Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beter dat jij het eerlijk allemaal vertelt (dat hij zat te klieren enzo) dan dat je wacht tot hij over jou gaat klagen. Als jij wacht tot hij gaat klagen wordt jij straks als dader gezien en hij als slachtoffer. Als jij eerder bent is het andersom. En hij lokte het uit, dus ik zou hem als de dader zien. Zorg dus dat je het maandagochtend meteen tegen je mentor zegt!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat laatste ben ik het wel mee eens gewoon eerlijk zeggen, staat wel wat beter als het van jou komt. Verder gewoon je straf aanvaarden. Waarschijnlijk schorsing. Misschien naar een psychaloog over je "probleem" praten. Want zoveel agressie is niet gezond en gaat niet vanzelf weg. In ieder geval sterkte met de komende tijd. En loop voortaan gewoon weg. Sla niet maar loop/ren weg. Dat is een stuk beter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk dat je, door het hier te posten, het alleen maar ingewikkelder voor jezelf maakt omdat er verschillende oplossingen zijn en jij helemaal in de war raakt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat laatste stukje, overigens, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu voor mishandeling aangeklaagd gaat worden terwijl je er innerlijk al een inzicht bij hebt, namelijk dat mishandeling niet goed is. Daarom is het niet erg om te proberen jezelf een beetje uit te moeilijkheden te redden. Als je hem een loze bedreiging kunt maken die je toch niet meent, kun je dat best doen toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nou op zich is het jouw woord tegen het zijne tenzij hij getuigen heeft. maar anders laat je jouw vrienden ook even getuigen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
eerst een voorbeeld. in de derde klas, vond een jongen mij leuk. ik hem niet, vond hem een creep ![]() Wanneer iets je niet lukt op een andere manier (je kan hem bijv. niet uitlullen of hem negeren) heb je geen macht over de situatie, wat uiteindelijk ertoe kan leiden dat je hem/haar een klap geeft. begrijp je? xxx
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij kan hem niet negeren, of verbaal en slaat dus terug. maar agree... het is een andere situatie. toch vind ik slaan in het algemeen een teken van zwakte...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen een andere situatie. ik vind het slaan nog steeds een teken van zwakte, en in de eerste plaats van zijn kant. jullie moeten elkaar niet. hij begint je te slaan omdat hij je niet moet maar niks weet te zeggen en je ook niet weet te negeren. jij ergert je daaraan en slaat er meteen op los. zwak. je had hem misschien ook verbaal aangekund? of kunnen negeren (hoewel dat moeilijker is denk!). bovendien leid het tot niets. ik zou jouw situatie dus niet als een uitzondering zien...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je iemand verwijt dat ie boos blijft als jij hem in elkaar gemept hebt, vind ik jou gewoon een eikel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
''Vrienden?'' thegast | 49 | 06-07-2011 22:53 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Weg van thuis LEUGEN | 7 | 30-03-2009 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |
Lifestyle |
De moeite van het nawijzen waard?? Ieme | 94 | 09-03-2003 12:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Albert heijn werknemers vervolgd voor mishandeling Verwijderd | 136 | 19-11-2002 14:42 |