Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er ervaring mee je mag me pmmen als je wil. Je kan ook even de zoekfunctie gebruiken, hier zijn al aardig wat topics over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ervaring is dat het best goed te doen is, behalve wiskunde b, daarbij had ik een (veel) te grote achterstand. Sommige anderen die ik ken die de overstap ook gemaakt hebben, hadden er meer moeite mee. Ik denk dat je aan hoe makkelijk vmbo-tl je af gaat, de cijfers die je haalt en ook aan wat de docenten er van zeggen dat je havo wilt gaan doen en ook aan je motivatie, vrij aardig op kunt maken of je het kunt ed. |
![]() |
|
[QUOTE]Leonoor schreef op 26-04-2004 @ 19:54 :
[B] ![]() oh sorry ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Sorry voor het heel erg offtopic gaan
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf heb op de mavo gezeten dus ik weet niet hoe het precies met vmbo zit. Maar op de mavo moest ik kiezen voor wiskunde en een vreemde taal. Frans of duits dus. Dit jaar doe ik eindexamen havo. En naar mijn wete is er van onze mavo leerlingen eentje niet doorgegaan met de havo. Die stopte er gelijk mee. Wat wel zo is, is dat de overstap wel pittig is. Je komt in een heel ander wereldje. Maar het is zeker wel te doen met de juiste instelling. En gewoon hulp vragen wanneer je het nodig heb. Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
switch VMBO-T > HAVO op mn 18e tommeke1994 | 2 | 19-06-2011 12:35 | |
Algemene schoolzaken |
Stap 4 VMBO/T naar HAVO 4 ------> Toelatingseisen Winstanley | 2 | 28-01-2011 11:55 | |
Algemene schoolzaken |
2 stellingen... vmbo-ers naar vwo nutteloos?? Verwijderd | 36 | 16-03-2002 18:22 |