Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 14:05
sunflower83
sunflower83 is offline
ik ben gek op twee jongens, heb dit nog nooit meegemaakt maar vind het vreslijk en vooral omdat ze elkaar kennen!! als ik uit ben zijn ze er allebei
de ene is lief betrouwbaar zo ver ik weet en gek op mij dat heeft ie gezegt, ik zei dat ik nog ff gene relatie wilde ( is niet lang uit met me ex) en hij wacht net zoland ik wel wil erg lief
nu heb ik een vriend van hem leren kennen nouja vriend met uitgaan maar voor de rest niet
hij is niet echt te vatten vind ik omdar ik niet weet of ie slijmt of serieus is als ie met me praat het is een beetje mystrieus type dus, hij heeft al lang gene vriendin gehad omdat ie kieskeurig is beetje moeilijk te krijgen jongen dus
hij stuurde gister ik wil snel afspreken en je bent leuk, maarja bedoeld ie daarmee IK vind je leuk..en hoe kom ik er achter of ie te vertrouwen is, en of ie me niet voor 1 avond wil , odmat ie dat vakler heeft gedaan zei ie, en hij heeft veel vriendinnen enzo, maarja ik weet niet of dat wat over betrouwbaarheid zegt want zoveel jongens hebben vriendinnen, maar ik heb zoiets als zou hij mij leuk vinden, hoe kan ik dan vertrouwen dat ie er niet met 1 van die vriendinnen vandoor gaat...
ook stuurt ie steeds lieve smsjes als ik vraag zijn ze gemeend zegt ie ja maar vind het zo moeilijk om het te geloven ( heb namelijk in het verleden aantal meegemaakt met foute jongens)

nu voel ik me zo klote tegenover die andere jongen omdat die op mij wacht terwijl ik uit vis of die andere jongen mij leuk vind ik schaam me diep kweet niet wat ik nu moet doen of denken,, want die lieve jongen is ook erg leuk, en als ik nu zeker wist of die andere onbetrouwbaar is ga ik natuurlijk liever met die lieve jongen.. ookal klinkt dat raar...

maarja als blijkt dat ze me allebei leuk vinden moet ik toch kiezen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 14:34
Verwijderd
Nou dan zou ik toch voor zekerheid gaan, als ik jou was. Die ene jongen is gek op je, dat weet je zeker en hij is ook leuk en betrouwbaar.. En die ander.. Misschien speelt ie alleen maar een spelletje met je.. En trouwens, ik denk niet dat je op allebei verliefd bent. Verliefd zijn en iemand gewoon leuk en aantrekkelijk vinden zijn toch 2 verschillende dingen..

succes er mee!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:37
sunflower83
sunflower83 is offline
hoe kan ik het er het beste achterkomen of ie geen spelletje met me speelt , want misschien is dat niet zo wat ik natuurlijk hoop, want ken hem natuurlijk niet goed..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:44
Verwijderd
Vind je hem zo leuk dan? Of vind je het gewoon fijn dat ie zo mysterieus is en (misschien wel) onbereikbaar? Heleboel mensen vinden dat soort personen spannend en leuk en denken dan dat dat de geweldigste personen zijn (ik wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is, maar denk daar eens over na).
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:51
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
als ik jou was, zou ik denk ik kiezen voor de jongen die je kunt vertrouwen.. want stel je kiest voor die andere, en hij speelt idd maar een spelletje, dan heb je je kans bij die betrouwbare jongen waarschijnlijk ook verspeeld, want dat is behoorlijk lullig voor 'm.. Maarehm, misschien kun je een van zn vrienden of vriendinnen vragen of ie t serieus meent als hij zegt dat ie je leuk vindt.. die wat minder betrouwbare persoon dan dus
Oud 09-05-2004, 15:51
sunflower83
sunflower83 is offline
of misschien een paar keer met hem afspreken ? dat ik een beetje weet hoe ie is bedoel kom je toch snel genoeg achter ofnie
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:58
AngelLena
AngelLena is offline
Ik zou voor degene gaan die je al kent. Jij bent gek op hem, hij op jou, je weet dat hij veel voor je over heeft, wat kan er fout gaan? Als je hem laat schieten door e lang met die ander te lopen prutsen van wel/niet, en dat wordt eenniet, dan heb je een hele mooie kans laten schieten. Zou erge zonde zijn.
Oud 09-05-2004, 16:19
Elmoo
Elmoo is offline
KIEZEN natuurlijk! En voor degene die jij denk het meest te kunnen vertrouwen en waar jij je het lekkerst bij voelt. Moeilijke keuze blijft het natuurlijk maar kies naar je eigen gevoel
Oud 09-05-2004, 16:31
Verwijderd
flow met je gevoel mee. Zeker bij vrouwen zit het dan vaak wel goed.

Meer kan ik niet zeggen jij moet het doen.

Succes
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:45
Verwijderd
kijk wie je het meest mist als je ze een tijd niet ziet. en kies voor diegene.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
sunflower83 schreef op 09-05-2004 @ 16:51 :
of misschien een paar keer met hem afspreken ? dat ik een beetje weet hoe ie is bedoel kom je toch snel genoeg achter ofnie
waarom met iemand afspreken als je al iemand anders heb die 100% voor jou gaat? (en waar jij je goed bij voelt, nog belangrijker!!)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 17:58
snoodaard
snoodaard is offline
Ze er niet mee lastig vallen en een derde zoeken. Of gewoon allebei, dat gaat vast wel een tijdje goed.
Oud 09-05-2004, 19:15
Verwijderd
Niets doen, niet kiezen. Als je niet kunt kiezen, dan zijn ze allebei niet leuk genoeg voor een relatie, ook al ben je verliefd.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 20:16
Billy_bob
Billy_bob is offline
snap nooit zo goed hoe je op 2 mensen verliefd kan zijn, ik ben harstikke verliefd, maar dan ben ik totaal gefocust op haar zeg maar. Kan me niet voorstellen dat ik zulk gevoel zou kunnen hebben bij 2 personen.
Oud 09-05-2004, 20:58
In_stilte
In_stilte is offline
Als ik jouw posts lees krijg ik het gevoel dat je die ene jongen aan het lijntje houd, hij is op zich wel leuk, zeker, maar geen uitdaging voor jou. Je wilt niet iemand die voor je voeten wordt geworpen. Volgens mij zou je als je zeker wist dat hij jou leuk vond die "mistery guy" kiezen, dan geef je dus niet genoeg om die andere jongen, want anders had je wel meteen voor hem gekozen.

Dus beslis.... en hou je aan die beslissing
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 23:06
Co
Co is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 09-05-2004 @ 21:16 :
snap nooit zo goed hoe je op 2 mensen verliefd kan zijn, ik ben harstikke verliefd, maar dan ben ik totaal gefocust op haar zeg maar. Kan me niet voorstellen dat ik zulk gevoel zou kunnen hebben bij 2 personen.
Ik kan het me ook totaal niet voorstellen
denk dat het in het geval van de TS ook niet echt verliefdheid is bij die 2e jongen, meer een gevoel van nieuwsgierigheid
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:06
Verwijderd
*eens met In_stilte & Co*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:21
droomkoningin
droomkoningin is offline
Allebei een tijdje niet zien kan mss ook helpen...
Oud 10-05-2004, 20:07
Anaïs
Anaïs is offline
Als je niet kan kiezen tussen twee, dan is dat een teken dat je voor geen van beiden moet kiezen!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:13
annetjuh
annetjuh is offline
kies de leukste en die je het beste vertrouwd.
Reageren

Regels voor berichten