Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
voor HET examen (dus het centraal examen) krijg je een boekje, dit moet je leren (dus je moet weten wat de schrijfer van het boekje probeert te vertellen enzo). Daar krijg je dan volgens onze leraar een paar leer-stamp-vraagjes over maar ook eigenmeningvragen en veel vragen aan de hand van bronnen.... Het boekje wat jij krijgt is overigens kut ![]()
||
Citaat:
![]() maar even terug naar cicero ![]() Ze zetten wel vaker examens in een 'thema' dacht ik. Bij mij overlapten de vakken kunstgeschiedenis, filosofie en klassieke culturele vorming elkaar altijd. Ook wel handig.
||
Citaat:
![]() bij deze wordt deze topic dan toegevoegd aan de filosofietopic.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de exameneisen staan achter in het boek
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Hallow!
Ook ik doe examen filosofie (heb geen Latijn, overigens, ben atheneumleerling) en ik ben op zoek naar antwoorden op de eindtermen! Dat is die lijst met wat je moet kennen, die achterin je boek staat. Onze lessen zijn meestal nogal chaotisch en het is de bedoeling dat iedereen steeds een stuk gelezen heeft en daar vragen over stelt. Maar ja, het merendeel, ik meestal ook niet trouwens, leest het nooit en nu, twee weken voor het examen komt iedereen er in eens achter hoe veel het eigenlijk wel niet is. De leraar krijgt een beetje de schuld maar da's nie helemaal terecht... Maar heeft iemand een goede samenvatting of de antworden op de eindtermen? Meel dan ff naar ik_word_gek_van@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 09:23. |
![]() |
|
Als iemand die samenvatting naar yall@hotmail.com zou willen sturen; graag
![]()
||
Citaat:
De karakterdeugden ontstaan door middel van opvoeding en aard. Maar als je het nou in verband moet gaan brengen met de natuur, welke past er dan het beste bij? Zal dan wel karakterdeugden zijn, omdat je opgevoed wordt fatsoenlijk met de natuur om te gaan. Of niet? |
![]() |
||
Citaat:
Graag ![]() |
|
|