Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 20:17
Verwijderd
Een vriend van me zit in een situatie waar ik me aan de ene kant makkelijk in kan vinden, aan de andere kant toch ook weer moeilijk.
Het probleem is dat hij gebruikt is geweest in meerdere gevallen... relaties die stuk liepen om stomme redenen. De meiden die niet werkelijk wat voor 'm voelde, maar 'm dus wel soort van gebruikten. Hij heeft de instelling: "ik denk dat het wel wat word".... uiteindelijk niet dus, door de meisjes dan.

Hij is lief, beetje onzeker over z'n kunnen, heel betrouwbaar en erg emotioneel als het om liefde gaat. Hij kan wel redelijk pessimistisch zijn, maar ook alleen maar als het op liefde aankomt. Maar ja, vind je het gek, bij wat hij meegemaakt heeft.

Ikzelf kan me goed vinden in een jongen/man die z'n emotie's durft te tonen en dus ook regelmatig zal huilen. Beetje overgevoelig is ook geen probleem, beter dan een dooie lul. Pessimisme word bij hem alleen maar aangespoord door het gedrag dat tegen hem gebruikt word, dus daar is (in mijn ogen) ook makkelijk mee om te gaan.

Hij is niet agressief, niets. Ik begrijp dus nu niet waarom hij het zegmaar "aantrekt als een magneet" om gebruikt te worden.
Hij is niet lelijk, geen prettyboy, maar gewoon alledaags. Normaal postuur en geen afwijkende gewoonten. Hij is geen voor-veroordeler en staat open voor contact.....

In mijn ogen zijn dit dus hele aantrekkelijke dingen om een relatie mee te starten, en zie ik er geen kwaad of zelfs afstoting in.
Ik wil graag meningen horen van jullie over waarom hij eventueel zo afgewezen wordt door de meiden Wat hij bijvoorbeeld kan veranderen, of andere tips.

Dit is geen schreeuw om hulp, maar ik vroeg me af hoe jullie (de gemiddelde puber/adolecent) hier tegenover staan. Ik heb namelijk een erg afwijkende mening....
Alleen serieuze reacties aub.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 20:20
Gaea
Gaea is offline
Klinkt leuk!
Ik zou niet weten waarom het bij hem niet lukt. Ik weet niet hoe oud hij is, maar het zou kunnen dat de meisjes met wie hij "iets" heeft gehad nog niet toe waren aan een relatie. Of is hij een makkelijk slachtoffer voor meisjes met player neigingen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Gaea schreef op 17-05-2004 @ 21:20 :
Klinkt leuk!
Ik zou niet weten waarom het bij hem niet lukt. Ik weet niet hoe oud hij is, maar het zou kunnen dat de meisjes met wie hij "iets" heeft gehad nog niet toe waren aan een relatie. Of is hij een makkelijk slachtoffer voor meisjes met player neigingen.
Ja dat dacht ik ook al. De meiden waren gewoon rond zijn leeftijd. 20 jaar of daar voorbij (als ik het goed heb). Hij is volgens mij wel zo sterk dat hij het aan voelt komen als z'n echte playster zich "aanmeld". Maar uiteindelijk is hij er dus toch ingetuind....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:53
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
Citaat:
Hij is niet agressief, niets. Ik begrijp dus nu niet waarom hij het zegmaar "aantrekt als een magneet" om gebruikt te worden.
Hij is niet lelijk, geen prettyboy, maar gewoon alledaags. Normaal postuur en geen afwijkende gewoonten. Hij is geen voor-veroordeler en staat open voor contact.....
dat is 't 'm net. "gewoon alledaags".
Ikzelf hoef dat al niet. Ik ben ook geen persoon die op players valt, maar iemend die "gewoontjes" is zal bij mij geen dramatische indruk achterlaten en zal ik hoogstwaarschijnlijk ook geen gevoelens voor diegene kunnen krijgen.

Ik vind wel dat die jongen zich niet moet veranderen. Hij zal best een lieve en aardige jongen zijn en er zullen vast ook wel genoeg meiden zijn die wel voor dit soort karaktertrekken zullen gaan. Maar ik heb er zelf niets mee op.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik denk dat die gast niets moet veranderen en moet stoppen met het probleem bij zichzelf zoeken want de fout ligt toch eg bij die wijfen die hem zo behandelen.
hij heeft gewoon een beetje pech dat t telkens de verkeerde is...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:04
Chosen
Chosen is offline
Lijkt me geen probleem eigenlijk. Hij moet gewoon wachten, dan komt het vanzelf, en ondertussen gewoon zichzelf blijven. Het enige wat ik kan bedenken is dat juist omdat ie zo lief en aardig is, meiden hem misschien meer zien als EEN vriend, en niet als DE vriend. Jeweetwel, iemand om mee te praten en om bij uit te huilen enzo. Maar als hij zichzelf blijft komt het heus wel vanzelf. Op elk potje past een dekseltje.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
guitarplayer17 schreef op 17-05-2004 @ 22:53 :
dat is 't 'm net. "gewoon alledaags".
Ikzelf hoef dat al niet. Ik ben ook geen persoon die op players valt, maar iemend die "gewoontjes" is zal bij mij geen dramatische indruk achterlaten en zal ik hoogstwaarschijnlijk ook geen gevoelens voor diegene kunnen krijgen.

Ik vind wel dat die jongen zich niet moet veranderen. Hij zal best een lieve en aardige jongen zijn en er zullen vast ook wel genoeg meiden zijn die wel voor dit soort karaktertrekken zullen gaan. Maar ik heb er zelf niets mee op.
Ja, nou, de "alledaagsheid" die ik noemde was ook gericht op zijn uiterlijk. Ik vind ook niet dat hij z'n karakter moet veranderen, want dat zei ik al, die is prima. Ik doelde dus ook weer meer op instelling.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Chosen schreef op 17-05-2004 @ 23:04 :
Het enige wat ik kan bedenken is dat juist omdat ie zo lief en aardig is, meiden hem misschien meer zien als EEN vriend, en niet als DE vriend. Jeweetwel, iemand om mee te praten en om bij uit te huilen enzo.
Sluit ik mij geheel bij aan.

Verder kan het zo zijn dat de jongen goed met meisjes om kan? Want dat schijnt weer zo te werken dat meisjes goed met hem kunnen opschieten en dan wel iets willen beginnen maar er achter komen dat hij niet DE man is, die ze denken dat hij is.

Nog een vraag ; heeft hij de meisjes gevraagd of andersom?

Zelf denk ik het eerste. Want anders zijn er toch redelijk wat #^$$%^vrouwen.( vul zelf maar in)

Maar de jongen moet zeker gewoon zichzelf blijven, probeer de jongen het niet zoveel aan te laten trekken. Hij kan er weinig aan doen. Misschien moet hij de meisjes eerst wat langer leren kennen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:20
Verwijderd
Hmm, tja, ik wil natuurlijk ook geen watje...
Het ligt er maar net aan hoe hij zich uit, denk ik. De jongens die ik ken, doen zich zo stoer voor, maar zijn uiteindelijk dramatischer dan de meiden als het op de liefde aankomt. Dat heeft aan de ene kant wel iets schattigs, maar aan de andere kant moet je het ook niet overdrijven

Dus. Tja. De jongen die je beschrijft, klinkt niet abnormaal ofzo, dus ik denk dat hij tot nu toe gewoon pech heeft gehad of hij valt gewoon voor 'foute' meiden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Mendacem schreef op 17-05-2004 @ 21:17 :
(...)

Dit is geen schreeuw om hulp, maar ik vroeg me af hoe jullie (de gemiddelde puber/adolecent) hier tegenover staan. Ik heb namelijk een erg afwijkende mening....
Alleen serieuze reacties aub.
Goh, als je serieuze reacties krijgt lees ik die graag, want ik herken mezelf hier best wel in en het is echt heel vervelend.

Wat ik merk is dat meisjes er vaak een beetje meewarig tegenover staan. Als je éenmaal in die cirkel terechtkomt, van gebruikt worden -> vertrouwen in meisjes verliezen -> minder positief volgende relatie tegemoet treden, dan is het heel moeilijk daar weer uit te komen. Men wil je vaak 'helpen', door een schouder te zijn waar je op kunt uithuilen en je verhaal kwijt kunt, maar ondertussen ben je wel een loser die nooit serieus genomen wordt en altijd de grote broer is, of de lieve goeie vriend die toch zo miskend is.

Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:46
juno
juno is offline
Dus wat jij nu zegt is dat het als man verstandiger is om niet zwak en eerlijk en open te zijn, omdat vrouwen je dan alleen nog maar aardig en lief vinden maar niet spannend genoeg voor een relatie?

*zoemtoon* fout!

Gewone aardige serieuze normale mannen, daar ga je nu de uiteindelijke definitieve relatie mee aan, want iemand die alleen maar spannend en interessant is, tsja, die is ook niet altijd even betrouwbaar. Leuk voor tussendoor, of voor erbij, of om van te voren op te oefenen, maar als vader voor je kinderen heb je liever een aardige betrouwbare man.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 18-05-2004 @ 14:46 :
Dus wat jij nu zegt is dat het als man verstandiger is om niet zwak en eerlijk en open te zijn, omdat vrouwen je dan alleen nog maar aardig en lief vinden maar niet spannend genoeg voor een relatie?

*zoemtoon* fout!
Maar wel realistisch, and who said nature's fair?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leuk voor tussendoor, of voor erbij, of om van te voren op te oefenen, maar als vader voor je kinderen heb je liever een aardige betrouwbare man.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:41
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:

*zoemtoon* fout!

Gewone aardige serieuze normale mannen, daar ga je nu de uiteindelijke definitieve relatie mee aan, want iemand die alleen maar spannend en interessant is, tsja, die is ook niet altijd even betrouwbaar. Leuk voor tussendoor, of voor erbij, of om van te voren op te oefenen, maar als vader voor je kinderen heb je liever een aardige betrouwbare man.
Yeah, als je kerel je elke dag finaal buiten westen slaat omdat de aardappels niet gaar zijn, en je kinderen van de trap gooit omdat ze laat zijn voor school, op zulke mannen draait het
Voor erbij.. jeez, emancipatie heeft ook een honkbalknuppelcorrectie nodig tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-05-2004 @ 18:41 :
Yeah, als je kerel je elke dag finaal buiten westen slaat omdat de aardappels niet gaar zijn, en je kinderen van de trap gooit omdat ze laat zijn voor school, op zulke mannen draait het
Voor erbij.. jeez, emancipatie heeft ook een honkbalknuppelcorrectie nodig tegenwoordig
Voor erbij... of voor tussendoor (!!!) of om op te oefenen...

En dan zeggen dat het de mánnen zijn die de vrouwen als speelgoed zien...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:36
ThePinkFlamingo
Citaat:
MarkB schreef op 19-05-2004 @ 20:48 :

Dont get me started.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-05-2004 @ 21:36 :
Dont get me started.
Please, start!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:02
ThePinkFlamingo
Citaat:
MarkB schreef op 19-05-2004 @ 21:37 :
Please, start!
Koop mn boek maar
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-05-2004 @ 22:02 :
Koop mn boek maar
Hoe heet het, wat gaat het kosten en wanneer komt het uit?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:17
AngelLena
AngelLena is offline
Waarschijnlijk neemt hij in vrouwelijk gezelschap een onzekere houding aan, waarschijnlijk heel onbewust en daar kan je helaas niets aan doen. Maar sommige meiden vallen daar juist weer op.
Oud 19-05-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 19-05-2004 @ 20:48 :

Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:41
Verwijderd
Fijn dat iedereen msn verruild voor de chatsessies op het forum. Zo heeft de TS nog eens wat aan jullie.

Ontoppic: Hij komt vanzelf de juiste tegen. Tot die tijd gewoon blijven zoals die is. En proberen om door de sletten heen te prikken, graag niet door het maagdenvlies, als sletten dat hebben?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 08:43
Verwijderd
zoals jij hem nu beschrijft is hij saai, degelijk, betrouwbaar maar saai, en het gemiddelde pubermeisje wil geen relatie met een ( (over) gevoelige) saaierd

wie wel, eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:03
Dzjes
Dzjes is offline
Zoals jij hem beschrijft klinkt hij best wel lief? En heeft hij gewoon pech gehad met deze vrouwen.. Laat hem zichzelf gewoon blijven, en ooit kiest hij wel eens de 'juiste'
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 20-05-2004 @ 09:43 :
zoals jij hem nu beschrijft is hij saai, degelijk, betrouwbaar maar saai, en het gemiddelde pubermeisje wil geen relatie met een ( (over) gevoelige) saaierd

wie wel, eigenlijk?
Nou ja, waarom is iemand nu saai omdat hij z'n gevoelens durft te tonen?! Je kunt best wel lol met 'm hebben hoor!
Degelijk al helemaal niet, ik denk dat juist de degelijke mensen BANG voor 'm zijn... Niet omdat hij het uitstraald, maar er veel vooroordelen zijn betreffende kledingstijl.
Degenlijk qua uiterlijk, jah, "normaal" op de manier van geen prettyboy, maar ook geen kraterhoofd.

En betrouwbaar; ik denk dat iedere vrouw dat wel wil, lijkt me logisch. Een noem je vrouwen van 21 nog pubers dan..... ik neem aan dat die al beginnen te zoeken naar een potentiele verloofde... (trouwen is nooit echt een optie voor 'm, maar dat is alleen maar een principe-kwestie, zo denk ik ook)

Wat hij nodig heeft is dus overduidelijk juist geen puberale bitch die hem even gebruikt voor de sex en 'm na een paar maanden weer dumpt, omdat ze met haar bezopen hoofd weer een ander slachtoffer heb gevonden.....
Hij gaat heel open in op de aanvragen, en heeft zelf ook meiden "gevraagd". Hij denkt dat er een leuke relatie uit kan bloeien, en ziet het ook niet aankomen als ze 'm gaan dumpen....

Zoals hierboven, welliswaar als grapje, werd genoemd: heb je liever een vent die vreemdgaat bij de eerste beste slet, een vent die geen serieuze relaties kan onderhouden en een vent die jou en je kinderen door het huis ramt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2004, 20:23
ThePinkFlamingo
Waarom zijn trouwe jongens bij voorbaat saai?
Lijkt haast wel dat meisjes het leuk vinden om gewoon gebruikt te worden door een jongen, als ie maar knap is?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 20-05-2004 @ 21:23 :
Lijkt haast wel dat meisjes het leuk vinden om gewoon gebruikt te worden door een jongen, als ie maar knap is?
klopt.

Citaat:
maar gewoon alledaags
saai, dus.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:00
Vissertje
Vissertje is offline
goh, ik heb dat maar dan precies andersom
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:01
Verwijderd
Meisjes willen een klootzak, dat was al veel langer bekend. De reden waarom ik nog single ben
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:02
funest
funest is offline
tjemig wat wil je nou eigenlijk
ik kan echt geen wijs uit je verhaal.

het interesseert me ook niet eigenlijk, maar ik wil het in hapklare brokken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:02
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-05-2004 @ 22:01 :
Meisjes willen een klootzak, dat was al veel langer bekend. De reden waarom ik nog single ben
tja maar probleem is dat die klootzak het meisje dan niet wilt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:21
ThePinkFlamingo
Citaat:
eXo schreef op 20-05-2004 @ 22:01 :
Ja, het Exo hartje verneukte heel je imago
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:22
ThePinkFlamingo
Citaat:
Vissertje schreef op 20-05-2004 @ 22:02 :
tja maar probleem is dat die klootzak het meisje dan niet wilt
Ja, maar dan wil die jongen wel een keertje neuken, en DAN word het janken.Player dit, Player dat, en dan komt de iets minder heterosexuele beste vriendin en dan word het pas ECHT een rampentap!

Maar ontopic!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 20-05-2004 @ 21:23 :
Waarom zijn trouwe jongens bij voorbaat saai?
My thoughts exactly.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 22:18
Verwijderd
Omdat brutalen de halve wereld hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:56
Icemancool
Icemancool is offline
Trouwe jongens / zulke jongens lijken misschien erg saai, maar als ze zich bij iemand echt vertrouwd voelen, hebben ze soms ineens een heel andere, avontuurlijkere kant.
Tis jammer dat dit hem is overkomen, maar met het goede meisje kan hij er denk ik wel weer bovenop komen, zolang ze hem maar echt wil helpen.
Oud 21-05-2004, 12:17
wie?
wie? is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2004 @ 23:18 :
Omdat brutalen de halve wereld hebben.
En de niet-brutalen de andere helft
Oud 21-05-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
wie? schreef op 21-05-2004 @ 13:17 :
En de niet-brutalen de andere helft
Ja, maar de brutalen zijn wel veruit in de minderheid.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:16
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Nice guys finish last, dat is gewoon een feit.
Dan krijg je altijd het gezeik van: "ik vind je heel lief hoor, maar ik zie je meer als m'n broer of goede vriend"

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 21-05-2004 @ 15:16 :
Nice guys finish last, dat is gewoon een fiet.
Dan krijg je altijd het gezeik van: "ik vind je heel lief hoor, maar ik zie je meer als m'n broer of goede vriend"
En sommigen finishen helemaal niet...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:31
ThePinkFlamingo
Citaat:
Black Rainbow schreef op 21-05-2004 @ 15:16 :
Nice guys finish last, dat is gewoon een feit.
Ja, en dan krijgen ze een vriend die dope dealt en verdomt een poot uit te steken, want dat is WEL spannend
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:34
Verwijderd
Wat is dat toch altijd met die tegenstelling tussen 'interessante onbetrouwbare jongens' en 'saaie betrouwbare jongens'? Ik wil gewoon een interessante betrouwbare jongen, he. En de meeste jongens vallen daar op zich al onder, vind ik, alleen schijn ik dan weer zelf saai te zijn, waardoor ik mss minder jongens saai vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:13
ThePinkFlamingo
Opzich kan ik me wel in dit verhaal vinden.
Ik heb vreemdgaande exen, snijdende exen, "verliefd op iemand anders, maar toch maar met mij genomen, en toen bleek dat die andere jongen haar uiteindelijk ook leuk oeh, ik dump hem maar" exen, plus nog meer gezeik met meisjes waarmee ik dan bijna wat had, totdat er een andere idiote knakker langkwam, waarachter ze dan ineens aanhobbelde gesodemieter.
Heb nu 8 maanden geen relatie.. Ik kan het best met meisjes vinden, maar op relatiegebied gaat het altijd wel mis. heb ik gewoon de energie niet voor om dat gedonder elke keer weer mee te maken. Er zijn soms wel meisjes die ik leuk vind, en omgekeerd, maar ik geef ze uit defensie geen kans. Meestal weet ik ook wel wat ze uitgespookt hebben voor mij, en vaak is dat genoeg om ze te wantrouwen. Als een meisje zegt dat ze me leuk vind neem ik dat met een enorme korrel zout, in mijn ogen zijn ze, stereotype, allemaal hetzelfde. Tis tegenwoordig stoer als een meisje een slet is.Vreemdgaan is helemaal stoer, want alle jongens zijn players.. Onafhankelijk noemen ze het geloof ik. Naja, zal wel even vrijgezel blijven ook. Mischien een verknipt beeld, maar het beeld is er, en tis genoeg om gewoon een pesthekel eraan te krijgen

en "word dan gewoon homo" is geen orginele opmerking meer, want mannen zijn ook valse teven!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:20
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 21-05-2004 @ 16:13 :
Opzich kan ik me wel in dit verhaal vinden.
Ik heb vreemdgaande exen, snijdende exen, "verliefd op iemand anders, maar toch maar met mij genomen, en toen bleek dat die andere jongen haar uiteindelijk ook leuk oeh, ik dump hem maar" exen, plus nog meer gezeik met meisjes waarmee ik dan bijna wat had, totdat er een andere idiote knakker langkwam, waarachter ze dan ineens aanhobbelde gesodemieter.
Heb nu 8 maanden geen relatie.. Ik kan het best met meisjes vinden, maar op relatiegebied gaat het altijd wel mis. heb ik gewoon de energie niet voor om dat gedonder elke keer weer mee te maken. Er zijn soms wel meisjes die ik leuk vind, en omgekeerd, maar ik geef ze uit defensie geen kans. Meestal weet ik ook wel wat ze uitgespookt hebben voor mij, en vaak is dat genoeg om ze te wantrouwen. Als een meisje zegt dat ze me leuk vind neem ik dat met een enorme korrel zout, in mijn ogen zijn ze, stereotype, allemaal hetzelfde. Tis tegenwoordig stoer als een meisje een slet is.Vreemdgaan is helemaal stoer, want alle jongens zijn players.. Onafhankelijk noemen ze het geloof ik. Naja, zal wel even vrijgezel blijven ook. Mischien een verknipt beeld, maar het beeld is er, en tis genoeg om gewoon een pesthekel eraan te krijgen

en "word dan gewoon homo" is geen orginele opmerking meer, want mannen zijn ook valse teven!
Amen, ik zou het zo geschreven kunnen hebben.
Ben ook sinds een lange tijd passief hetero zeg maar, en ik vind het allemaal wel best, het hoeft voor mij allemaal niet meer. Voorlopig dan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:58
Verwijderd
De eeuwige discussie..
Ik ben het er absoluut mee eens dat vrouwen altijd de klootzakken willen, maar vaak geef ik ze niet eens ongelijk. Spanning trekt aan. Niemand wil een saaie sul. Mannen hebben dit net zo goed maar die zijn wat makkelijker in het toegeven van dat feit.
En die opmerking van Juno over de vader van de kinderen, walgelijk zeg als het nu niet hoeft dan later als ze toe zijn aan een stabiel leventje ook niet hoor.
De enige oplossing: be that asshole.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 21-05-2004 @ 16:13 :
*verhaal*
Dus kort gezegd vind je de meeste meisjes sletten, maar heb je wel minstens 6 exen die zo te merken met weinig overleg zijn uitgekozen, en je vindt 8 maanden zonder relatie lang.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:10
ThePinkFlamingo
Citaat:
Sarah schreef op 21-05-2004 @ 17:01 :
Dus kort gezegd vind je de meeste meisjes sletten, maar heb je wel minstens 6 exen die zo te merken met weinig overleg zijn uitgekozen, en je vindt 8 maanden zonder relatie lang.
Als ik het vanstevoren had geweten was ik er nooit aan begonnen. Met weinig overleg uitgekozen? Mwa, ze kwamen naar mij toe ten eerste, de stront kwam pas na een poosje.
8 maanden zonder relatie lang. mwa, er zijn mensen die dan gaan zeiken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 21-05-2004 @ 17:10 :
Als ik het vanstevoren had geweten was ik er nooit aan begonnen. Met weinig overleg uitgekozen? Mwa, ze kwamen naar mij toe ten eerste, de stront kwam pas na een poosje.
8 maanden zonder relatie lang. mwa, er zijn mensen die dan gaan zeiken.
Ze kwamen naar jou toe... dus jij kon er niets aan doen dat jullie een relatie kregen?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 21-05-2004 @ 17:12 :
Ze kwamen naar jou toe... dus jij kon er niets aan doen dat jullie een relatie kregen?
Als hij het leuk vind, en denkt dat het leuk gaat worden.... Lijkt me dan toch logisch of niet.......
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Mendacem schreef op 21-05-2004 @ 17:13 :
Als hij het leuk vind, en denkt dat het leuk gaat worden.... Lijkt me dan toch logisch of niet.......
het lijkt je logisch dat hij er niets aan kon doen? Volghens mij begrijp ik jou verkeerd iig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten