringerig daardoor. Sowieso is de uitstraling van iemand die heel graag wil en misschien wel beetje onzeker daardoor is heel anders dan iemand die gewoon eerst voor het lol maken gaat enzo! Dan gaat een meisje je vanzelf leuk vinden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 10:18
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 09-05-2004 @ 10:18 :
Je moet je er idd niet druk om maken, aan je uiterlijk ligt het iig niet als ik je fotoboek zo zie .
Zelf dacht ik ook altijd dat ik nooit een vriend zou krijgen. Maar juist toen ik het niet verwachte was daar mijn eerste vriendje.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 10:38
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Trek je pak aan en alles komt goed met jou!

Probeer je eens wat vaker te herinneren dat je het ook hartstikke fijn hebt in je eentje. Jongens die gelukkig zijn met zichzelf zijn bovendien veel aantrekkelijker.
Oud 09-05-2004, 12:22
Verwijderd
Probeer niet te wanhopig te zijn, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is erg belangrijk. Ik heb genoeg wanhopige jongens meegemaakt en ik vond het leuk om met hen om te gaan, maar ik geloofde nooit dat ze mij écht leuk vonden. Dat ze écht verliefd op me waren. Gewoon omdat het duidelijk was dat ze graag een vriendin wilden hebben en dat ze dus gewoon de 1e keer dat iemand hen leuk vond meteen zouden toehappen, ipv eerst eens naar hun eigen gevoelens te kijken van "is dit nu echte liefde?"

Zelfs bij m'n huidige vriendje vraag ik me vaak nog wel af hoe diep z'n gevoelens nou zitten. Ik ben z'n eerste vriendin, het eerste meisje dat ooit op die manier interesse in hem toonde en met hem omging. En voordat we wat kregen was hij ontzéttend op zoek naar een vriendin. Zelfs toen hij mij al kende...

Dus nou ja.. kijk er iig mee uit.. je kunt meisjes daar ontzettend veel pijn mee doen. Hou jezelf niet voor de gek dat je iets voelt wat er niet is. Ik beschuldig je nergens van ofzo, maar ik moest dit gewoon ff zeggen. Het is beter als je gewoon plezier hebt in je leven, je op andere dingen richt.. misschien af en toe wat zoent tijdens het uitgaan ofzo.. en pas een relatie neemt met iemand van wie je écht helemaal gek bent.

Ook in m'n omgeving heb ik wel gezien dat een jongen een relatie begon met het eerste meisje wat hij kon krijgen, daar bijna een jaar een relatie mee had en daarna, toen het uit was, pas écht verliefd werd. Toen merkte hij dat het anders was.. anders dan bij z'n eerste vriendin..

En trouwens, zo'n relatie komt vaak wanneer je het helemaal niet verwacht. Op een moment dat je er helemaal niet aan denkt ofzo, kom je ineens iemand tegen. Ik snap best dat je wat mist enzo, tis allemaal heel logisch.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:22
Zaina
Zaina is offline
Het ligt iig niet aan je uiterlijk.
Oud 09-05-2004, 14:33
Daboman
Daboman is offline
zoals alicia ook al tussen de regeltjes door zegt; afleiding zoeken! Want dan wordt je afgeleid en denk je er dus niet over na! Tenminste, dat zou ik doen.

En wie weet vindt je wel iemand bij dat afleiding zoeken... Tenslotte is hier al vaak gezegd dat het komt op een moment dat je het niet verwacht (maar nou niet gaan verwachten dat je iemand vindt bij dat afleiding zoeken he )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 17:12
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ik wou even of Alicia aanvullen dat je ook best een goeie relatie kunt hebben met iemand waarop je niet echt verliefd (lees: misselijk, buikpijn, diarree, obsessief) bent, maar om wie je wel veel geeft, en met wie het gewoon klikt en je lol mee kan hebben.
Het is een misverstand dat verliefdheid een vereiste is voor een goede relatie, liefde is zeker wel vereist, maar dat is iets heel anders. Dat wordt nogal eens verward. En verliefd kun je toch niet lang blijven!

hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat je de eerste de beste maar moet pakken, moge dat duidelijk zijn!
Oud 09-05-2004, 18:05
Jules
Jules is offline
Niets aan doen
Het komt ècht vanzelf wel
(ja dat zegt iedereen, maar het is ook zo).
Oud 09-05-2004, 18:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Zaina schreef op 09-05-2004 @ 14:22 :
Het ligt iig niet aan je uiterlijk.
nee, dus zal het waarschijnlijk aan zn innerlijk liggen. geen compliment

Maar zoals iemand al zei: Als een jongen wanhopig op zoek is naar een meid, is dat toch een beetje jammer voor het meisje. dan denkt ze ook dat je met haar neemt omdat je graag iemand wilt. Tja, niet wanhopig zijn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ik je verhaal zo eens lees, zou ik zeggen: we zitten allebei in precies dezelfde situatie.

Behalve dan dat ik niet uit je post kan opmaken of je op dit moment één bepaalde Grote Liefde hebt... én dat jij je uiterlijk wél meehebt.

Ik weet natuurlijk ook niet precies hoe jij (en ik, for that matter) uit deze situatie kan komen. Ik kan me verder wel vinden in het antwoord van Alicia Silverstone m.u.v. wat ze zegt over zoenen tijdens het uitgaan en daarna pas een keer een relatie aangaan. Gevoelloos zoenen tijdens het uitgaan vind ik goedkoop en doet mij niks, dus ik zou dat niet aanraden. Maar ook dat is natuurlijk persoonlijk, misschien werkt het voor jou wél.

Succes.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:37
Methuselah
Methuselah is offline
Whatever you do, niet iemand als je vriendin nemen gewoon omdat je 'n vriendin wilt. Ik ben al iets langer "op zoek" (niet echt, maar ik wil echt al wel heel wat jaartjes 'n vaste vriendin) maar je moet niet de eerste de beste die jou wel ziet zitten nemen, daar kwets je uiteindelijk alleen maar meer mee dan iets anders.

Voor de rest: tja, aan je uiterlijk ligt 't niet en voor zover ik je al 'n paar jaartjes ken op Onzin, ben je echt wel 'n coole gast dus tja, gewoon jezelf zijn en ooit stapt er wel eens iemand op je af. Of je gaat zelf eens op iemand af, met 't risico dat je gekwetst raakt. Ga in elk geval nooit uit met de gedachte van "En NU ga ik 'n vriendin vinden." want dan raak je alleen maar ontgoochelder en gedesillusioneerder van.
Oud 10-05-2004, 06:22
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 09-05-2004 @ 23:30 :
Behalve dan dat ik niet uit je post kan opmaken of je op dit moment één bepaalde Grote Liefde heb't...
nee niet meer.

Maar zoals veel mensen ook al zeggen. Niet de eerste de beste nemen, dit wil ik zelf ook gewoon niet. Ik wil gewoon iemand die echt bij mij past, die ik ook leuk vind.

Ik ben misschien wat vaker teleurgesteld, dat ik daardoor nu zo ben. Want ik herken mijzelf gewoon niet meer..

Vroeger was ik zo verlegen, en durfde ik niks. EN nu wil ik het te graag en push ik mijzelf misschien wel teveel.

Majah. Ik zal het maar proberen om gewoon lekker mijn eigen dingen te doen, en er niet teveel bij nadenken

In de hoop "haar" tegen te komen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:52
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik betrap mij soms er ook op dat ik streef naar het ''hebben''. Mijn hormonen lijken echt continu op hol te slaan. Erg vervelend gevoel van binnen, maar van buiten merk je er niks van.

Ik ben alweer bijna anderhalf jaar vrijgezel. Ik heb tussendoor wel met een aantal meiden gezoend, maar heb nooit echt een relatie met ze aangeknoopt, omdat ik nu verstandiger ben geworden op dat gebied...

Ik kijk het allemaal wel aan...Ik zie wel wat op mijn pad komt. Als ik maar bij het uitgaan de juiste muziek heb, heb ik niet eens vrouwen nodig om mij te vermaken!

Voor de topicstarter: Ik ken het gevoel zeer zeker. Iedereen heeft een vriendin, behalve jij. De sociale druk gaat met jou gevoelens spelen, waardoor je hormonen zelf niet meer in de hand hebt, lijkt het. Je wordt wanhopig, onzeker over je uiterlijk.

Nou ja..over je uiterlijk hoef je je geen zorgen over te maken. Misschien heb je dat gevoel wel, heb ik ook nog steeds, misschien wel gezond dat je dat hebt. Voor de rest heb ik geen bepaalde tips...Ik hoop alleen dat je je hormonen een beetje onder controle kan houden!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:32
Tumm!ee
Tumm!ee is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 09-05-2004 @ 02:16 :

Of ik was haar type niet, of de andere werd "ingenomen" door mijn beste vriend.
Leuke beste vriend..

Niet op zoek gaan, ze vind jouw vanzelf
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tumm!ee schreef op 10-05-2004 @ 14:32 :
Leuke beste vriend..

Nou, als die beste vriend nou op dat meisje verliefd was en dat meisje op die vriend, dan is dat inderdaad klote en rotvervelend -ik ken de situatie- maar dan is die vriend imo niets aan te rekenen.

Trouwens, je cliché klopt echt niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 16:19 :

Trouwens, je cliché klopt echt niet.
Door de spelfouten?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alex schreef op 10-05-2004 @ 16:22 :
Door de spelfouten?
Nou je het zegt... hij is inderdaad dubbel fout.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 09-05-2004 @ 02:19 :
Mmm vreemd, want je bent best fuckable.
Ik sluit mij volledig bij je aan

En ja, het cliché is waar: als je op zoek bent, kom je ze niet tegen. Als je namelijk op zoek bent straal je een soort hebberigheid uit. Als je in een kroeg / discotheek of waar dan ook bent om lol te hebben en niet om te scoren, word je nog tien keer zo aantrekkelijk. 1. Men moet moeite voor je doen en 2. je bewijst dat je prima jezelf kan vermaken.
Dus relax, heb een avondje lol zonder meiden, en het komt allemaal wel goed. Geduld is een schone zaak.

En zeg nou zelf, een meisje wat per direct op al je avances ingaat is toch geen lol meer aan?

Wanhopig maakt onbemind, zullen we maar zeggen.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 15:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 15:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tumm!ee schreef op 10-05-2004 @ 14:32 :
Wat leuk, 'n naïef pubertje.
Oud 10-05-2004, 16:17
hummelke
hummelke is offline
Haha, .. lullig voor je, maar je weet dat ik 't ook heb haha.. maar goed... hebben we 't al eens over gehad he
en tjah.. je weet 't al, maar ik zal 't dan toch nog maar 'n keertje vertellen, ik ben de ware.. hoeft niet verder te zoeken.. bla bla bla, slijm slijm slijm en verder haha maar goed..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hummelke schreef op 10-05-2004 @ 17:17 :
Haha, .. lullig voor je, maar je weet dat ik 't ook heb haha.. maar goed... hebben we 't al eens over gehad he
en tjah.. je weet 't al, maar ik zal 't dan toch nog maar 'n keertje vertellen, ik ben de ware.. hoeft niet verder te zoeken.. bla bla bla, slijm slijm slijm en verder haha maar goed..
Dikke pret.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:37
Guybrush
Guybrush is offline
OMG, wat veel mensen die de hele bedoeling van het topic niet doorhebben zeg. Hij vraagt niet hoe hij een vriendin kan krijgen, hij vraagt hoe hij van die 'hebberigheid' af kan komen. Iedereen zegt hier wel "denk er maar niet aan", maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De TS wilt juist weten hoe hij ervoor kan zorgen dát hij er niet meer aan denkt.

Ik heb geen tips voor de TS, maar wou toch ff bovenstaande kwijt.
Oud 10-05-2004, 16:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Guybrush schreef op 10-05-2004 @ 17:37 :
OMG, wat veel mensen die de hele bedoeling van het topic niet doorhebben zeg. Hij vraagt niet hoe hij een vriendin kan krijgen, hij vraagt hoe hij van die 'hebberigheid' af kan komen. Iedereen zegt hier wel "denk er maar niet aan", maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De TS wilt juist weten hoe hij ervoor kan zorgen dát hij er niet meer aan denkt.

Ik heb geen tips voor de TS, maar wou toch ff bovenstaande kwijt.
Nu je't zegt...

Ontopic dan maar: Als je 't weet, laat je't mij dan ook weten? (a)
Oud 10-05-2004, 19:55
hummelke
hummelke is offline
haha, ja en mij ook.. dan kan ik Joaquin helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten