Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zou het gewoon echt kunnen, we hebben allebei echt serieus het gevoel de ware te zijn voor elkaar, dat het echt meant to be is, dat we niets anders meer willen. ECHT niet anders meer, maargoed zo oud zijn we allebei nog niet,kan natuurlijk een hoop veranderen etc, maar t zou toch kunnen he? of is die kans daarop wel heel erg klein? daar ben ik best vaak mee bezig, me af te vragen hoelang het nog duurt etc, omdat we elkaar eeeeecht niet kwijt willen omdat het zo supersuper gaat, maar daardoor vergeet je soms wel te genieten van het nu!ben ook best vaak bezig met me voor te stellen hoe ze was met haar ex,heel gek, maar als ik daar aan denk doet me dat best veel pijn, andersom geldt dat ook trouwens. voor haar kant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je weet nooit of je vriendin trouwes écht de ware is.. maar je kan wel hopen? (ik ken mensen die na 35jr huwelijk gescheiden zijn) Zolang je je best blijft doen zit het wel ok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat gebeurt er precies als je haar zo mist? Bel je haar op? Sms je haar? Zoek je op een andere manier contact? Of laat je het toch gewoon bij hoe het is en onderneem je geen actie? En hoe reageert zij daarop? Komt ze gauw naar je toe, hebben jullie een lang gesprek, vindt ze dat je je aanstelt of voelt ze zich juist wel gevleid dat je d'r zo bijzonder vindt dat je zelfs geen twee dagen zonder d'r kan? Een hoop vragen.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Carla was een heel normaal meisje flyaway | 0 | 16-06-2011 17:05 | |
Algemene schoolzaken |
Ben jij NORMAAL? Onderzoek naar normaliteit ClauRiss | 3 | 02-04-2006 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat voor een persoon is de 'normale' mens? lovetear | 22 | 07-10-2003 15:05 | |
Psychologie |
normaal gedrag 7-jarigen anoniem17 | 26 | 12-01-2003 15:05 | |
Psychologie |
Wil jij normaal zijn? Rerisen Phoenix | 31 | 09-10-2002 04:26 | |
Verhalen & Gedichten |
normaal =! vreemd de wijze jodokus | 2 | 01-09-2001 17:10 |