Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 12:29
sunflower83
sunflower83 is offline
Waarom reageren jongens niet snel op een smsje en meiden wel??
ja ik weet niet of dat altijd zo is hoor, maar bij mij in ieder geval wel.
als ik een vriendin sms dan krijg ik binnen een kwartier wat terug als ze niet direct reageren soms binnen een half uur als ze de tel niet in de buurt heeft.
,maar als ik bijv een jongen wat stuur. laten we zeggen een jongen die ik wel erg leuk vind, dan duurt het meestal een hele dag, stuur ik sochtend en krijg ik savonds wat terug, en dat heb ik met meerdere jongens
en als je dan wat terug krijgt uiteindelijk en je stuurt gelijk wat terug dan krijg je weer uren later pas wat, ben ik misschien te opdringerig ( in het geval bij die leuke jongen dan.. die ik steeds wat liefs stuur, ( hij vind het wel leuk hoor want dat merk je aan de reactie in het smsje dat ik terug krijg ...maargoed vroeg het me gewoon ff af, misschien zit ik wel helemaal verkeerd hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2004, 12:31
Verwijderd
Misschien denken ze eerst na voordat ze besluiten iets te sturen. Heeeeel soms doe ik dat ook wel. Maar eigenlijk heb ik altijd wel een antwoord klaar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:33
wissie
wissie is offline
Wees blij dat je tenminste iets terug krijgt, dat is altijd twijfelachtig als je een jongen smst
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:34
Elmoo
Elmoo is offline
Hm, geen idee... ook geen ervaring mee hoor. Zowel mijn vriend als mijn vriendinnen smsen (bijna) altijd binnen een kwartier terug
Oud 07-05-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 07-05-2004 @ 13:33 :
Wees blij dat je tenminste iets terug krijgt, dat is altijd twijfelachtig als je een jongen smst
Niet ze denegrerend doen over het mannelijk geslacht
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:37
wissie
wissie is offline
Citaat:
Dukko schreef op 07-05-2004 @ 13:36 :
Niet ze denegrerend doen over het mannelijk geslacht
Deze houding hebben ze over zichzelf uitgeroepen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:39
Verwijderd
Jongens die ik ken sms'en net zo snel terug als de meisjes die ik ken. Misschien dat de jongens die jij sms't wat... opgelaten zijn? Of zijn het goede vrienden van je?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:44
Verwijderd
wissie en ik zijn eruit. We zullen deze uitspraak is even onderwerpen aan een test. Ze zal mij binnen een week SMSen. En ik zal een poging doen om binnen 15 minuten te beantwoorden. (waarschijnlijk zijn 5 min. voldoende)

U wordt nader ingelicht over het resultaat van dit onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:46
wissie
wissie is offline
Citaat:
Dukko schreef op 07-05-2004 @ 13:44 :
wissie en ik zijn eruit. We zullen deze uitspraak is even onderwerpen aan een test. Ze zal mij binnen een week SMSen. En ik zal een poging doen om binnen 15 minuten te beantwoorden. (waarschijnlijk zijn 5 min. voldoende)

U wordt nader ingelicht over het resultaat van dit onderzoek.
En jij bent representatief voor alle individuen van het mannelijk geslacht?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 07-05-2004 @ 13:46 :
En jij bent representatief voor alle individuen van het mannelijk geslacht?
Nee, alleen voor mannelijke scholieren die forummen onder de naam "Dukko"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:50
wissie
wissie is offline
Citaat:
Dukko schreef op 07-05-2004 @ 13:47 :
Nee, alleen voor mannelijke scholieren die forummen onder de naam "Dukko"
Dus, deze 'test' bewijst niets
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 07-05-2004 @ 13:50 :
Dus, deze 'test' bewijst niets
Het zal in ieder geval bewijzen wat IK doe. En het zal hoogstwaarschijnlijk gaan bewijzen dat er ook mannen zijn die wel snel terug reageren.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:52
Verwijderd
meisjes zijn communicatie-verslaafd en jongens wat minder
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 07-05-2004 @ 13:52 :
Het zal in ieder geval bewijzen wat IK doe. En het zal hoogstwaarschijnlijk gaan bewijzen dat er ook mannen zijn die wel snel terug reageren.
Dat ook andere mannen wel snel reageren (terug reageren is nogal dubbelop he?) is al bewezen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:08
DeathKnight
DeathKnight is offline
Ik stuur ook soms pas de volgende dag wat terug.. je wil dan wel iets sturen.. maar dan denk je ach ik kijk later wel.. je schuift het zeg maar voor je uit.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:14
Apehaar
Apehaar is offline
Jongens zijn in de loop van de tijd voorzichtiger geworden met antwoord geven. Ze hebben namelijk de ervaring dat ze gauw wat verkeerds zeggen en dat ze een meisje kwetsen. Vandaar dat ze goed moeten nadenken voordat ze wat sturen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:15
Mindfields
Mindfields is offline
Ligt aan de persoon lijkt me, heh?
Mijn vriend stuurt wel altijd gelijk iets terug.
Oud 07-05-2004, 13:21
The0
The0 is offline
Iedereen krijgt van mijn binnen 5 min een sms terug tenzij hij/zij er helemaal geen terugkrijgt, en toch ben ik jongen...
Oud 07-05-2004, 13:29
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-05-2004 @ 13:39 :
Jongens die ik ken sms'en net zo snel terug als de meisjes die ik ken. Misschien dat de jongens die jij sms't wat... opgelaten zijn? Of zijn het goede vrienden van je?
jah allebei eigelijk goede vrienden en jongens die ik niet goed ken en ze smsen bijna altijd laat terug haha, misschien sms ik idd de uhh.. verkeerde jongens haha.

maare hoe zit het dan als je een jongen leuk vind en dat goed laat bllijken via de sms, is het dan ook normaal als ie laat terug smst, als ie smst is het heel lief maar wel altijd heel laat..

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:32
snoodaard
snoodaard is offline
Lieverd, ik denk dat je verkeerd zit.

Smsjes en andere wanproducten van communicatie. De wereld gaat écht wel naar de klote. Stuur die 50 cent per 3 regeltjes anders naar Afrika rotkind.
Oud 07-05-2004, 13:37
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 07-05-2004 @ 14:32 :

Smsjes en andere wanproducten van communicatie. De wereld gaat écht wel naar de klote. Stuur die 50 cent per 3 regeltjes anders naar Afrika rotkind.

ik betaal maar 20 cent hoor

Maar ook geen last van, gaat altijd redelijk snel, en als ik pas laat iets terugkrijg, dan is het meestal dat er gelijk een excuusje bij zit
Oud 07-05-2004, 13:46
juno
juno is offline
Ik ken jongens die ogenblikkelijk terug SMS-en en meisjes die rustig dagen niks van zich laten horen. Te druk. Ja, doei, dat is een kwestie van prioriteiten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:49
Verwijderd
hoe boeiend
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 13:54
Apehaar
Apehaar is offline
SMSen is uit!

Tegenwoordig faxen we alleen nog maar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 07-05-2004 @ 14:32 :

Ach ja, als jij zo perfect was, zat je nu niet te internetten he... dan gingen die internetkosten wel naar Afrika.
Geef zelf eerst het goede voorbeeld voor je anderen afkat. Dan lijk je slimmer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2004, 14:38
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
jongens hebben niet zo veel ervaring met smsen als meisjes...

Het duurt nu eenmaal wat langer om de juiste letters op je mobieltje te vinden

Nahjah.....nu spreek ik alleen voor mezelf denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:46
Blondfun
Blondfun is offline
Jongens hechten volgens mij minder waarde aan smsen. Eigenlijk is het ook nutteloos, 150 tekens in 1 smsje, en in een belletje van een minuut heb je ook gezegd wat je wil zeggen en zelfs nog antwoord gekregen ook.

Zelf vind ik smsjes ook leuk maar volgens mij zien jongens het nut er minder van in, en vinden het minder belangrijk.
Oud 07-05-2004, 15:35
Verwijderd
uitslag van de test.

Ik reageer binnen 2 minuten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:51
Kadaver
Kadaver is offline
Vaak sms ik ook pas een dag of zelfs later terug. En daarbij maakt het niet veel uit of het een goede bekende is of iemand die je wel interessant vindt. Het komt vaak gewoon niet goed uit. Overdag sms ik bijna nooit. Meestal in de avond als ik in mijn bedje lig dan kan ik heel relaxt alle binnengekomen sms'jes afwerken
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:54
Kadaver
Kadaver is offline
En nog iets...ik denk dat mannen ook wel lang nadenken over hoe ze een sms afsluiten. Mijn ervaring is dat veel vrouwen zich suf analyseren over de achterliggende betekenis van de manier waarop een jongen zijn sms afsluit (tenminste bij iemand die ze leuk vinden)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:55
Verwijderd
mijn lover ( ) smst ook nooit snel terug, meestal omdat hij telkens zn tel vergeet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:05
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
maare hoe zit het dan als je een jongen leuk vind en dat goed laat bllijken via de sms, is het dan ook normaal als ie laat terug smst, als ie smst is het heel lief maar wel altijd heel laat..
oh redenen zat ..
1 Hij heeft het door en elke keer dat jij smst denkt hij " Oh daar heb je haar weer dat meisje die me telkens smst naja ik uuh sms wel een keertje terug".
2 Hij vindt het wel leuk om smsjes van je te krijgen, altijd leuk aandacht krijgen, maar hij voelt niet hetzelfde voor jou, maar wil ook niet onbeleeft doen en smst je terug, maar niet te snel want je bent niet belangrijk genoeg.
3 Hij zoekt niks achter je smsjes en heeft een hekel aan smsen vandaar zijn reactie.
4 Hij vindt je misschien wel leuk maar hij heeft het niet door dat jij hem ook leuk vindt, of hij heeft het door maar wil jou in spanning houden.

Ik kan wel doorgaan, ik kan 1208409248 redenen bedenken waarom hij zo laat smst.
Als je wil weten wat hij voor je voelt moet je het op een ander manier achter zien te komen.

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 07-05-2004 @ 16:54 :
En nog iets...ik denk dat mannen ook wel lang nadenken over hoe ze een sms afsluiten. Mijn ervaring is dat veel vrouwen zich suf analyseren over de achterliggende betekenis van de manier waarop een jongen zijn sms afsluit (tenminste bij iemand die ze leuk vinden)
Doen jongens net zo goed hoor
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:25
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2004 @ 17:18 :
Doen jongens net zo goed hoor
Sms je soms met Denise84?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 07-05-2004 @ 17:25 :
Sms je soms met Denise84?
Dude, ze heeft zelfs al eens bij me geslapen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:32
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2004 @ 17:29 :
Dude, ze heeft zelfs al eens bij me geslapen
lul, geregeld?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:43
Verwijderd
het was gewoon logeren omdat we samen naar een feest waren gegaan. geen rare dingen gaan denken
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:48
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2004 @ 17:43 :
het was gewoon logeren omdat we samen naar een feest waren gegaan. geen rare dingen gaan denken
Faler
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:49
Verwijderd

Dat heet gentleman
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:59
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Sorry hoor.. maar als je gelijk een reactie wil, kan je maar beter bellen.... SMSjes hebben voor mij een "low priority"..
Oud 07-05-2004, 17:00
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 07-05-2004 @ 16:54 :
ja idd ik probeer daar ookaltijd dingen achter te zoeken hihi wat er nou me bedoeld wordt of ik het nou serieus moet nemen ja of nee wantja als iemand zulke lieve smsjes terug stuurt..maarja kan ook gewoon voor de grap zijn... maar datmoet ik zelf maar uit zien te vissen....

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 07-05-2004 @ 17:59 :
Sorry hoor.. maar als je gelijk een reactie wil, kan je maar beter bellen.... SMSjes hebben voor mij een "low priority"..
Als je in je eentje in bed ligt, brandend van verlangen terwijl je weet dat die ander slaapt maar je hebt iets op je lever dat er vanaf móet, dan is bellen een minder goeie optie dan SMS'en.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 18:53
romanov
romanov is offline
Hmm, apart.
Volgens mij ben ik altijd degene die het snelst reageert als een meisje mij SMSt, daarentegen duurt de reactie van het meisje altijd eeuwen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 19:30
Verwijderd
Hm, mijn vriend smst, alleen vandaag en gisteren niet, altijd direct terug. Weet het ook verder niet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 19:34
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2004 @ 18:02 :
Als je in je eentje in bed ligt, brandend van verlangen terwijl je weet dat die ander slaapt maar je hebt iets op je lever dat er vanaf móet, dan is bellen een minder goeie optie dan SMS'en.
And who do you call? Mr Right Arm...
Oud 07-05-2004, 20:04
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
SMSen is klote, ben altijd 5 minuten bezig voor een antwoord. Dus meestal reageer ik niet, of heel laat... tenzij het belangrijk is en het niet kan wachten...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 21:10
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Nou, niet iedereen heeft de tijd om meteen terug te smsen,

daarnaast vindt ik smsen klote; kleine toetsen enzo, je kan niet veel kwijt.

Als iemand me belt weetie meteen wat hij weten wou
Oud 07-05-2004, 22:00
Lilything
Lilything is offline
Ik stuur ene keer heel snel
andere keer is de telefoon leeg
en blijkt na een halve dag dat me hele voicemail volstaat
of veel smsjes heb....

maar nooit dat ik bewust laat stuur eigenlijk,
meteen antwoorden anders vergeet ik t
Oud 07-05-2004, 22:07
BCR
BCR is offline
Ik antwoord ook nooit snel. Vaak komt het idd niet uit of ik lees het smsje pas een paar uur later. En daarnaast doe ik er ook nog eens heel lang over om zo'n ding te maken.
Oud 07-05-2004, 22:21
Verwijderd
Ik sms alleen als ik iets te zeggen heb, mijn vriend smst dan altijd onmiddelijk terug, dus ik vind je vraag hoe dan ook al onwaar.
Maargoed, ik zie ook niet in waarom je meteen terug zou moeten smsen. Als je onmiddelijk een reactie wilt, dan kun je bellen, dat gaat ook heel goed met zo'n telefoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten