Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 21:34
Verwijderd
Me broer heeft sinds 3 maande ofzo een vriendin
Ik vind dit helemaal niet leuk
Komt het door jaloezie?
Of omdat, toen het met mijn vriendje uit ging, hun zowa iets kregen? Zodat ik dus jaloers ben? Of dat ik niet wil dat ze 'aan mijn broer' komen? Ik weet het zelf niet

Misschien herkent iemand dit ofzo I don't know
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 21:41
Marcade
Marcade is offline
Wat voel je bij haar dan?

Mijn broer heeft ook ongeveer een jaar geleden een nieuwe vriendin gekregen. Ik mag/mocht die ook niet zo. Deels door de verhalen die ik van mijn broer hoorde, over hoe ze is, deels omdat ik 'gehecht' was aan zijn vorige vriendin.

Het was niet zo dat ik haar kon schieten natuurlijk ..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:53
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
is het een oudere of jongere broer?
Oud 12-05-2002, 06:39
Verwijderd
Oudere broer, Hij's 16

En van dat schieten? Ach, het is een uitdrukking van me. gebruik ik nogal snel

Hmmmmz..
Hij moest kei veel leren gisterenavodn omdat hij kei veel schoolexamens heeft ofzo deze week..
Gisterenavond moesten m'n ouders weg en hij en ik waren alleen thuis. Toen belde hij haar opeens en toen was ze er weer . Ze gingen in de kamer zitten waar ik wgegestuurd werd, met de deuren dicht en na een tijdje gingen ze naar boven. Om 1 uur kwamen me ouders thuis en hij kreeg me toch op z'n flikker...Hij zei: Ik snapte scheikunde toch niet, dan kan ze net zo goed komen! Ofzoiets..

me ouders denken er een beetje hetzelfde over als mij. Ze profiteerd van hem. Ze doet HAVO, maar ze kan VWO. Maar ze doet er geen fock voor. Me broer doet VWO, kan VWO, maar doet er geen fock MEER voor sinds hij iets met haar heeft.. Als ze hier komt, kijkt ze ons een keer aan en dan rennen ze naar boven (bij wijze van spreken)

Ik vind het gewoon irritant en ik vind het niet gaaf
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 07:49
damaetas
damaetas is offline
ik denk dat ik dat ok wel zou hebben, omdat k gewend ben van em helemaal voor mij alleen te hebben
maar ik zou ook superblij zijn, dat ie een vriendin heeft
ja dat worden verwarrende tijden.

voor de rest zijn oudere broers fijnnnnnnnnn
Oud 12-05-2002, 09:52
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Je mag zijn vriendin dus niet, omdat je haar gewoon niet aardig vind, ze profiteerd van hem. Ze is dus als persoon niet aardig (vind jij, ik ken haar niet dus ik kan moeilijk oordelen natuurlijk).
en verder vind je het misschien ook niet zo geweldig dat je broer een vriendin heeft en jij gaan vriend (meer). kan ik me voorstellen.
Tja, maar je kan verder weinig anders doen dan hopen dat het snel uitgaat, tussen ze gaan stoken is niet echt eerlijk, en als ze het merken zal het je niet in dank afgenomen worden.
En verder, probeer (hoe moeilijk het ook is bij sommige mensen) toch een positieve kant van haar te zien.
Oud 12-05-2002, 10:18
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmmja..
ik heb geen oudere broer, maar wel een kleien zussie.
En zij vind et ook niet helemaal tof dak een vriendje heb, alsik samen met haar in de stad ben, en ik kom hem tegen, jah...tis wel lullig wak toen deed...je snapt et wel...heb ik ook me exuses voor aangeboden.
En voor de rest...et lijkt me helemaal niet sow gek dat jij die vriendin niet zo mag, als ik dat zo lees....
Tis misschien niet egt nuttig, maar misschien moet je eens met je broer praten als je dat nog niet gedan hebt, maar hij zal waarschijnlijk tog niet veel ervan aan trekken....
mah jha, tos te proberen he

succes ermeej!
Oud 12-05-2002, 11:36
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Is ze verder, op zich, wel aardig enzo? Misschien is ze gewoon verlegen, als ik bij mijn vriend thuis ben, ren ik ook het liefst naar boven om alleen te zijn.
Oud 12-05-2002, 11:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Is ze verder, op zich, wel aardig enzo? Misschien is ze gewoon verlegen, als ik bij mijn vriend thuis ben, ren ik ook het liefst naar boven om alleen te zijn.
.. das knap, sinds we hier geen trappen hebben, en boven mijn kamer het dak zich bevind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten