Ik heb een vraag, waar ik eigelijk al een hele tijd mee zit.
Ik heb veel last van een witte uitvloeiing vanuit mijn vagina. De gehele maand lang, ook meteen weer na mijn periode.
Soms is het dikker ( smerig uitgedrukt klonterig) En de andere keer is het vloeibaar.
Wie o wie kan me hier wat advies over geven. ??
Groetjes Dinootje
gr dinootje
Als het gewoon wit is, is er waarschijnlijk niets aan de hand en gaat het om normale afscheiding die je vagina verzorgt, zo heb ik ergens gelezen. Een hele maand lang gelige afscheiding lijkt me niet gezond...
11-05-2004, 23:23
Verwijderd
Heb je al eens aan een schimmelinfectie gedacht?
Mijn vriendin had het ook, en we hadden ook geen id waar het van kwam.. Totdat we een x naar de dokter waren gweest, en die zag het 'meteen'.
Dat het niet zo lekker ruikt is normaal, en dat het soms klonterig is ook, maar gelig, erg stinkend of korrelig hoort niet (hoewel het wel korrelig kan worden door aanraking met bloed, maar als daar bloed zit dan merk je dat toch wel). Dokter dus
15-05-2004, 17:45
Verwijderd
Als het echt stinkt en niet wittig of doorzichtig is (dus gelig/groenig/bruinig) dan is de kans groot dat het een infectie is. Naar de huisarts dan dus.
ik heb nu ook zon schimmelinfectie (nu dus ja) en bij mij waren de symptomen nog minder duidelijk dan bij jou. alleen gewoon al langer heel anders dan normaal. t was gewoon wit, terwijl het normaal ongeveer doorzichtig was, het rook niet eens raar zegmaar. toch maar naar de dokter gegaan en het was al erg snel erg duidelijk dat ik dus een schimmelinfectie heb. ik heb nu van die vaginale zetpillen. drie keer eentje inbrengen en het gaat over. ik ben benieuwd, ben vanvond aan nummer twee toe.
iew lijkt me echt niets... maar ik zou echt naar de dokter gaan... ik heb ook wel eens witte zooi enzo en t meurt ook wel maar meestal een week voor me menstruatie en de week erna... je ken beter voor niets gaan dan dat je langer met iets "raars" rond loopt