Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Of Amsterdam...?
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
MUSIL, ROBERT. De man zonder eigenschappen. (Der Mann ohne Eigenschaften). Amsterdam Vianen, J.M. Meulenhoff Areopagus, 2002. Van inconsequentie/besluiteloosheid gesproken! Kan iemand me vertellen of er in Nederland een stad/gemeente ligt die Vianen heet? Ik heb in mijn atlas gekeken, maar daar vind ik alleen Vianden. In het boek (Mrs Dalloway) staat overigens ook nog: uitgave van ECI, Vianen. Maar op de titelpagina staat dan weer uitgeverij Areopagus. Ik denk dat het toch Vianen is (als dat bestaat) want in het hierboven geciteerde bibliografisch adres hoort Amsterdam waarschijnlijk bij Meulenhoff en Vianen bij Areopagus. Maar als iemand uitsluitsel kan geven: reactie welkom!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.detelefoongids.nl/tginl.d...here=Vianen+nb
http://www.detelefoongids.nl/tginl.d...here=Vianen+ut Mijn coputer is erg langzaam, dus ik kan hier de zoekresultaten niet laden, maar misschien staat het goede antwoord hier tussen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als uitgeverij Areopagus inderdaad in Vianen ligt, is het wel vreemd dat ze niet in de telefoongids staat. Het is toch een belangrijke uitgeverij (eens je een vertaling van een boek van Virginia Woolf uitgeeft...).
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Code:
bibliografische gegevens titel: Mrs. Dalloway / druk 4 auteur: Woolf, V. uitgever: Bezige Bij, De NUR-code: 302 NUR-omschrijving: Vertaalde literaire roman, novelle ISBN: 9023435826 EAN: 9789023435822 reeks: Orlando bibliografische druk: 4 SBO-nummer: 10 uitgeverdetails relatie-id: xxxxxxx naam: Bezige Bij, De correspondentie-adres: Van Miereveldstraat 1 1071 DW AMSTERDAM telefoon: 020-305xxxx fax: 020-305xxxx e-mail: xxxxxxx@debezigebij.nl status: Actief De bezige bij is in ieder geval de oorspronkelijke uitgever van de nederlandse vertaling. |
![]() |
|
|