Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Onder jezelf kwetsbaar opstellen versta ik het duidelijk uiten van mijn gevoelens, eerlijkheid en openheid. Ik draai niet snel ergens omheen, ben 99% eerlijk, ben een open persoon, dwz dat ik veel over mezelf vertel, ook mijn zwakheden. Sommige mensen vinden dit fijn, iemand die zich niet anders voordoet dan hij is. Ze voelen die ander stukken beter aan dan iemand die vaak gesloten is. Anderen vinden het minder positief. Want als je weet waar iemands minpunten/zwakheden liggen, kan je die gene makkelijker de grond in stampen hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, vriendelijke groet, Co |
![]() |
||
Citaat:
Maar daar ben ik zelf niet zo blij mee. Soms ben ik super vrolijk, soms voel ik me zwaar klote. Als ik soms zie dat mensen om me heen altijd evenwichtig zijn, lijkt dat me ook wel wat. Verder ben ik geneigd veel persoonlijke dingen over me te vertellen. Als mensen dingen van je weten en je vertrouwd die persoon niet helemaal, kan het ook negatief uitpakken... Maar that's the way I am, ik ga mezelf niet anders voordoen dan ik ben! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 155 IcedEarth | 500 | 01-06-2010 19:48 | |
De Kantine |
Eins swei Saai #882 Verwijderd | 500 | 23-02-2010 22:56 | |