Even maar een inleidend verhaaltje, ben ik me agressie en verbaasdheid ook weer kwijt. Als je geen zin hebt om te lezen.. onderaan de vraag.
Half jaar geleden leerde ik een jongen kennen in discotheek. Hij vroeg mijn nummer op het eind van de avond, was verders niks gebeurd. Maar ik moest snel naar huis en om de een of andere reden had ik zoiets van heb geen zin om hier midden in de discotheek me nummer te geven. Dus ik zei vraag maar mn vriendin. Nou ja had ie nie meer gedaan. 2 maandjes later kwam ik m weer tegen, wij wat kletsen. Wij hadden die maand gala dus ik vroeg jaah heb je zin om te komen. Dus hij was wel enthousiast, ik kreeg zijn telefoonnummer en ik zou hem nog bellen. Ik bellen en uiteindelijk zei ie van jaah ik akn nie sorry en ik kon nie terugsmsen want me beltegoed is op. Nou ja ik nog smsen na die avond. Zei ie tegen een vriendin dat ie dat smsje nooit had gehad. Nou ja carnaval ging voorbij, hij kreeg een vriendin. En afgelopen maand kwam ik hem weer tegen met uitgaan. Hij had die avond gehoord dat zij vreemd was gegaan, maar zij zat in turkije maar hij vertelde dat dus. Hij vroeg mijn nummer weer, zat een beetje te flirten maar deed verders niks. Later die week krijg een smsje met he schat en dat het uit is met zn vriendin. Ik terugsmsen, later die week nog eens gesmsd, niks terug. Nog een keer gesmsd. Weer niks. Belt ie opeens met de vraag of ik hem had gebeld, nou ja ff aan de tel gezeten. Was gezellig. Hoe vroeg of ik nog zou bellen van de week of hij zou wel bellen. Ik later die week bellen. Weer gezellig aan de telefoon gezeten. Hij beloofde de volgende dag te bellen. Deed ie ook, ruim 5 kwartier aan de telefoon gezeten en hij liet duidelijk merken dat ie me wel wilde zien. Vroeg ie om iets af te spreken, dus zondag zouden we iets afspreken. Ik vond het op zich wel snel na zn vriendin maar het kwam duidelijk vanuit hem. Ik heb hem geen enkele hint gegeven. Ik zou nog bellen over het hoe en wat precies. Maar kreeg m die week niet meer aan de telefoon, zaterdagavond smsje gestuurd of ie iets liet horen. Heel de zondag niks gehoord. Ik 'savonds na mn werk bellen om af te spreken. Werd nie opgenomen. Naar thuis gebeld, was nie thuis. Hij was bij een vriend. Ik denk dat ik uiteindelijk 5 keer op zn mobiel heb gebeld in 2 uur en 2 keer thuis. Uiteindelijk maar gesmsd met de vraag dak het jammer vond dat het niet doorging en dak nie wist waarom. Dat misschien een misverstand was of dat ie geen zin had. En of ie even iets wilde laten horen zodat ik egwoon weet hoe het zit. Nu nog steeds niks gehoord.
De hele tijd had ik het gevoel dak m aan t stalken was, aan de andere kant vond ik dak recht heb op een verklaring. Maar wanneer vinden jullie nou dat een meisje/ jongen echt te vaak belt, dat het vervelend wordt en dat je zoiets hebt van zeur niet zo. En dan met name als je nog geen relatie hebt, dat het een kwestie is van duidelijkheid over afgewezen zijn of niet. En voor de mensen die het gelezen hebben... ga ik te ver door zo vaak te bellen?? Ik bedoel we hebben tenslotte geen relatie ofzo.