Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 19:47
Ketjing
Ketjing is offline
door gaan
Oud 27-04-2004, 19:48
Ketjing
Ketjing is offline
Mja en Vitesse laat talenten te vroeg gaan:
ik had Ax, Collen en Wisgerhof nog graag willen zien bij Vitesse
Oud 27-04-2004, 20:01
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-04-2004 @ 20:48 :
dat heet in het normaal nederlands: kapitaalvernietiging.

en in het geval van van persie heet dat: "eigen schuld dikke bult" als hij over 4 jaar in de d2 van arsenal voetbalt.
Oud 27-04-2004, 21:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor mij mogen zowel Vitesse als Zwolle als Volendam degraderen. Maja Vitesse zal dan wel failliet gaan en dat wil ik ook niet dus van de andere kant moeten ze erin blijven... nou dan wordt Excelsior kampioen en hoop ik dat Sparta en De Graafschap, twee echte Eredivisieclubs (net als Vitesse hoor, maja...) promoveren via de nacompetitie, Ik zie die graag weer terug op het hoogste niveau. Ook hoop ik dat VVV de nacompetitie haalt en ver komt daarin.
Maar goed, als ik 2 moest kiezen tussen Sparta, Vitesse en De Graafschap voor de Eredivisie zou dat eigenlijk een moeilijke keuze zijn. Wat naam van de clubs dan he betreft, gezien de malaises van afgelopen jaren zou ik dan Vitesse niet kiezen.
Oud 27-04-2004, 23:40
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Collen kan ik begrijpen, die had ik ook nog graag elke week zien spelen maar die andere twee (vooral Ax) bakken er de laatste twee seizoenen weinig van. Ax is veel geblesseerd, transfervrij aan het eind seizoen, tot nu toe hebben alleen de graafschap en veendam interesse getoond. Wisgerhof heeft alleen nog bij schorsingen/blessures een basisplaats.

Ik hoop dat ADO degradeert.
Oud 28-04-2004, 08:03
number9
number9 is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 28-04-2004 @ 00:40 :
Droom verder jongen

Het andere Oranje degradeert, en Vitesse en Zwolle spelen nacompetitie
Oud 01-05-2004, 22:30
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Up

Jantje Kromkamp ( ) mooi voor schut gezet door Diba
Oud 01-05-2004, 22:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Heb je het over Patrick Ax?

Die komt van Groningen en is toch toen naar NEC gegaan of niet?
Oud 01-05-2004, 22:35
vreselijke fout
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1996/97 FC Groningen 4 0 Eredivisie
1997/98 FC Groningen 3 0 Eredivisie
1998/99 Vitesse 1 0 Eredivisie
1999/00 Vitesse 0 0 Eredivisie
1999/00 De Graafschap 16 5 Eredivisie
2000/01 NEC 26 2 Eredivisie
2001/02 NEC 27 4 Eredivisie
2002/03 NEC 26 2 Eredivisie
2003/04 NEC 24 1 Eredivisie
Totaal 127 14
Oud 01-05-2004, 22:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-05-2004 @ 23:35 :
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1996/97 FC Groningen 4 0 Eredivisie
1997/98 FC Groningen 3 0 Eredivisie
1998/99 Vitesse 1 0 Eredivisie
1999/00 Vitesse 0 0 Eredivisie
1999/00 De Graafschap 16 5 Eredivisie
2000/01 NEC 26 2 Eredivisie
2001/02 NEC 27 4 Eredivisie
2002/03 NEC 26 2 Eredivisie
2003/04 NEC 24 1 Eredivisie
Totaal 127 14
Nooit geweten
Maar het is een beetje een eeuwig talent en bij Groningen was het een lastige jongen.
Oud 02-05-2004, 11:17
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 28-04-2004 @ 00:40 :
Collen kan ik begrijpen, die had ik ook nog graag elke week zien spelen maar die andere twee (vooral Ax) bakken er de laatste twee seizoenen weinig van. Ax is veel geblesseerd, transfervrij aan het eind seizoen, tot nu toe hebben alleen de graafschap en veendam interesse getoond. Wisgerhof heeft alleen nog bij schorsingen/blessures een basisplaats.

Collen had niet weg moeten gaan bij NEC. Wisgerhof heeft trouwens wel een basisplaats, is nog steeds rechtsback als het zo uitkomt... En Ax, ach jah. Er was ooit interesse voor hem, met een dikke portemonnee. Maar nee, van Delft wilde het bedrag voor hem dat Boekhoorn voor niedzielan heeft betaald, dat werkt niet.

Er is geen verkoopbeleid bij NEC, Pothuizen en Collen zijn volgens mij voor wat geld weggegaan, maar verder stelt het allemaal zo weinig voor.

Vanmiddag hopen dat we winnen, maar met een beetje geluk voor vitesse hebben ze wel kans op een puntje, denk ik. Vitesse speelt toch wel nacompetitie en NEC moet dit seizoen echt nog wat bewijzen. Ik denk dat er 3 punten gehaald worden, maar we zullen zien!
Oud 02-05-2004, 15:24
Verwijderd
zeg het maar Emilio
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:28
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-05-2004 @ 16:24 :
zeg het maar Emilio
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eerste overwinning ooit in de Kuip 100ste goal van Martin Drent.

Onze held doet het weer in de thuiswedstrijd wonnen we ook al bijna van Feyenoord.
Dit is echt geweldig, alleen zoooooo kut dat ik me verslapen heb en daarom maar niet heen ben gegaan.
Maar dat maakt allemaal niks uit, dit voelt net als een kampioenschap denk ik, dit is gewoon GEWELDIG!!
Oud 02-05-2004, 15:31
Verwijderd
dag tweede plaats
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:35
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-05-2004 @ 16:28 :
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eerste overwinning ooit in de Kuip 100ste goal van Martin Drent.

Onze held doet het weer in de thuiswedstrijd wonnen we ook al bijna van Feyenoord.
Dit is echt geweldig, alleen zoooooo kut dat ik me verslapen heb en daarom maar niet heen ben gegaan.
Maar dat maakt allemaal niks uit, dit voelt net als een kampioenschap denk ik, dit is gewoon GEWELDIG!!
Gefeliciteerd
Oud 02-05-2004, 15:37
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 02-05-2004 @ 16:35 :
Gefeliciteerd
Dankje dankje, ik kan het eigenlijk niet geloven zo mooi als dit is.
Oud 02-05-2004, 15:37
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-05-2004 @ 16:37 :
Dankje dankje, ik kan het eigenlijk niet geloven zo mooi als dit is.
feyenoord koekje van eigen deeg zo in de laatste 10 min. verliezen.

ik ga vanaaf heel studio sport kijken.
Oud 02-05-2004, 17:37
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-05-2004 @ 12:17 :
Vanmiddag hopen dat we winnen, maar met een beetje geluk voor vitesse hebben ze wel kans op een puntje, denk ik. Vitesse speelt toch wel nacompetitie en NEC moet dit seizoen echt nog wat bewijzen. Ik denk dat er 3 punten gehaald worden, maar we zullen zien!
Jammer van die 2-2. Ik ben vanmiddag nog even in Arnhem geweest, maar ik hoop van harte dat die club gewoon degradeert.

De files op de snelweg, omdat alle supporters van buiten Arnhem komen.
De buurtschooiers die niets met Vitesse hebben, maar alleen maar voor de sensatie komen en de hele middag met hun scannertje rondlopen in de hoop dat het los gaat.
De ´o, het is net 2-2 geworden tegen onze aartsvijand´ mentaliteit.
De N.E.C.-supporters die de Arnhemmers gewoon uitlachen (en terecht).
De bussen die gewoon Arnhem uit kunnen rijden, terwijl het muisstil is langs de weg.
De schamele veertig man die stoer met hun burberry-petjes en hun Stone Island truitjes een moedige poging doen om een groep te vormen.
Het concept Gelredome.

Ik had gehoopt op een kraker met veel emoties, prestigegevoelens en ´voetbalgevoel.´
Helaas heeft Vitesse wederom mijn dag verpest.

P.S.
Wat stond er eigenlijk op die pamfletjes die iedereen bij zich had?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:59
Alexanchez
Alexanchez is offline
Crap
Gefeliciteerd Emilio
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:52
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-05-2004 @ 18:37 :

De files op de snelweg, omdat alle supporters van buiten Arnhem komen.
De buurtschooiers die niets met Vitesse hebben, maar alleen maar voor de sensatie komen en de hele middag met hun scannertje rondlopen in de hoop dat het los gaat.
uhh die files zijn ontstaan door de bussen van Nek-supporters. Dus je moet per sé in Arnhem wonen om naar Vitesse te kunnen? Wat een onzin.
Oud 02-05-2004, 18:58
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-05-2004 @ 19:52 :
uhh die files zijn ontstaan door de bussen van Nek-supporters. Dus je moet per sé in Arnhem wonen om naar Vitesse te kunnen? Wat een onzin.
Het meerendeel van de supporters moet inderdaad uit de eigen stad, liefst buurt, komen. Iemand uit Veenendaal krijgt toch helemaal geen binding met Vitesse danwel Arnhem, vooral niet als al zijn vrienden naar Utrecht en Ajax gaan.
Dan krijg je zeven jongens uit Ede, acht uit Zevenaar, tien uit Velp, zes uit Hoenderloo.

Leuk voor die jongens zelf, maar je hebt geen collectief.
Vraag waar een N.E.C. supporter vandaan komt en negen van de tien komt uit Nijmegen/Wijchen.

Bovendien doel ik niet zozeer op deze files, maar die files staan er vrijwel altijd na een wedstrijd.
Direct na een wedstrijd naar huis en tijdens de 2-2 het stadion verlaten zijn overigens ook punten waarmee duidelijk wordt dat het niet écht leeft zoals een derby moet leven.

Iets wat je trouwens door heel Nederland ziet.
De enige beladen duels die door beide kanten leuk gemaakt kan worden zijn Ajax/Feyenoord en Twente/Groningen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Vitesse-aanvaller Zongo weigert in te vallen
Gepost door Rogier 02-05-2004 18:20:48

In de voetbalwereld is sinds dit seizoen een nieuwe mode ontstaan. Vitesse-aanvaller Mamadou Zongo weigerde zondagmiddag in te vallen tijdens de wedstrijd Vitesse - NEC. Vorige week deed Ole Thompson van RBC hetzelfde in de wedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam ArenA.

Trainer Sturing stuurde Zongo boos naar de kleedkamer en zal binnen korte tijd maatregelen nemen. Waarschijnlijk wordt hij net als Thompson ontslagen.
beetje apart, je moet gewoon je werk doen (zeker voor dat salaris).
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:09
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-05-2004 @ 20:05 :
Zal wel weer in de blessure tijd zijn geweest van de 2e helft....maar ik vind het wel te gek voor woorden...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:14
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-05-2004 @ 19:58 :
Het meerendeel van de supporters moet inderdaad uit de eigen stad, liefst buurt, komen. Iemand uit Veenendaal krijgt toch helemaal geen binding met Vitesse danwel Arnhem, vooral niet als al zijn vrienden naar Utrecht en Ajax gaan.
Dan krijg je zeven jongens uit Ede, acht uit Zevenaar, tien uit Velp, zes uit Hoenderloo.

Bovendien doel ik niet zozeer op deze files, maar die files staan er vrijwel altijd na een wedstrijd.
Direct na een wedstrijd naar huis en tijdens de 2-2 het stadion verlaten zijn overigens ook punten waarmee duidelijk wordt dat het niet écht leeft zoals een derby moet leven.

Mja in Arnhem leeft de derby minder dan in Nijmegen, Vitesse heeft ook in mijn ogen te veel "supporters" die alleen voor voetbal komen.

En wat maakt het uit voor welke clubs je vrienden zijn? Ik denk dat iedereen zijn eigen keuzes wel kan maken.
Bij veel clubs gaan de mensen meteen naar huis, dat daar files door ontstaan ligt ook aan de plaats van het stadion en wegen rondom
Oud 02-05-2004, 19:15
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-05-2004 @ 20:05 :
kan de frustratie van zongo wel begrijpen hij heeft ongeveel 75 minuten warm gelopen en dan voor 2 minuten invallen is wel erg weinig. Maar aan de andere kant moet hij gewoon zijn werk doen
Oud 02-05-2004, 19:15
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-05-2004 @ 20:14 :
Mja in Arnhem leeft de derby minder dan in Nijmegen, Vitesse heeft ook in mijn ogen te veel "supporters" die alleen voor voetbal komen.

En wat maakt het uit voor welke clubs je vrienden zijn? Ik denk dat iedereen zijn eigen keuzes wel kan maken.
Bij veel clubs gaan de mensen meteen naar huis, dat daar files door ontstaan ligt ook aan de plaats van het stadion en wegen rondom
mee eens
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:38
Gimme more beer
Ten eerste, ook het houtwerk van het doel in het gelredome is al tegen NEC, verdomme!

Ten tweede, dat dick jol, nota bene oud-speler van NEC niet ziet dat het buitenspel is, is schandalig.

Ten derde, wat hebben we toch weer lekker pech, deze wedstrijd. Als Hersi er niet in was gekomen, hadden we misschien nog verloren ook

Oh en dit moet er echt even uit, emilio... Wat een FUCKING geluk... Zooooo onverdiend, maar toch gefeliciteerd
Oud 02-05-2004, 19:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-05-2004 @ 20:38 :

Oh en dit moet er echt even uit, emilio... Wat een FUCKING geluk... Zooooo onverdiend, maar toch gefeliciteerd
Dat zei me vader ook idd dat dat te zien was maar ik hoorde van lui die er geweest waren dat het wel terecht was.
Boeit me geen fuck we hebben voor het eerst als FC Groningen gewonnen in de Kuip
Oud 02-05-2004, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Onderin wordt het spannend!
Jammer dat het op de andere fronten (bijna) beslist is.
Overwinning Grunn was spectaculair.
Oud 03-05-2004, 16:51
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-05-2004 @ 20:14 :

En in die bewuste ´keuze´ zit het ´em nu juist het verschil tussen een club die leeft en een club die jij, terecht, een voetbalfanclub noemt.
Mensen in Arnhem komen inderdaad voor het voetbal en in Nijmegen voor de club.
Naar mijn mening zit ´em daar ook direct het verschil in qua beleving.
Het maakt mij niet uit dat vrienden voor een andere club zijn, maar qua collectief ga je er dan natuurlijk wel op achteruit.
In Nijmegen zie je veel jongens die van jongs af aan met elkaar opgroeien en dus ook met N.E.C. opgroeien. Ik denk dat ook daar qua beleving een groot verschil in zit.

Prima als je alleen voor het mooie voetbal gaat, maar wat mij betreft mogen dat soort clubs er gewoon direct uit.
Iedereen heeft z´n voorkeur en die heb ik ook.
Weg met Vitesse, Heerenveen, RBC, Willem II en RKC!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:12
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-05-2004 @ 20:38 :

Ten tweede, dat dick jol, nota bene oud-speler van NEC niet ziet dat het buitenspel is, is schandalig.

Kijk de beelden nog maar even na, dan zie je dat er nog een Nekker blijft hangen, daardoor is het geen buitenspel en dus een terechte goal
Oud 03-05-2004, 17:15
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 03-05-2004 @ 17:51 :
En in die bewuste ´keuze´ zit het ´em nu juist het verschil tussen een club die leeft en een club die jij, terecht, een voetbalfanclub noemt.
Mensen in Arnhem komen inderdaad voor het voetbal en in Nijmegen voor de club.
Naar mijn mening zit ´em daar ook direct het verschil in qua beleving.
Het maakt mij niet uit dat vrienden voor een andere club zijn, maar qua collectief ga je er dan natuurlijk wel op achteruit.
In Nijmegen zie je veel jongens die van jongs af aan met elkaar opgroeien en dus ook met N.E.C. opgroeien. Ik denk dat ook daar qua beleving een groot verschil in zit.

Prima als je alleen voor het mooie voetbal gaat, maar wat mij betreft mogen dat soort clubs er gewoon direct uit.
Iedereen heeft z´n voorkeur en die heb ik ook.
Weg met Vitesse, Heerenveen, RBC, Willem II en RKC!
Bij Vitesse zijn er ook genoeg supporters die er van jongs af aan al bij zijn, die niet alleen voor het voetbal komen (dan waren ze dit seizoen wel weggebleven, voetbal ise soms niet om aan te zien). Door de komst van Gelredome is er alleen een hele nieuwe groep bijgekomen die puur voetbal komen kijken en dan wel vitesse aanmoedigen.
Maar elke club kent dat soort supporters, die in goede tijden naar "hun"club gaan. Dat is net zo goed bij Nek het geval, daar zijn ook veel nieuwe supporters bij gekomen sinds de verbouwing van de Goffert
Oud 03-05-2004, 18:04
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 03-05-2004 @ 18:12 :
Kijk de beelden nog maar even na, dan zie je dat er nog een Nekker blijft hangen, daardoor is het geen buitenspel en dus een terechte goal
Heh, je hebt gelijk...

Maar de overtreding daarvoor, daar had die kutjol voor moeten fluiten... En daarnaast moeten ze doelpunten in de laatste minuut afschaffen

Gefeliciteerd met de goedkope seizoenskaarten volgend jaar. Hebben ze de actie met de gouden gidsen eigenlijk nog doorgezet?
Oud 03-05-2004, 18:06
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 03-05-2004 @ 18:15 :
Bij Vitesse zijn er ook genoeg supporters die er van jongs af aan al bij zijn, die niet alleen voor het voetbal komen (dan waren ze dit seizoen wel weggebleven, voetbal ise soms niet om aan te zien). Door de komst van Gelredome is er alleen een hele nieuwe groep bijgekomen die puur voetbal komen kijken en dan wel vitesse aanmoedigen.
Maar elke club kent dat soort supporters, die in goede tijden naar "hun"club gaan. Dat is net zo goed bij Nek het geval, daar zijn ook veel nieuwe supporters bij gekomen sinds de verbouwing van de Goffert
Dat laatste valt best mee, maar ik moet wel toegeven dat de kwaliteit van het publiek in de eredivisie in z'n algemeenheid achteruit is gegaan. Maar bij bepaalde clubs wat meer dan bij anderen. Twente, vitesse en Utrecht bijvoorbeeld...
Oud 03-05-2004, 18:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-05-2004 @ 19:04 :
Heh, je hebt gelijk...

Maar de overtreding daarvoor, daar had die kutjol voor moeten fluiten... En daarnaast moeten ze doelpunten in de laatste minuut afschaffen

Gefeliciteerd met de goedkope seizoenskaarten volgend jaar. Hebben ze de actie met de gouden gidsen eigenlijk nog doorgezet?
ze hadden wel iets in hun hand.

zeiken over ons spandoek vorig jaar, daardoor mocht dit jaar niks, maar wel GG mee nemen,

en seizoenskaarten zijn volgens mij net zo duur als dit jaar. en eredivisie is het volgend jaar toch wel
Oud 03-05-2004, 18:39
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zal NEC Volendam laten winnen zodat Vitesse gaat degraderen?
Zal Groningen Roda JC laten winnen zodat Hoerenveen geen europees haalt?

Wie zal het zeggen..
Oud 03-05-2004, 18:57
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-05-2004 @ 19:39 :
Zal NEC Volendam laten winnen zodat Vitesse gaat degraderen?
Zal Groningen Roda JC laten winnen zodat Hoerenveen geen europees haalt?

Wie zal het zeggen..
dat zou ik persoonlijk wel triest vinden
Oud 03-05-2004, 18:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-05-2004 @ 19:57 :
dat zou ik persoonlijk wel triest vinden
Ik ook maar het kan erg ver gaan in de voetballerij.
Oud 03-05-2004, 19:03
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-05-2004 @ 19:59 :
Ik ook maar het kan erg ver gaan in de voetballerij.
idd, vorig jaar Grunn- Psv
dat was geen salonremise
Oud 03-05-2004, 19:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-05-2004 @ 20:03 :
idd, vorig jaar Grunn- Psv
dat was geen salonremise
En dan krijgen de Groningers op hun flikker wat nergens op slaat.
Als PSV gewoon zo gespeelt hadden vorig jaar als de rest van dat seizoen hadden we gewoon verloren en was PSV toch wel kampioen geworden.
En de Ajacieden maar zeiken.
Oud 03-05-2004, 19:08
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-05-2004 @ 20:06 :
En dan krijgen de Groningers op hun flikker wat nergens op slaat.
Als PSV gewoon zo gespeelt hadden vorig jaar als de rest van dat seizoen hadden we gewoon verloren en was PSV toch wel kampioen geworden.
En de Ajacieden maar zeiken.
maar laat ze dan iig de indruk wekken dat ze willen voetballen, maar ja NEK gaat volendam en ado wel matsen
Oud 03-05-2004, 19:39
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Oud 03-05-2004, 20:12
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 03-05-2004 @ 20:08 :
maar laat ze dan iig de indruk wekken dat ze willen voetballen, maar ja NEK gaat volendam en ado wel matsen
Ik zou het jammer vinden, maar stiekem zou ik me ook kapotlachen

Jah, ado laten winnen niet, maar volendam laten winnen wel...

Maar toch hoop ik op een leuke laatste wedstrijd, hebben ze eindelijk het publiek weer mee, dan moeten ze daar nu ook gebruik van maken!

En aan het eind een grote kuil graven, al die zooi erin, dakje dicht en einde fietstas...
Oud 03-05-2004, 20:15
vreselijke fout
Een paar dagen geleden was al duidelijk dat Van Persie te gast zou zijn, dan kun je niet zeggen blijf maar thuis want Martin Drent wil komen.

Dat er na de wedstrijd geen interview vanaf kon en bij alle top 3 clubs wel is natuurlijk slecht
Oud 03-05-2004, 20:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Is trouwens een stukje uit Rotterdams dagblad of hoe dat mag heten.
Oud 03-05-2004, 20:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-05-2004 @ 21:15 :
Een paar dagen geleden was al duidelijk dat Van Persie te gast zou zijn, dan kun je niet zeggen blijf maar thuis want Martin Drent wil komen.
Ja denk ik ook, zoiets wordt altijd een paar dagen of misschien al een week van tevoren vastgesteld door de NOS.
Oud 04-05-2004, 10:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ach die arme man was onder invloed van wat alchol denk ik, die zal wel niet zo helder hebben kunnen nadenken.
Oud 05-05-2004, 00:07
snoopy
snoopy is offline
Utrecht trekt heel veel jonge talenten aan, kan helemaal goed maar ook helemaal fout gaan
T'is trouwens weer leuk talentjes spotten bij studio sport nu alle clubs geen aankopen maar kunnen doen.
ook leuk is het bloepers watchen want elke wedstrijd zit er vol van
Oud 09-05-2004, 11:11
AGH
AGH is offline
Citaat:
Bij Vitesse zijn er ook genoeg supporters die er van jongs af aan al bij zijn, die niet alleen voor het voetbal komen (dan waren ze dit seizoen wel weggebleven, voetbal ise soms niet om aan te zien).
Klopt, een kleine vierduizend man zat er op Monnikenhuizen ook al.
Citaat:
Door de komst van Gelredome is er alleen een hele nieuwe groep bijgekomen die puur voetbal komen kijken en dan wel vitesse aanmoedigen.
Denk dat het bij N.E.C. meer te maken heeft met de goede resultaten dan het nieuwe stadion.
Een nieuw stadion hoeft in feite niets nieuws te zijn, het is alleen een andere constructie.
Het Gelredome is alleen meer dan een stadion.
Verwarming, een dak, gras dat je weg kunt schuiven, een overdekte ´promenade´.
Daar komen gewoon mensen die heel comfortabel naar leuk voetbal willen kijken en nu dat leuke voetbal wegblijft, blijven de toeschouwers ook weg.
Natuurlijk is er een klein gedeelte wat een binding heeft overgehouden aan deze club en dit gedeelte zal de eerste drie jaar van de eerste divisie wel blijven komen, maar daarna zal het ook afzwakken.
Daarom wil ik al jaren gewoon voetbal in normale stadions.
Heerlijk dat Haarlem-uit! Daar kun je nog struikelen over het gras dat tussen de tribunes groeit, daar brokkelt de kassa uit elkaar als je er tegen aanleunt, daar heb je nog hele lelijke hekken waar je met je armen door heen kunt leunen, daar regen je gewoon nog zeiknat.
Als je daar week in week uit gaat zitten, moet je wel clubliefde hebben!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:17
AGH
AGH is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-05-2004 @ 01:07 :
ook leuk is het bloepers watchen want elke wedstrijd zit er vol van
Je moet ook niet naar de Gouden Gids Divisie kijken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten