Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 15:32
Jan_Bop
Jan_Bop is offline
Ik kwam op het Internet op een Nederlandse site het volgende krantenknipsel tegen:

http://dvandetorprodukties.tripod.co...enknipsel.html

Het blijkt dus dat de persoon waar het over gaat wel degelijk in Nederland verblijft onder een andere alias. (zie http://dvandetorprodukties.tripod.com/joep.html )Dit voorbeeld heeft mij aan het denken gezet. Blijkbaar genieten wij voor buitenlanders de status dat ons Nederland een Lui-Lekker-Land is met onbegrenste mogelijkheden. Hoe is het toch mogelijk dat dit soort tafarelen in een land als Nederland mogelijk zijn? Aan de authenticiteit van het artikel twijfel ik niet, en ik vraag me af hoeveel van dit soort vluchtelingen Nederland binnen gesmokkelt worden op jaarbasis. De site zelf impliceert dat de oprichter ervan zijn contacten met de persoon in kwestie heeft opgedoekt.

"Onze trouwe vrind en kennis Joep van de Sturenbank gaat ons bureau verlaten. De reden daarvoor is dat ik een aantal dagen geleden een wel heel verontrustend krantenknipsel teggen kwam omtrent het leven van Joep voor ik hem leerde kennen in de jaren negentig. "

Laat duidelijk zijn dat ik geen wrok koester jegens vluchtelingen, maar wel tegen diegenen die om criminele redenen wel even naar Nederland denken te kunnen komen om zo hun straf te ontlopen en onder te duiken. Ik heb inmiddels al een e-mail naar Justitie gestuurd met deze link en wacht nog steeds op hun antwoord. Blijkbaar vinden zij het niet al te belangrijk dat er op dit moment meerdere criminelen van buiten de EU ons land binnenkomen.

Regels voor berichten