Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 20:02
ilse
ilse is offline
ik heb een vraagje aan iedereen...

dat jullie ontmaagd werden, hebben jullie toen iets speciaals gedaan?

ik niet en daar heb ik best wel spijt van... ik had altijd gedroomd van iets met kaarsjes ofsow .

maar antwoord please, heb een nieuwe vriend, en denk dat er binnenkort wel wat gaat gebeuren, en wil wel graag wat ideetjes!

(hij s nog maagd, duzz)

xxx ilse
Oud 13-04-2004, 20:04
Verwijderd
heb er niet echt iets speciaals om heen gedaan zeg maar. Maar je kan wel gewoon de sfeer erg romantisch maken als je daar van houdt muziekje, kaarsjes eventueel, wat jij wil Kijk naar hoe je het zelf het liefste had gewild enzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 20:06
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Was mooi moment, op nieuwjaarsnacht... dat geeft toch een extra dimensie vinnik toch achteraf gezien wel jammer dat er geen keihard knallend vuurwerk meer aan de gang was buiten
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 20:17
Gothic
Gothic is offline
nee niets speciaals...

1e keer met mijn huidige vriend was op m'n verjaardag, maar er was niet echt iets speciaals gedaan oid...
Oud 13-04-2004, 20:25
ilse
ilse is offline
zijn het eigelijk alleen meiden die wat speciaals willen, of...?
Oud 13-04-2004, 20:42
Luna
Luna is offline
Ik heb niets echt speciaals gedaan, het wás daarom niet niet speciaal zegmaar.
Het was na de verjaardag van mn toen-vriendje op een 2persoons luchtbed. Ik had het al zien aankomen maar wilde er eigenlijk geen big deal van maken. Het deed heel veel pijn maar hij was heel lief.
Oud 13-04-2004, 21:31
Nona
Nona is offline
Het was speciaal ja. Niet omdat we iets speciaals deden (op het feit na dat het de eerste keer was), maar vooral omdat we godsgruwelijk veel van elkaar hielden.
En na een paar minuten zijn we gestopt want hij kon het niet verdragen mij te zien verkrampen van de pijn en ik kon de pijn niet aan.
Oud 13-04-2004, 21:44
Verwijderd
nee was niet speciaal... 't was rond 11 uur smorgens ofzo.. raam ope, midden in het licht..

had het liever in een donkere kamer gedaan, met kaarsjes, rozen lekker etentje vooraf maarja.. 'k heb er niet echt spijt van ofzo.. vind het gewoon beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-04-2004 @ 21:25 :
Nee... Ik ben nog maagd. En wanneer het komt, mwa, dat zie ik wel... Boeit me niet echt eigenlijk. Mag nog wel een paar jaar duren, ik vind het best.
Maar als dat moment komt, dan is het toch sowieso iets bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 23:34
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Speciaal muziekje, kaarsjes, wierrook, de hele mik. De daad zelf ging eigenlijk ook wel goed. En nadat zij gekomen was alsnog een gelijktijdig orgasme (waarvan ik toen dacht dat dat praktisch onmogelijk was). Daarna in elkaars armen liggen, zoentjes geven en lekker intiem knuffelen.

Was dus zeer geslaagd die bewuste avond
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 00:07
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 13-04-2004 @ 22:47 :
Nee... Ik ben nog maagd. En wanneer het komt, mwa, dat zie ik wel... Boeit me niet echt eigenlijk. Mag nog wel een paar jaar duren, ik vind het best.
Maar als dat moment komt, dan is het toch sowieso iets bijzonders.
Zo denk ik dus ook, ik ben ook nog steeds maagd, en kameraden van mij zeggen wel eens het wordt tijd dat je 'het' een keer gaat doen, maar ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn dan 'het' een keer doen toch?
Oud 14-04-2004, 09:43
Obi Wan
Obi Wan is offline
Enige speciale wat ik er aan vond is dat ik altijd dacht dat ik ontzettend zenuwachtig zou zijn op het moment zelf maar dat was ik helemaal niet, voor de rest niets speciaals..

Denk ook niet dat mannen/jongens veel om de omgeving geven Maar smaken verschillen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:02
beertje007
beertje007 is offline
Ik werd onmaagd door mijn ex, we mochten nog niet logeren en zeiden dat we bij een vriend en vriendn zouden logeren, na het stappen zijn we naar zijn schuur gegaan, lag een matras met een dik warm laken, was pikke donker, nou daar gebeurde het, er stond wel een muziekje op, Dj Tiesto - Lethal Indusrty
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:08
Stefanie
Stefanie is offline
Wij waren diezelfde avond uiteten geweest in een heel goed restaurant. Opzich was 'het' niet speciaal, op dat het de eerste keer was na, maar het was ook weer niet niet-speciaal...

Achteraf zie je pas dat het geen knallende seks was (als je vaker met elkaar naar bed bent geweest).
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:19
Fortisi
Fortisi is offline
Wij hadden niks bijzonders gedaan, vind ik ook overbodig.

Er wordt volgens mij teveel waarde gehecht aan de ontmaagding. Het is maar seks hoor.
Oud 14-04-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Pizzakoerier schreef op 13-04-2004 @ 21:06 :
Was mooi moment, op nieuwjaarsnacht... dat geeft toch een extra dimensie vinnik toch achteraf gezien wel jammer dat er geen keihard knallend vuurwerk meer aan de gang was buiten
haha, mijn vriend is ook ontmaagd (door mij he) met nieuwjaarsnacht . Maar dan die van 02-03.

Maargoed, bij de ontmaagding van mijn vriend hebben we dus een mooi moment uitgekozen, we waren toen trouwens ook precies 1 maand samen, daarbij heeft hij (euh ja hij, ik niet ) de hele trap naar zolder volgezet met kaarsjes, nouja, om de tree een kaarsje ofzo, en de hele zolder stond ook vol met kaarsjes, en er lag een matras en stond een zachte bank en er stond een grote spiegel naast. Daarna zijn we in bad geweest, het bad was op op zolder.

Bij mijn eigen ontmaagding heb ik (euh ja ik, hij niet ) eerst gekookt voor mijn toenmalige vriendje en mezelf, en mijn eigen kamer volgezet met kaarsjes, en speciaal hiervoor lingerie gekocht, en een roos voor hem naast mijn bed gezet, en speciaal een cd gemaakt met 'onze' muziek om op de achtergrond te draaien.

Ik vind het wel leuk als het een beetje speciaal is. Nouja, elke keer mag wel speciaal gemaakt worden, maar bij een Eerste Keer draait het meestal toch vooral om de romantiek en die mag je er dan best in brengen. Het wordt ook doorgaans een echte Herinnering, nou, laat dat dan maar een leuke herinnering zijn.

Maargoed, echt nódig is zoiets natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:16
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik vind het een beetje onzin om te gaan plannen wanneer je het gaat doen eigenlijk. en als je kaarsjes neerzet, muziek uitzoekt en lingerie gaat kopen dan ben je er zo ongelooflijk mee bezig tis toch veel leuker om dat spontaan te doen?

het moment word toch speciaal genoeg? juist doordat het je 1e keer is?

mijn 1e keer was op kerstnacht, zonder verdere poespas. maar toch was t best wel leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2004 @ 13:16 :
ik vind het een beetje onzin om te gaan plannen wanneer je het gaat doen eigenlijk. en als je kaarsjes neerzet, muziek uitzoekt en lingerie gaat kopen dan ben je er zo ongelooflijk mee bezig tis toch veel leuker om dat spontaan te doen?

mijn 1e keer was op kerstnacht, zonder verdere poespas. maar toch was t best wel leuk hoor
Is sex dan niet meer iets om ongelooflijk mee bezig te zijn? Ik vond het juist leuk, ik was de hele dag bezig om die avond sex te zullen gaan hebben, was een hartstikke leuke dag .

En samen gaan plannen dat je sex gaat hebben, nouja, dat is niet wat nee, maar in je eentje plannen hoe je alles gaat doen, dat is juist hartstikke leuk

En beide keren was het toch wel duidelijk dat het er van zou komen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:30
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2004 @ 13:18 :
Is sex dan niet meer iets om ongelooflijk mee bezig te zijn? Ik vond het juist leuk, ik was de hele dag bezig om die avond sex te zullen gaan hebben, was een hartstikke leuke dag .

.
nee. lijkt me niks. dan ga je je voorstellingen zitten te maken, plannen.
'dan doe ik dit, en dan doet hij dat en dan zeg ik 'oeh' en dan glimlacht hij'

maar als jij dat wel leuk vond/vind. prima hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2004 @ 13:30 :

haha, ik heb niet precies gepland wat ik ging doen of wat ik zou zeggen hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:16
juno
juno is offline
Mijn eerste eerste keer was ongepland, maar hij was lief en het was wel speciaal, intiem. En het was allemaal zo nieuw en eng en toch niet eng, want hij was er en hij zorgde overal voor.

De tweede eerste keer was ook ongepland, maar ook heel speciaal. Het ging allemaal zo lekker ontspannen en vanzelf, hij paste precies en het was lekker!

De derde eerste keer was wel gepland, we hadden gewacht, en het was zo heftig en emotioneel. Dat was de allerfijnste vrijpartij van mijn hele leven, want we hadden besloten dat we elkaar voor de rest van ons leven zouden willen. Maar ja, things change...

De vierde eerste keer was ook gepland, en ik was nerveus en toch ook weer niet. En het was erg geil en verliefd tegelijk.

De laatste eerste keer was ook gepland, en zo lief lief lief, en precies wat we ervan gehoopt hadden.

Allemaal speciaal, maar geen rare dingen gedaan als kaarsjes en muziekjes. Voor sex heb je maar twee dingen nodig, en dat zijn de beide deelnemers en een veilige plek om het te doen.

Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 13:19.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 14:02
Gent
Gent is offline
Mijn eerste keer:

Ik had mijn kamer gewoon wat gezelliger gemaakt. Gordijnen dicht, kaarsjes aan en muziekje op de achtergrond. Helaas deed het haar te pijn en was ze gespannen. Ik wil natuurlijk niet dat ze pijn heeft dus ik ben direkt gestopt. Daarna nog even lekker geknuffeld met elkaar.

De dag erna hebben we het nogmaals geprobeerd. Het was allemaal heel relaxed... Voordat ik het wist zat ik in haar. Eerste 2 keer (met hetzelfde meisje dus!) ging alles heel teder en lief.
Maar des te vaker je het doet des te meer vonken vliegen er vanaf!

Oud 14-04-2004, 14:18
deesmees
deesmees is offline
nou mn eerste keer

in auto met me ex ondertussen (de kloothommel )

op dat moment was het best spannend en leuk maar ja achteraf denk ik van ja in bed beetje romantisch was wel leuk geweest.

pfff kan niet meer terugdraaien en bij volgende vriend gaat het beter worden dat weet ik zeker,romantisch samen zijn en dan erna toe werken *droom*
Oud 14-04-2004, 15:56
sail fan
sail fan is offline
mijn eerste keer was afgelopen maandag morgen Had zondag nacht bij haar geslapen en we waren om 6 uur al wakker. T was nog niet echt de bedoeling dat het zou gebeuren, maar nadat we elkaar ongeloofelijk hadden op gegeild gleed ie er bijna vanzelf in, en nu zijn we allebei geen maagd meer, maar dus niks speciaals. Vond het opzich al heel erg speciaal met een heel speciaal meisje. wel heb ik trouwens de eerste 2 uur gespijbeld.
Oud 14-04-2004, 16:29
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik vond mijn eerste keer wel best speciaal. ik had al heel redelijk lang een vriend en ben toen een keer een weekend bij ´m blijven slapen want zijn ouders waren niet thuis. hij had heel ´t huis vol kaarsjes gezet en een lekker cdtje opgezet. hij had zo´n lekker bubbelbad thuis daar zijn we eerst in gaan liggen...(nog nix gedaan toen alleen beetje geknuffeld en gekust) later zijn we op zn kamertje gaan zitten en toen gebeurde het..we hadden heel de avond en nacht de tijd en ´t was heel fijn enzo...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:54
Verwijderd
Eerste keer? Hmmz dat was in een dronken bui in een weiland achter een discotheek...

Geen spijt van... hoe raar het ook klinkt. De tweede x was een grotere tegenvaller (ook met een ander meisje overigens).
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ja. Jongens willen gewoon neuken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:18
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2004 @ 17:59 :

Mijn eerste keer was niet echt bijzonder. Op een middag, in zijn bed, hij was wel voorzichtig ofzo maar het was gewoon niet romantisch. Niet wat ik ervan verwachtte of hoopte iig. Wel jammer, maar goed, het had erger kunnen zijn
Oud 14-04-2004, 17:18
Jules
Jules is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2004 @ 17:59 :
Mijn vriend wilde allemaal kaarsjes enzo (zei 'ie tenminste een keertje ) maar het gebeurde toch 'zomaar'. Maar het begon spontaan te onweren en te stormen enzo toen we bezig waren, dus werd het toch nog heel speciaal (alsof dat het al niet was).
Oud 14-04-2004, 18:23
Verwijderd
ach, wij hadden het juist al zo vaak geprobeerd, maar nooit helemaal zn penis tot het einde naar binnen.. nou ja, en op een middag lukt het wel...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:56
Verwijderd
Ik kende hem nog maar net, en we hadden nog niets samen. We hadden alleen een beetje contact gemaakt en dat voelde uitzonderlijk goed.

Twee weken na onze eerste ontmoeting kwam hij me weer halen met de auto. Ik voelde dat er iets bijzonders ging gebeuren. We gingen naar het strand en het was ondertussen al donker en het was mistig. Daar op het strand gebeurde het...

Echt fantastisch met de geluiden van de branding erbij. En met een kaarsje.

Nog best wel onverwacht, maar zo fijn...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 23:17
Alistar
Alistar is offline
Nou ik had me ook mn eerste keer heel anders voorgesteld dan hij uiteindelijk is geweest
Ik d8 altijd: Mijn eerste keer is met iemand van wie ik hou, en het gaat heel speciaal worden etc....Nou niet dus....
Het was n one-night-stand, helemaal niet fijn, ik had niets met die jongen, ook nooit iets mee gehad.......dus totaal het tegenovergestelde van wat ik had gehoopt/verwacht
maarja, mn 2e keer maakte n hoop goed
Oud 16-04-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 16-04-2004 @ 14:56 :
Ik kende hem nog maar net, en we hadden nog niets samen. We hadden alleen een beetje contact gemaakt en dat voelde uitzonderlijk goed.

Twee weken na onze eerste ontmoeting kwam hij me weer halen met de auto. Ik voelde dat er iets bijzonders ging gebeuren. We gingen naar het strand en het was ondertussen al donker en het was mistig. Daar op het strand gebeurde het...

Echt fantastisch met de geluiden van de branding erbij. En met een kaarsje.

Nog best wel onverwacht, maar zo fijn...
dat lijkt me wel gaaf
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 00:10
casual dreamer
casual dreamer is offline
ik zou het heel romantisch willen gewoon voor de sfeer

van die softe lovesongs opzetten bed vol rozenblaadjes aardbeien met slagroom enzo .....

maar als het meisje dan pijn heeft zou het de sfeer voor mij verknallen omdat het leuk moet zijn voor beide niet alleen voor mij
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 00:35
Verwijderd
Het was wel redelijk speciaal ja. Niet wat ik me vroeger deed voorstellen, zoals in de films weet je wel, maar ja wie doet dat nou echt?!
Het is speciaal als je van elkaar houd (persoonlijk vind ik houden van een heel hoog nivo, ik hield nog niet van 'm), voor mij is het niet echt een kwestie van hoe het gebeurt...
Overigens moet je er ook klaar voor zijn, ben je dat niet is het heel vervelend steeds te twijfellen...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 19:36
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik hou niet van die gemaakte romantiek, die verplichte kaarsjes enzo

dus vond het prima zoals het was
Oud 17-04-2004, 20:00
Tiño
Tiño is offline
ach,wat is speciaal...het was apart, en achteraf wel een memorabele gebeurtenis,maarja, het is maar sex, zoals als toen gaat het nog zo vaak opnieuw en opnieuw en opnieuw
Oud 17-04-2004, 20:27
aapje
aapje is offline
mijn eerst keer was bij hem thuis het was niet egt bijzonder hij had rammstein aan gezet..mjah en toen het gebeurde stond het nog steeds aan (niet egt romantische muziek)
bij mij deed het gigantisch veel pijn ik kon alleen maar denken wanneer stoptie maar ik wou het niet zeggen ik wou dat hij er wel van genoot..
Ik dacht op dat moment dit doe ik noooooooit meer..
Oud 17-04-2004, 21:10
meisje
meisje is offline
ik zou het niet willen herhalen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 01:22
JCG
JCG is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-04-2004 @ 21:02 :
ik had altijd gedroomd van iets met kaarsjes ofsow .

xxx ilse
Ik zien het al helemaal voor me, mijn eerste keer met kaarsjes. Dan was het huis afgebrand.
Oud 18-04-2004, 10:37
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2004 @ 13:16 :

*eens* mijn vriend en ik lagen op zijn kamer, midden in de zomer (terwijl het raam open stond en buiten in de tuin zijn halve familie zat) en toen was het opeens: ik wil je, nu en ik vond het heel speciaal, als ik het over zou mogen doen, zou ik het precies hetzelfde gedaan hebben!
Oud 18-04-2004, 16:42
Fa Sai
Fa Sai is offline
Niks bijzonders, was toch te ver heen (zat dus). En ach, ik vind de eerste keer niet zo heel speciaal eigenlijk, ik gaf niet zoveel om maagd/geen maagd ofzo. Had dus ook niet speciaal hoeven zijn. Alleen jammer dat de jongen in kwestie zo'n sukkel was
Oud 18-04-2004, 17:09
Slettelina *
Slettelina * is offline
we hadden niks speciaals gedaan ofzo. Maar voor mij was het wel heel speciaal. Gewoon omdat hij zo onwijs lief voor me was. God was is ie toch lief
Oud 19-04-2004, 14:43
essepessie
essepessie is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-04-2004 @ 22:31 :
Het was speciaal ja. Niet omdat we iets speciaals deden (op het feit na dat het de eerste keer was), maar vooral omdat we godsgruwelijk veel van elkaar hielden.
En na een paar minuten zijn we gestopt want hij kon het niet verdragen mij te zien verkrampen van de pijn en ik kon de pijn niet aan.
zo was het bij mij ook, ik had nooit verwacht dat het zo'n pijn zou doen , was echt heel pijnlijk bij mij...
maar gelukkig begreep hij me wel en hebben we het later gewoon weer geprobeerd, en toen ging het beter...
Oud 19-04-2004, 18:39
Sade
Sade is offline
Citaat:
Nee hoor. Mijn vriend is juist degene die de kaarsjes en wierook aansteekt en een toepasselijk muziekje aanzet
Oud 24-04-2004, 10:11
Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2004 @ 13:30 :

Romantiek heet dat...heeft niks met plannen te maken
Oud 24-04-2004, 12:22
ilse
ilse is offline
precies ben ik het nou helemaal mee eens. het lijkt mij echt gewoon wel wat hebben hoor!! en dan is het maar gepland... jammer maar helaas.
Oud 24-04-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Dj Mark schreef op 14-04-2004 @ 01:07 :
Zo denk ik dus ook, ik ben ook nog steeds maagd, en kameraden van mij zeggen wel eens het wordt tijd dat je 'het' een keer gaat doen, maar ik vind dat er wel belangrijkere dingen zijn dan 'het' een keer doen toch?
Sluit mij hier geheel bij aan. Vind het veel belangrijker met wie ik het doe dan dat ik het doe.

En ja ik hoop dat mijn eerste keer speciaal is. Met muziek, kaarsjes noem maar op, verder moet het goed aanvoelen.

Dus er zijn ook mannen/jongens die het speciaal willen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 17-04-2004 @ 01:10 :
maar als het meisje dan pijn heeft zou het de sfeer voor mij verknallen omdat het leuk moet zijn voor beide niet alleen voor mij
Maar zal je wel stoppen? Mag ik aannemen van wel?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 16:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, wij hadden niks speciaals gedaan, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel jammer was. het lijkt me heerlijk om in een kamer vol aangestoken kaarsjes te doen..

Regels voor berichten