![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als dat moment komt, dan is het toch sowieso iets bijzonders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, bij de ontmaagding van mijn vriend hebben we dus een mooi moment uitgekozen, we waren toen trouwens ook precies 1 maand samen, daarbij heeft hij (euh ja hij, ik niet ![]() Bij mijn eigen ontmaagding heb ik (euh ja ik, hij niet ![]() Ik vind het wel leuk als het een beetje speciaal is. Nouja, elke keer mag wel speciaal gemaakt worden, maar bij een Eerste Keer draait het meestal toch vooral om de romantiek en die mag je er dan best in brengen. Het wordt ook doorgaans een echte Herinnering, nou, laat dat dan maar een leuke herinnering zijn. Maargoed, echt nódig is zoiets natuurlijk niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En samen gaan plannen dat je sex gaat hebben, nouja, dat is niet wat nee, maar in je eentje plannen hoe je alles gaat doen, dat is juist hartstikke leuk ![]() En beide keren was het toch wel duidelijk dat het er van zou komen. |
![]() |
||
Citaat:
'dan doe ik dit, en dan doet hij dat en dan zeg ik 'oeh' en dan glimlacht hij' maar als jij dat wel leuk vond/vind. prima hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mijn eerste keer was niet echt bijzonder. Op een middag, in zijn bed, hij was wel voorzichtig ofzo maar het was gewoon niet romantisch. Niet wat ik ervan verwachtte of hoopte iig. Wel jammer, maar goed, het had erger kunnen zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar gelukkig begreep hij me wel en hebben we het later gewoon weer geprobeerd, en toen ging het beter... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja ik hoop dat mijn eerste keer speciaal is. Met muziek, kaarsjes noem maar op, verder moet het goed aanvoelen. Dus er zijn ook mannen/jongens die het speciaal willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |