Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 12:11
justlikeme!
justlikeme! is offline
hoii...
Een tijdje geleden hadden we via school een feest, en daar ben ik samen met mijn beste vriendin en nog meer heen geweest. Het was hardstikke gezellig, en net als altijd bleven we niet de hele tijd bij elkaar staan ,maar ging ik ook met anderen kletsen enzo, en na een tijdje ging ik dan gewoon weer ff terug naar haar.. Nu hoorde ik van haar, dat iemand anders had gezegd dat ik haar voor mezelf wilde hebben, en dat ik (als zij met een ander zat te praten) er weer bij kwam staan net alsof ik dat niet wilde hebben.. Daar schrok ik best van, want het is me eigenlijk nooit opgevallen.. nu blijkt dat iemand anders dat ook al gezegd heeft, maar ik snap het echt niet... ik bedoel: als ik me de hele avond niet laat zien is het ook niet goed, en dan laat ik me ff zien en dan denken ze meteen adt ik haar voor mezelf wil hebben, wat absoluut niet zo is... baal er best van, maar wat kan ik hier nou het beste mee doen? please help me...
liefs

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 13:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 12:20
Fantôme
Fantôme is offline
ga bij jezelf na of ze gelijk hebben.
als dit niet zo is, moet je er niks mee doen... denk ik dan.
Ja, gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze ongelijk hebben, maar dat je toch met haar bent heengegaan, en dat je er dan toch ook wel af en toe bij mag staan. Ze is toch een vriendin van je?!! Ik denk dat het vooral uitmaakt wat jezelf denkt en wat je vriendin denkt, niet wat anderen denken. dus als zij ongelijk hebben, vertel dit je vriendin dan. Als het goed is zal ze je toch wel geloven?

liefs, wen
Oud 18-05-2004, 14:04
Quiana
Quiana is offline
Is meer L&R.
Oud 18-05-2004, 14:53
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
Quiana schreef op 18-05-2004 @ 15:04 :
Is meer L&R.
owh hmz nou sorry haha.. maar ff btw: het gaat om mijn beste vriendin he, we zijn geen stel ofzow
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:57
Verwijderd
Ik zou er met haar over praten en vragen of ze dat ook vind? Zo niet dan is er vrij weinig aan de hand, vind ze ook dat jij haar voor jezelf wilt hebben? dan er over praten wat je kunt veranderen in je gedrag.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
justlikeme! schreef op 18-05-2004 @ 15:53 :
owh hmz nou sorry haha.. maar ff btw: het gaat om mijn beste vriendin he, we zijn geen stel ofzow
Maar het is toch een vriendschappelijke relatie?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:07
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
MarkB schreef op 18-05-2004 @ 16:00 :
Maar het is toch een vriendschappelijke relatie?
haha ja das waar
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
justlikeme! schreef op 18-05-2004 @ 16:07 :
haha ja das waar
On-topic: Wat belangrijk is, is dat jij je vriendin laat weten hoe het zit. Dan weten jullie alletwee hoe het is en hoe anderen daar dan over denken, mogen ze helemaal zelf weten. Jullie weten immers toch wel beter?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon vragen tegen diegene die dat heeft gezegd waar ze mee bezig is (misschien is die wel jaloers???) en tegelijkertijd je beste vriendin overtuigen dat dat echt niet zo is.
Oud 18-05-2004, 16:13
Verwijderd
Ik denk dat de mensen die dat gezegd hebben er met elkaar over gepraat hebben. En het moet ook een reden hebben, bijv. dat ze jaloers zijn dat ze meer met jou omgaat dan met hen, ofzo. Want wat maakt het anders uit? En lekker vaag dat ze het tegen je vriendin hebben gezegd.. net alsof ze ff lekker willen stoken ofzo.
Als jij weet dat ze ongelijk hebben dan moet je dat gewoon tegen je vriendin zeggen. Het lijkt me trouwens logisch dat je af en toe bij elkaar staat als je samen naar een feest gaat.
En het lijkt me logisch dat je vriendin die onzin niet gelooft.. Anders lijkt het me wel heel raar..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:35
eztah
eztah is offline
Als het niet zo is dat jij haar voor jezelf wilt hebben, spreekt er miscchien iets uit je houding/lichaamstaal wat wel zo overkomt.
Misschien vinden anderen dat je houding jaloers of bezitterig is, terwijl jij dat niet merkt.
Maar als het niet zo is (dat jij haar voor jouzelf wilt hebben)is er niet zoveel om je druk over te maken, toch?
Kijk naar jezelf of vraag aanm anderen hou jou houding overkomt, daar kan je nog wat van leren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten