Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 12:28
Mish
Mish is offline
Als je als man/vrouw iemand leuk vind, wil jij dan altijd met diegene praten op msn? Of vind je msn niet belangrijk genoeg om daarmee te communiceren met degene die je wel ziet zitten ? [omdat je misschien al druk genoeg bent met andere dingen]

Ga jij juist altijd met diegene praten op msn, of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 12:29
Verwijderd
Als diegene toevallig tegelijk met mij online is wel, ja. Zou vrij raar zijn om juist iemand die je leuk vindt, te gaan zitten negeren op msn, niet?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:39
Verwijderd
Natuurlijk praat ik altijd op msn met mensen die ik leuk of interessant vind. Sowieso altijd met mijn vriendje als we er allebei zijn & allebei tijd hebben (Anders spreken we elkaar helemaal weinig door de week heen..) & ook met andere mensen die ik mag, vrienden en vriendinnen waar ik leuk mee kan praten.
Wel is het vaak zo, dat ik met mensen die ik 'in het echt' ken, soms minder leuk kan praten op msn. Bij mijn vriendje heb ik hier gelukkig geen last van.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:46
Mish
Mish is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-05-2004 @ 13:29 :
Als diegene toevallig tegelijk met mij online is wel, ja. Zou vrij raar zijn om juist iemand die je leuk vindt, te gaan zitten negeren op msn, niet?
ja ik bedoel ook niet negeren, maar weinig aandacht hierop geven en niet hele gesprekken aangaan.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:47
Verwijderd
Ja, juist wel.
Maar ik wacht ook vaak totdat diegene mij aanspreekt, dan weet je tenminste dat je iemand niet ongewenst iedere keer aanspreekt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 13:46 :
ja ik bedoel ook niet negeren, maar weinig aandacht hierop geven en niet hele gesprekken aangaan.
dat zou ik ook niet doen, als je iemand leuk vindt dan wil je diegene toch jśist aandacht geven, zodat je aandacht terugkrijgt, op wat voor manier dan ook (zo lang het maar leuk is)?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 12:53
Mish
Mish is offline
ja zo zie ik het ook, maar ik had hier een discussie over met een vriend van mij, die niet altijd aandacht geeft etc.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:16
cyntha
cyntha is offline
Ja, ik wil juist wel gesprekken via msn voeren als ik iemand leuk vind. Dan spreek ik hem (leuk) en krijg ik weer aandacht van hem (nog leuker). Maar soms wacht ik ook tot hij mij aanspreekt, dan stoor ik hem tenminste niet altijd en weet ik dat hij ook met mij wilt praten.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:32
DvoorA
DvoorA is offline
Meestal praat ik wel met leuke mensen op msn. Alleen via msn is het contact moeizamer, omdat je vaak niet weet wanneer het om een grapje gaat of dat iets serieus wordt bedoeld. Een echt gesprek heeft voor mij daarom veel meer waarde.
Oud 28-05-2004, 13:39
Mish
Mish is offline
ik had 3 maanden geleden met een jonge gekust die erg leuk was, alleen door iets stoms was hij boos op me. Maar hij heeft toen toch via via mijn email gekregen en mij toegevoegt.
Nu zei hij vorige week dat hij mij wel leuk vind enzo, maar we hebbe elkaar niet meer gezien. Ik ben erg wantrouwig en toen heb ik dus wel gezegd dat ik hem leuk vind, maar op van die manieren dat je denkt dat ik zit te kloten.

Hij begint zelf soms met et gesprek, van de 10x begin hij 3x.
Maar hij begint ook bij andere haast nooit het gesprek.

Hij is niet echt een prater op msn, soms wel, soms niet. maar ik weet echt niet hoe ik te weten moet komen of hij me nou echt leuk vind, of gwoon zit te kloten.

[door deze situatie kwam ik ook op deze topic, nadat ik een gesprek met een vriend v me hierover had gehad]
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:51
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 14:39 :
Hij is niet echt een prater op msn, soms wel, soms niet. maar ik weet echt niet hoe ik te weten moet komen of hij me nou echt leuk vind, of gwoon zit te kloten.
Daar kom je niet achter via msn. Je weet dan nooit of iets gemeend is of niet. Ga een keer iets leuks doen met zijn tweeen en vraag het hem dan. Dan heb je meteen duidelijkheid en je hebt niks te verliezen, toch?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 14:39 :
ik had 3 maanden geleden met een jonge gekust die erg leuk was, alleen door iets stoms was hij boos op me. Maar hij heeft toen toch via via mijn email gekregen en mij toegevoegt.
Nu zei hij vorige week dat hij mij wel leuk vind enzo, maar we hebbe elkaar niet meer gezien. Ik ben erg wantrouwig en toen heb ik dus wel gezegd dat ik hem leuk vind, maar op van die manieren dat je denkt dat ik zit te kloten.

Hij begint zelf soms met et gesprek, van de 10x begin hij 3x.
Maar hij begint ook bij andere haast nooit het gesprek.

[door deze situatie kwam ik ook op deze topic, nadat ik een gesprek met een vriend v me hierover had gehad]
Tja, je hebt ook mensen die gewoon niet zo van die msnerts zijn, die zeggen hoe dan ook weinig, of ze iemand nou leuk vinden of niet. Maar je zou redelijk vrijblijvend kunnen vragen of hij een keer met je naar de film wil of naar een cafe of wat je dan ook leuk vindt, en als hij ja zegt vindt-ie je iig aardig. Dan kun je tijdens het uitje beter merken hoe hij over je denkt
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jawel, ik zit vaak achter MSN, dus mij lijkt dat wel leuk. Op MSN durf je ook meer en vaker dingen tegen elkaar te zeggen dan In Real Life. Geldt zeker voor verlegen types als ik. Ik heb het wel druk met andere dingen, maar terwijl ik MSN, zit ik ook aan andere dingen te werken, als je dan ook nog tegelijkertijd veel praat met iemand die je leuk vindt, hoef je tenminste geen tijd vrij te maken voor een afspraakje. Alhoewel dat laatste misschien wat leuker als omdat je elkaar dan ook kunt zien.
Oud 28-05-2004, 17:23
Verwijderd
Ik wil hem dan wel graag spreken, maar ik zal hem niet altijd aanspreken. Juist omdat ik niet wanhopig wil lijken
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:28
Gast
Gast is offline
Msn...tja moeilijk, ik heb er veel aan (gehad) omdat ik inderdaad ook nogal verlegen aangelegd ben of iig niet zo snel naar een meisje toestap om een heel gesprek aan te knopen... Dmv msn ben ik m'n inmiddels ex beter leren kennen waardoor we aan de hand van die gesprekke een keer afspraakje konden maken etc. Das dus opzich wel handig van MSN.

Daar staat tegenover dat het uiterst irritant is om aan de hand van een MSN gesprek de gevoelens van een ander te peilen en dat leidt imo alleen maar tot miscommunicatie. Het is nou niet bepaald een medium om relatie-problemen met elkaar te bespreken en als dat dan toch gebeurd wordt je daar niet echt vrolijk van..

Dus imo is msn voor gzellige gesprekken en om andere bter te lere kennen maar zodra er allerlei problemen zijn is het

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik spreek mijn vriend altijd op msn, kan niet zonder hem
Oud 28-05-2004, 22:03
Danny
Danny is offline
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 13:28 :
Als het mogelijk is, juist niet. MSN vind ik geen prettige manier van communiceren..zeker niet als t om gevoelens gaat
Oud 28-05-2004, 22:28
ABrules
ABrules is offline
nou als ik iemand leuk vind wil ik die zoveel mogelijk in het echt zien... maar voor de rest met vrienden ofzo is het wel handig maar iemand die ik leuk vind... neej die hoef ik eigenlijk niet eens in mijn msn lijst
Oud 29-05-2004, 08:45
thalia
thalia is offline
Ik vind msn nogal onpersoonlijk, als je er echt een relatie uit wilt, lijkt msn mij niet echt het ideale communicatiemiddel.
Je kan het wel gebruiken om hem/haar beter te leren kennen, maar je weet niet hoe de persoon aan de andere kant je zinnen precies opvat, zo kan een onschuldige zin een kwetsende betekenis hebben. Volgens mij is een gewoon gesprek waarbij je elkaar ziet nog steeds het beste. Ik weet niet wat je vindt van telefoneren, maar ik heb hier nog meer een hekel aan dan msn.
Dus dan mss toch eerder msn ...
Oud 29-05-2004, 09:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Nee, ik hou niet zo van dwangarbeid
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:55
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ehm als ik iemand echt leuk vindt dan praat ik zoveel mogelijk met hem dus ook op msn, maar niet als ik hem net nog gezien heb ofzo...dat staat dan zo opdringerig
Oud 29-05-2004, 11:47
Mish
Mish is offline
Ik heb het idee dat toch meisjes het leuker vinden om over msn met degene die ze leuk vinden te communiceren, dan jongens.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:10
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 28-05-2004 @ 13:39 :

Wel is het vaak zo, dat ik met mensen die ik 'in het echt' ken, soms minder leuk kan praten op msn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:22
Loesje
Loesje is offline
mijn vriendje en ik hebben bijna de hele dag onze pc (incl msn) aan staan.

maar spreken elkaar er nauwelijks via. gewoon omdat we van eklaar weten dat we ervaak niet achter zitten. En als we er wel achter zitten dat we dan neit altijd zin hebben in msnen.

Als ik iemand leuk vind, is dat anders, dan wil ik juist zo vaak mogelijk met degene msnen. En dan laat ik de andere dingen liggen
Oud 29-05-2004, 20:26
Verwijderd
MSN is gewoon een communicatiemiddel, net als mailen of bellen. Als ik iemand echt leuk vind wil ik daar toch wel graag het nummer van, ik vind bellen leuker dan MSN'en.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 20:53
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 13:28 :
Als diegene online is wil ik er wel tegen praten ja.
Maar ik ga niet juist op msn met diegene praten. Msn is wel makkelijk communiceren, maar er moeten ook gesprekken zijn face-to-face.
Oud 29-05-2004, 21:14
In_stilte
In_stilte is offline
Ik spreek vrij weinig met de persoon die ik leuk vind, eerst deed ik het wel, maar hij houd er niet van en inmiddels weet ik waarom want we hebben nooit wat te melden online, het is juist altijd geweldig als we met zijn tweetjes zijn. Verder spreken we altijd wel eventjes online, maar wepakken de fiets als we echt wat te melden hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:06
Maija
Maija is offline
Ik juist heel veel, volgensmij komt het omdat we allebij heel verlegen zijn, ik kan makkenlijk via msn gesprekken hebben met hem van 5 uur. Het klikt gewoon dan, (ik heb ook jongens waarvan ik weet dat ze me leuk vinden, en dan klinkt het gewoon niet en dan kap je ook na een half uurtje)
En in de les hebben we ook altijd heel veel lol, alleen het probleem is dat ik de afgelopen weken voor mn exame alleen nog maar naar de lessen hoefde te gaan waar ik slecht in was, (je mocht het gewoon zelf weten) en omdat we allebij goed in economie zijn, zijn we daar allebij niet meer naartoe gegaan, maar dan zagen we elkaar wel in de pauzes en in de tussenuren die we hadden, en dan zeiden we elkaar niet zo heel veel, maar volgensmij komt dat gewoon omdat hij verlegen is, en ik ook, want ik durf um dan nog niet eens aan te kijken, (wat ik wel durfde toen ik nog niet wist dat ie op mij was).. grrr..
Maar op msn is het wel gezellig,

uitkomst, zonder msn was t een stuk moeilijker om contact te maken, en soorry voor mn zwamverhaal.. maar ik weet niet wat ik moet doen, ,
Oud 30-05-2004, 13:13
Verwijderd
Op MSN ben ik veel opener en directer dan in het echt.
Is aan de ene kant wel heel fijn natuurlijk, omdat ik dan vaal makkelijker durf te zeggen wat ik denk of voel of vind, maar het is dus minder "Mn eigen IK" om het zo maar te zeggen...
MSN heeft iets bedrieglijks en inderdaad de grapjes die gemaakt worden waarvan je niet weet of het ook echt grapjes zijn (of andersom: dingen die waar zijn waarvan je niet weet of ze ooke cht waar zijn..) dat zijn gewoon lastige dingen die je in het dagelijks leven niet tegenkomt.
Ik vind MSN geweldig, omdat ik me er zo lekker kan uitleven, maar aan de andere kant vind ik het best stom van mezelf dąt ik me er zo uitleef, omdat ik eigenlijk niet zo ben..

Pff... wat een lulverhaal.
En ik geloof dat ik ook helemaal geen antwoord geef op de gestelde vraag Excusez-moi..

Uhm... als ik iemand leuk vind, spreek ik die vaak iets teveel op MSN en heb ik af en toe het idee dat ik een beetje opdringerig ben...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Met degene die ik leuk vind, praat ik wel veel ja op msn. Niet extreem veel, maar gewoon dat het ook nog leuk blijft.
Ik ben 'in het echt' niet echt een prater, weet me dan niet zo goed te uiten, en op msn lukt dat meestal wel. Dus voor mij is het wel een uitvinding, dat msn
Reageren

Regels voor berichten