Ik juist heel veel, volgensmij komt het omdat we allebij heel verlegen zijn, ik kan makkenlijk via msn gesprekken hebben met hem van 5 uur. Het klikt gewoon dan, (ik heb ook jongens waarvan ik weet dat ze me leuk vinden, en dan klinkt het gewoon niet en dan kap je ook na een half uurtje)
En in de les hebben we ook altijd heel veel lol, alleen het probleem is dat ik de afgelopen weken voor mn exame alleen nog maar naar de lessen hoefde te gaan waar ik slecht in was, (je mocht het gewoon zelf weten) en omdat we allebij goed in economie zijn, zijn we daar allebij niet meer naartoe gegaan, maar dan zagen we elkaar wel in de pauzes en in de tussenuren die we hadden, en dan zeiden we elkaar niet zo heel veel, maar volgensmij komt dat gewoon omdat hij verlegen is, en ik ook, want ik durf um dan nog niet eens aan te kijken, (wat ik wel durfde toen ik nog niet wist dat ie op mij was).. grrr..
Maar op msn is het wel gezellig,
uitkomst, zonder msn was t een stuk moeilijker om contact te maken, en soorry voor mn zwamverhaal.. maar ik weet niet wat ik moet doen,

,