Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Danny
|
![]() |
Het zou inderdaad voor iedereen goed zijn als de maatschappij drugs gebruikt om er een missende vaardigheid mee te compenseren. In werkelijkheid denk ik dat dit nooit te realiseren valt, want er zijn teveel negatieve gevolgen van drugs, zoals de verslavende factor, slecht voor de gezondheid. Ik denk dat veel mensen niet goed met drugs kunnen omgaan om verschillende redenen, dus daarom denk ik dat de maatschappij niet beter, juist slechter zal worden als iedereen drugs zou gaan gebruiken. Ik denk wel dat een verstandige gebruiker beter zou kunnen functioneren.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben het er niet mee eens want alle mensen reageren verschillend op drug en zoiezo vind ik niet dat iedereen aan de drugs moet gaan . Het is slecht voor je gezondheid en je doet dat simpelweg dingen die je lichaam eigenlijk niet aankan en daarmee sloop je je lichaam DMV. overbelasting en schadelijke stoffen.
||
Citaat:
ik heb zojuist trouwens op discovery een docu gezien over agressie, het blijkt dat agressieve mensen heel erg vaak weinig serotonine hebben, zorg er dus met drugs of elektronica voor dat dat serotoninegehalte weer op peilm komt en de criminaliteit zal dalen. |
![]() |
|
De perfecte samenleving heb je pas als een ieder kan doen wat hem of haar goed dunkt met daarbij het besef niemand te willen kwetsen .
Maarja, klaarblijkelijk kan noch God, noch Allah noch jij en noch ik daar iets aan doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk niet, dat is toch altijd in combinatie met een rede voor agressivitieit. Serotonine is een stof die je plezierig laat voelen. Maar als je je niet plezierig voelt, wil dat toch niet zeggen dat je agressief wordt. Als je drugs gebruikt om je serotonine omhoog te gooien, zal de tijd erna je serotoninegehalte weer lager zijn dan normaal. Dat is bij de meeste drugs zo, het moment dat je het gebruikt en het voelt is het vet, de tijd erna is het 2x zo kut. Zo ervaar ik het tenminste. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |