Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lijkt me geen probleem eigenlijk. Hij moet gewoon wachten, dan komt het vanzelf, en ondertussen gewoon zichzelf blijven. Het enige wat ik kan bedenken is dat juist omdat ie zo lief en aardig is, meiden hem misschien meer zien als EEN vriend, en niet als DE vriend. Jeweetwel, iemand om mee te praten en om bij uit te huilen enzo. Maar als hij zichzelf blijft komt het heus wel vanzelf. Op elk potje past een dekseltje.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kan het zo zijn dat de jongen goed met meisjes om kan? Want dat schijnt weer zo te werken dat meisjes goed met hem kunnen opschieten en dan wel iets willen beginnen maar er achter komen dat hij niet DE man is, die ze denken dat hij is. Nog een vraag ; heeft hij de meisjes gevraagd of andersom? Zelf denk ik het eerste. Want anders zijn er toch redelijk wat #^$$%^vrouwen.( vul zelf maar in) Maar de jongen moet zeker gewoon zichzelf blijven, probeer de jongen het niet zoveel aan te laten trekken. Hij kan er weinig aan doen. Misschien moet hij de meisjes eerst wat langer leren kennen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, tja, ik wil natuurlijk ook geen watje...
Het ligt er maar net aan hoe hij zich uit, denk ik. De jongens die ik ken, doen zich zo stoer voor, maar zijn uiteindelijk dramatischer dan de meiden als het op de liefde aankomt. Dat heeft aan de ene kant wel iets schattigs, maar aan de andere kant moet je het ook niet overdrijven ![]() Dus. Tja. De jongen die je beschrijft, klinkt niet abnormaal ofzo, dus ik denk dat hij tot nu toe gewoon pech heeft gehad of hij valt gewoon voor 'foute' meiden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik merk is dat meisjes er vaak een beetje meewarig tegenover staan. Als je éenmaal in die cirkel terechtkomt, van gebruikt worden -> vertrouwen in meisjes verliezen -> minder positief volgende relatie tegemoet treden, dan is het heel moeilijk daar weer uit te komen. Men wil je vaak 'helpen', door een schouder te zijn waar je op kunt uithuilen en je verhaal kwijt kunt, maar ondertussen ben je wel een loser die nooit serieus genomen wordt en altijd de grote broer is, of de lieve goeie vriend die toch zo miskend is. ![]() |
![]() |
|
Dus wat jij nu zegt is dat het als man verstandiger is om niet zwak en eerlijk en open te zijn, omdat vrouwen je dan alleen nog maar aardig en lief vinden maar niet spannend genoeg voor een relatie?
*zoemtoon* fout! Gewone aardige serieuze normale mannen, daar ga je nu de uiteindelijke definitieve relatie mee aan, want iemand die alleen maar spannend en interessant is, tsja, die is ook niet altijd even betrouwbaar. Leuk voor tussendoor, of voor erbij, of om van te voren op te oefenen, maar als vader voor je kinderen heb je liever een aardige betrouwbare man. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor erbij.. jeez, emancipatie heeft ook een honkbalknuppelcorrectie nodig tegenwoordig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan zeggen dat het de mánnen zijn die de vrouwen als speelgoed zien... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fijn dat iedereen msn verruild voor de chatsessies op het forum. Zo heeft de TS nog eens wat aan jullie.
Ontoppic: Hij komt vanzelf de juiste tegen. Tot die tijd gewoon blijven zoals die is. En proberen om door de sletten heen te prikken, graag niet door het maagdenvlies, als sletten dat hebben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Degelijk al helemaal niet, ik denk dat juist de degelijke mensen BANG voor 'm zijn... ![]() Degenlijk qua uiterlijk, jah, "normaal" op de manier van geen prettyboy, maar ook geen kraterhoofd. En betrouwbaar; ik denk dat iedere vrouw dat wel wil, lijkt me logisch. Een noem je vrouwen van 21 nog pubers dan..... ik neem aan dat die al beginnen te zoeken naar een potentiele verloofde... ![]() Wat hij nodig heeft is dus overduidelijk juist geen puberale bitch die hem even gebruikt voor de sex en 'm na een paar maanden weer dumpt, omdat ze met haar bezopen hoofd weer een ander slachtoffer heb gevonden..... ![]() Hij gaat heel open in op de aanvragen, en heeft zelf ook meiden "gevraagd". Hij denkt dat er een leuke relatie uit kan bloeien, en ziet het ook niet aankomen als ze 'm gaan dumpen.... Zoals hierboven, welliswaar als grapje, werd genoemd: heb je liever een vent die vreemdgaat bij de eerste beste slet, een vent die geen serieuze relaties kan onderhouden en een vent die jou en je kinderen door het huis ramt? |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ontopic! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Trouwe jongens / zulke jongens lijken misschien erg saai, maar als ze zich bij iemand echt vertrouwd voelen, hebben ze soms ineens een heel andere, avontuurlijkere kant.
Tis jammer dat dit hem is overkomen, maar met het goede meisje kan hij er denk ik wel weer bovenop komen, zolang ze hem maar echt wil helpen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is dat toch altijd met die tegenstelling tussen 'interessante onbetrouwbare jongens' en 'saaie betrouwbare jongens'? Ik wil gewoon een interessante betrouwbare jongen, he. En de meeste jongens vallen daar op zich al onder, vind ik, alleen schijn ik dan weer zelf saai te zijn, waardoor ik mss minder jongens saai vindt.
|
![]() |
|
Opzich kan ik me wel in dit verhaal vinden.
Ik heb vreemdgaande exen, snijdende exen, "verliefd op iemand anders, maar toch maar met mij genomen, en toen bleek dat die andere jongen haar uiteindelijk ook leuk oeh, ik dump hem maar" exen, plus nog meer gezeik met meisjes waarmee ik dan bijna wat had, totdat er een andere idiote knakker langkwam, waarachter ze dan ineens aanhobbelde gesodemieter. Heb nu 8 maanden geen relatie.. Ik kan het best met meisjes vinden, maar op relatiegebied gaat het altijd wel mis. heb ik gewoon de energie niet voor om dat gedonder elke keer weer mee te maken. Er zijn soms wel meisjes die ik leuk vind, en omgekeerd, maar ik geef ze uit defensie geen kans. Meestal weet ik ook wel wat ze uitgespookt hebben voor mij, en vaak is dat genoeg om ze te wantrouwen. Als een meisje zegt dat ze me leuk vind neem ik dat met een enorme korrel zout, in mijn ogen zijn ze, stereotype, allemaal hetzelfde. Tis tegenwoordig stoer als een meisje een slet is.Vreemdgaan is helemaal stoer, want alle jongens zijn players. ![]() en "word dan gewoon homo" is geen orginele opmerking meer, want mannen zijn ook valse teven! |
![]() |
||
Citaat:
Ben ook sinds een lange tijd passief hetero zeg maar, en ik vind het allemaal wel best, het hoeft voor mij allemaal niet meer. Voorlopig dan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eeuwige discussie..
Ik ben het er absoluut mee eens dat vrouwen altijd de klootzakken willen, maar vaak geef ik ze niet eens ongelijk. Spanning trekt aan. Niemand wil een saaie sul. Mannen hebben dit net zo goed maar die zijn wat makkelijker in het toegeven van dat feit. En die opmerking van Juno over de vader van de kinderen, walgelijk zeg ![]() De enige oplossing: be that asshole. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
8 maanden zonder relatie lang. mwa, er zijn mensen die dan gaan zeiken. |
![]() |
||