Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als het zo gemakkelijk was, dan hoefde ik dit topic niet te posten. Maar toch bedankt voor je reactie.
||
Citaat:
Ik kan haar wel aanspreken over deze situatie maar dat zal niet echt werken denk ik. Ze heeft zelf veel psychische problemen (is daar ook voor in behandeling) en zal alleen maar nog meer instorten als ik haar zou zeggen dat ik er moeite mee heb dat ze hier inwoont. Ze is nu al erg depressief en suicidaal en trekt alles naar zichzelf toe, en hecht zich slecht aan mensen, dus ik denk dat ik alles alleen maar erger maak als ik haar erover zou aanspreken. Ik denk dat ze dan zou reageren door haar boeltje bijelkaar te pakken en dan maar op straat te gaan wonen of andere gekke dingen te gaan doen, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.. Haar psych weet dat ze nu tijdelijk ergens anders woont, en ging ermee akkoord, om ze eigenlijk echt thuis niet kan wonen. Haar moeder maakt haar leven tot een hel thuis, en dat kan K. nu echt niet meer aan. Als het goed is heeft ze deze week weer een gesprek over hoe nu verder, maar als ze nog steeds niet naar huis kan (en er bestaat zelfs een kans dat haar moeder haar niet meer terug in huis wìl nemen) zal ze dus hier nog een tijdje moeten blijven totdat er iemand anders gevonden wordt bij wie ze terecht kan. *zucht* Het is allemaal een gedoe... Maar thx voor je reply *knuf*
||
Citaat:
![]() Ik kijk de komende dagen nog even de kat uit de boom, en wacht het gesprek van haar met haar psychiater af. Daarna zal ik mezelf proberen bijelkaar te rapen om met iemand erover te praten. Thx (F)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Psychologie |
Niet meer mezelf 009Sound | 4 | 27-04-2011 00:25 | |
Psychologie |
moeite met mezelf C-Cee | 2 | 24-08-2005 20:47 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |