Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 19:56
rijk_v
rijk_v is offline
Ik heb ruzie gehad met ene jongen uit mijn klas, met die jongen heb ik al hele lang een soort van vage ruzie. Ik weet niet waarom maar we kunnen elkaar niet luchten. Hij is niet erg populair en een beetje "zielig''. IK had vandaag dus ruzie met hem en hij begon dus met me te vechten. Ik had hier dus echt geen zin in (logisch ) dus negeerde ik hem maar. Maar toen werd hij echt vervelend en kon ik hem niet meer negeren. Ik werd zo boos dat ik hem met zijn hoofd een paar keer tegen een tafel aansloeg en hem in zijn buik schopte. Er kwam allerlei opgekropte woede naar boven. Het was ook helemaal niet eerlijk want ik ben om eerlijk te zeggen wel wat zwaarder en sterker dna hem. (niet om op te scheppen) Ik heb wel sorry gezegd en dat het me heel veel spijt maar ik kan er niet stoppen met denken eraan. Ik ben echt wanhopig. Ik had nooit verwacht dat ik hem echt zoveel pijn zou doen want hij huilde echt.
Advertentie
Oud 14-05-2004, 20:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
*prrrrring*

[agent met zware stem]Is Rijk thuis?[/agent met zware stem]

Goed, dat was dus niet slim. Hier ga je problemen mee krijgen. Waarom niet gewoon er vandoor gaan en het melden aan de mentor ofzo? En als 'ie zo door het lint gaat op school, de congierge ofzo?
Dat is een stuk beter dan zelf terugslaan.
Oud 14-05-2004, 20:03
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-05-2004 @ 21:01 :
*prrrrring*

[agent met zware stem]Is Rijk thuis?[/agent met zware stem]

Goed, dat was dus niet slim. Hier ga je problemen mee krijgen. Waarom niet gewoon er vandoor gaan en het melden aan de mentor ofzo? En als 'ie zo door het lint gaat op school, de congierge ofzo?
Dat is een stuk beter dan zelf terugslaan.
Ja, maar ik kan het niet meer terugdraaien he! Dankjewel maar mss kan je me helpen met het HEDEN
Oud 14-05-2004, 20:04
Fantôme
Fantôme is offline
ja fleet, en dat is een beetje achteraf.

@ ts:
wat heb je tegen die jongen gezegd? en hoe? heb je alleen 'sorry' gemompeld of meende je het oprecht?
ik kan me voorstellen dat je hiermee zit, en ik weet niet of die jongen er zelf nog wat mee doet? aangifte oid? misschien zou je toch eens proberen te praten met hem? misschien hetzelfde zeggen als je hier net hebt getypt? ik weet het verder ook niet.

liefs, wen
Oud 14-05-2004, 20:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 14-05-2004 @ 21:03 :
Ja, maar ik kan het niet meer terugdraaien he! Dankjewel maar mss kan je me helpen met het HEDEN
Het zo snel mogelijk eerlijk vertellen aan je mentor!

Beter dat jij het eerlijk allemaal vertelt (dat hij zat te klieren enzo) dan dat je wacht tot hij over jou gaat klagen.

Als jij wacht tot hij gaat klagen wordt jij straks als dader gezien en hij als slachtoffer. Als jij eerder bent is het andersom.
En hij lokte het uit, dus ik zou hem als de dader zien. Zorg dus dat je het maandagochtend meteen tegen je mentor zegt!!!
Oud 14-05-2004, 20:07
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-05-2004 @ 21:04 :
ja fleet, en dat is een beetje achteraf.

@ ts:
wat heb je tegen die jongen gezegd? en hoe? heb je alleen 'sorry' gemompeld of meende je het oprecht?
ik kan me voorstellen dat je hiermee zit, en ik weet niet of die jongen er zelf nog wat mee doet? aangifte oid? misschien zou je toch eens proberen te praten met hem? misschien hetzelfde zeggen als je hier net hebt getypt? ik weet het verder ook niet.

liefs, wen
Ik heb serieus sorry gezegd en tegen hem gepraat maar hij luistert niet en zit alleen boos te doen. Soms heb ik wel zin om hem nog een keer tegen de tafel aan te slaan
Oud 14-05-2004, 20:07
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-05-2004 @ 21:05 :
Het zo snel mogelijk eerlijk vertellen aan je mentor!

Beter dat jij het eerlijk allemaal vertelt (dat hij zat te klieren enzo) dan dat je wacht tot hij over jou gaat klagen.

Als jij wacht tot hij gaat klagen wordt jij straks als dader gezien en hij als slachtoffer. Als jij eerder bent is het andersom.
En hij lokte het uit, dus ik zou hem als de dader zien. Zorg dus dat je het maandagochtend meteen tegen je mentor zegt!!!
Maar ik ben het lievelingskindje van de mentor zoiezo al niet
Oud 14-05-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 14-05-2004 @ 21:07 :
Soms heb ik wel zin om hem nog een keer tegen de tafel aan te slaan
Tsjah, why not...

Oud 14-05-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-05-2004 @ 21:05 :
Dat maakt niet uit vind ik, slaan is slaan. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.

Dat laatste ben ik het wel mee eens gewoon eerlijk zeggen, staat wel wat beter als het van jou komt.

Verder gewoon je straf aanvaarden. Waarschijnlijk schorsing.

Misschien naar een psychaloog over je "probleem" praten. Want zoveel agressie is niet gezond en gaat niet vanzelf weg.

In ieder geval sterkte met de komende tijd.

En loop voortaan gewoon weg. Sla niet maar loop/ren weg. Dat is een stuk beter.
Oud 14-05-2004, 20:16
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
bugge schreef op 14-05-2004 @ 21:08 :
Tsjah, why not...

Als je niets nuttigs hebt te zeggen, zeg dan liever niets, a.u.b
Oud 14-05-2004, 20:25
P&C
P&C is offline
ik heb wel is zo iets gehad, alleen dan in de bus, waren allebei beetje bezopen...(hij was 1 van mn beste vrienden)
hij zat achter me beetje erg te irriteren en toen maakte ik opmerking waardoor hij begon te slaan...
ik heb toen paar rake klappen terug gegeven en toen allebei geincasseerd en uitgedeeld..
werden we uit elkaar gehaald door leerlingen, die allemaal erg enthousiast waren over het vermaak

ik had na afloop wel spijt, ook al was hij begonnen, ik kon er ook niet ophouden eraan te denken...
dus ik heb hem de volgende avond opgebeld erover...
gezegd hoe ik erover dacht enzo, mijn schuld ook toegegeven,
gezegd waarom ik het had gedaan (reactie op etc) hij begreep dat wel en waardeerde iig dat ik hem had gebeld.
nu zijn we weer gewoon beste vrienden
dus bel hem, of praat op shcool tegen hem....
Oud 14-05-2004, 20:26
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
P&C schreef op 14-05-2004 @ 21:25 :
ik heb wel is zo iets gehad, alleen dan in de bus, waren allebei beetje bezopen...(hij was 1 van mn beste vrienden)
hij zat achter me beetje erg te irriteren en toen maakte ik opmerking waardoor hij begon te slaan...
ik heb toen paar rake klappen terug gegeven en toen allebei geincasseerd en uitgedeeld..
werden we uit elkaar gehaald door leerlingen, die allemaal erg enthousiast waren over het vermaak

ik had na afloop wel spijt, ook al was hij begonnen, ik kon er ook niet ophouden eraan te denken...
dus ik heb hem de volgende avond opgebeld erover...
gezegd hoe ik erover dacht enzo, mijn schuld ook toegegeven,
gezegd waarom ik het had gedaan (reactie op etc) hij begreep dat wel en waardeerde iig dat ik hem had gebeld.
nu zijn we weer gewoon beste vrienden
dus bel hem, of praat op shcool tegen hem....
Maar hij is mijn vriend niet, ik haat hem!
Oud 14-05-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 14-05-2004 @ 21:26 :
Maar hij is mijn vriend niet, ik haat hem!
Op z'n manier moet je geen spijt hebben. Je moet er wel wat voor willen doen hoor.
Oud 14-05-2004, 20:37
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
sybje schreef op 14-05-2004 @ 21:30 :
Op z'n manier moet je geen spijt hebben. Je moet er wel wat voor willen doen hoor.
ok maar ik weet niet eens waarom ik me zo rot voel! Het spijt me niet eens echt. In mijn ogen was het terecht maar alles word door elkaar gehusseld! AarGH
Oud 14-05-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 14-05-2004 @ 21:37 :
ok maar ik weet niet eens waarom ik me zo rot voel! Het spijt me niet eens echt. In mijn ogen was het terecht maar alles word door elkaar gehusseld! AarGH
*onzinnige toevoeging geven gaat*

ik denk dat je, door het hier te posten, het alleen maar ingewikkelder voor jezelf maakt omdat er verschillende oplossingen zijn en jij helemaal in de war raakt..
Oud 14-05-2004, 20:58
rockin
rockin is offline
hoe hard het ook is om iemand in elkaar te slaan... ik zou me er niet teveel druk om maken, zo te horen aan je verhaal had je op zich een reden.. en nee, vechten is natuurlijk niet goed, maar soms is er gewoon niet onderuit te komen met sommige pain in the ass gasten
Oud 14-05-2004, 21:00
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Weet je waar die woede vandaan komt??
Misschien kun je dat bij jezelf nagaan...
waarom krop het op?
Oud 14-05-2004, 21:11
P&C
P&C is offline
ja, heb je soms een slechte jeugd gehad
dan kan je je altijd nog beroepen op ontoerekeningsvatbaar heid mocht hij je aanklagen.... daar zijn rechters in NED gevoelig voor

maar ja, als je hem eerder haat dan je vriend is...
dan moet je je niet druk maken

stel je het ergste voor wat kan gebeuren, dan valt t vast reuze mee, hij zal ook wel inzien dat hij begonnne was, ja en dat jij nou eenmaal sterker bent, had ie eerder aan moeten denken!
Oud 14-05-2004, 21:37
Periodiek
Periodiek is offline
Nicely done!

Je weet voor de volgende keer dat je minder hard moet handelen Ach, er worden zoveel mensen in elkaar gemept. En besides: HIJ begon, dus: So What!?

Good job
Oud 14-05-2004, 22:26
Fantôme
Fantôme is offline
periodiek... vind je? ik vind slaan meestal een teken van zwakte...
*sorry*
Oud 14-05-2004, 23:48
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 14-05-2004 @ 21:37 :
Lang leve het geweten.. Voor je gevoel was het misschien terrecht, maar met je hersenen enz enz weet je best wel dat het niet ok is om iemand in mekaar te slaan..
Oud 15-05-2004, 01:08
Verwijderd
Als je met iemand op de vuist gaat, krijg je klappen terug. Daar kan je vergif op innemen. Wat had ie dan verwacht? Dat ie een aai over zijn bol kreeg? Hij begon. Die gast (lees: nerd) heeft geen recht van spreken of zeuren, aangezien hij zelf het gevecht begon.

Ik zou me er ook niet druk over maken. Wees blij dat je even los mocht komen. Op deze manier kon je hem eindelijk eens een pak slaag verkopen onder het mom van 'zelfverdediging'. Volgens mij lucht het alleen op. En die gast weet wel met wie hij in het vervolg NIET moet fucken!
Oud 15-05-2004, 01:43
Preaper
Preaper is offline
Oud 15-05-2004, 12:46
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-05-2004 @ 23:26 :
periodiek... vind je? ik vind slaan meestal een teken van zwakte...
*sorry*
Waarom dan wel niet?
Oud 15-05-2004, 12:48
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
steske17 schreef op 15-05-2004 @ 02:08 :
Als je met iemand op de vuist gaat, krijg je klappen terug. Daar kan je vergif op innemen. Wat had ie dan verwacht? Dat ie een aai over zijn bol kreeg? Hij begon. Die gast (lees: nerd) heeft geen recht van spreken of zeuren, aangezien hij zelf het gevecht begon.

Ik zou me er ook niet druk over maken. Wees blij dat je even los mocht komen. Op deze manier kon je hem eindelijk eens een pak slaag verkopen onder het mom van 'zelfverdediging'. Volgens mij lucht het alleen op. En die gast weet wel met wie hij in het vervolg NIET moet fucken!
thanks.. Maar stel dat hij het niet helemaal door heeft wat jij zegt En dat hij het blijft doen? IK kan hem toch niet blijven slaan tot ik zijn nek omdraai of hem kreupel schop ofzoiets toch?
Advertentie
Oud 15-05-2004, 12:50
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
steske17 schreef op 15-05-2004 @ 02:08 :

Ja, maar het valt te zien dat het geen zelfverdediging is Die gast is een klompje vet bij elkaar gehouden door twijgjes..
Oud 15-05-2004, 12:54
Mu
Mu is offline
Beste jongen, je hebt spijt, dus nu is er geen probleem meer. Je bent natuurlijk schuldig aan wat je gedaan hebt, maar het heeft je een nieuw inzicht verschaft toch; hoe vreselijk het is om iemand in elkaar te slaan?

Overigens, ik ben ook heel veel gepest en dergelijke, en ik heb ook wel eens iemand in elkaar geslagen, op de basisschool. Voelde erg goed. Nu zou ik het denk ik niet meer doen. Ik weet dat ik nu "sterker" moet zijn.

Overigens, als hij aangifte zou gaan willen doen, wat ik niet denk, kun je hem best nog even chanteren met het één of ander, of bedreigen met de dood.
Oud 15-05-2004, 12:56
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Mu schreef op 15-05-2004 @ 13:54 :
Beste jongen, je hebt spijt, dus nu is er geen probleem meer. Je bent natuurlijk schuldig aan wat je gedaan hebt, maar het heeft je een nieuw inzicht verschaft toch; hoe vreselijk het is om iemand in elkaar te slaan?

Overigens, ik ben ook heel veel gepest en dergelijke, en ik heb ook wel eens iemand in elkaar geslagen, op de basisschool. Voelde erg goed. Nu zou ik het denk ik niet meer doen. Ik weet dat ik nu "sterker" moet zijn.

Overigens, als hij aangifte zou gaan willen doen, wat ik niet denk, kun je hem best nog even chanteren met het één of ander, of bedreigen met de dood.
Volgens mij bedoel je, ik heb ook veel gepest want ik word niet gepest. Trouwens dat laatste stukje is niet grappig, met dat soort opmerkingen moet je maar naar onzin gaan
Oud 15-05-2004, 12:58
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik vind zelfverdediging ook niet iemand's kop tegen een tafel aan slaan.. Daar had hij ernstige zaken mee op kunnen lopen met een beetje pech. Ik hoop dat je in ieder geval spijt hebt van de daad op zich (als je geen spijt hebt van het slaan van die gast), anders moet je idd ff gaan praten met iemand.
Oud 15-05-2004, 13:00
Mu
Mu is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 13:56 :
Volgens mij bedoel je, ik heb ook veel gepest want ik word niet gepest. Trouwens dat laatste stukje is niet grappig, met dat soort opmerkingen moet je maar naar onzin gaan
Ik kreeg de indruk dat jullie elkaar een beetje dwars zaten en pestten. Ik bén iig redelijk wat gepest en om dezelfde reden heb ik vaak lichamelijk mensen aangevallen. Pesters vallen namelijk niet vaak mensen aan. Maar jullie hebben dus een gewone ruzie zegmaar, en als je iemand de pester moet noemen ben jij het wel?

Dat laatste stukje, overigens, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu voor mishandeling aangeklaagd gaat worden terwijl je er innerlijk al een inzicht bij hebt, namelijk dat mishandeling niet goed is. Daarom is het niet erg om te proberen jezelf een beetje uit te moeilijkheden te redden. Als je hem een loze bedreiging kunt maken die je toch niet meent, kun je dat best doen toch?
Oud 15-05-2004, 13:03
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Mu schreef op 15-05-2004 @ 14:00 :
Ik kreeg de indruk dat jullie elkaar een beetje dwars zaten en pestten. Ik bén iig redelijk wat gepest en om dezelfde reden heb ik vaak lichamelijk mensen aangevallen. Pesters vallen namelijk niet vaak mensen aan. Maar jullie hebben dus een gewone ruzie zegmaar, en als je iemand de pester moet noemen ben jij het wel?

Dat laatste stukje, overigens, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu voor mishandeling aangeklaagd gaat worden terwijl je er innerlijk al een inzicht bij hebt, namelijk dat mishandeling niet goed is. Daarom is het niet erg om te proberen jezelf een beetje uit te moeilijkheden te redden. Als je hem een loze bedreiging kunt maken die je toch niet meent, kun je dat best doen toch?
Ow.. Ik snap niet echt hoe je elkaar kunt pesten. Ik kan wel aangeklaagd worden voor bedreiging. Hoewel ik wel gezegd heb op school dat ik volgende keer zijn hoofd tegen de tafel zou slaan tot hij in coma lag.. Dat floepte ik eruit.. Maar hij zou toch niet kunnen bewijzen dat ik dat zei?
Oud 15-05-2004, 13:03
Mu
Mu is offline
Ik zag net die post van je op MM en ik kreeg een PM van Quiana. Dacht je dat ik jóu met mijn opmerking probeerde te kwetsen? Ik begrijp niet hoezo...Ik bedoelde het eigenlijk best serieus?
Oud 15-05-2004, 13:04
Mu
Mu is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 14:03 :
Ow.. Ik snap niet echt hoe je elkaar kunt pesten. Ik kan wel aangeklaagd worden voor bedreiging. Hoewel ik wel gezegd heb op school dat ik volgende keer zijn hoofd tegen de tafel zou slaan tot hij in coma lag.. Dat floepte ik eruit.. Maar hij zou toch niet kunnen bewijzen dat ik dat zei?
Haha en dan zeg je dat ik naar onzin moet gaan.
nou op zich is het jouw woord tegen het zijne tenzij hij getuigen heeft. maar anders laat je jouw vrienden ook even getuigen
Oud 15-05-2004, 13:07
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Mu schreef op 15-05-2004 @ 14:04 :
Haha en dan zeg je dat ik naar onzin moet gaan.
nou op zich is het jouw woord tegen het zijne tenzij hij getuigen heeft. maar anders laat je jouw vrienden ook even getuigen
Tsja.. Maar ik denk dat de andere mensen ook wel weten dat zij mijn kant kiezen want ze lachden dat jong vierkant uit toen hij op de grond lag
Oud 15-05-2004, 13:15
Mu
Mu is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 14:07 :
Tsja.. Maar ik denk dat de andere mensen ook wel weten dat zij mijn kant kiezen want ze lachden dat jong vierkant uit toen hij op de grond lag
hee ik reageerde net een beetje thuggish, maar even serieus nu, je weet dat je een fout gemaakt hebt, dus heb er dan geen spijt van, want de hele situatie heeft je iets geleerd. je bent een beter mens nu toch? bied die jongen gewoon je verontschuldigingen aan en misschien is dit wel een begin van een betere relatie met hem? soms is het heel goed als je elkaar je gevoel laat zien
Oud 15-05-2004, 13:23
Zaina
Zaina is offline
Nou en. Shit happens.

Verdedig hem de volgende keer. Geef je wat terug.
Oud 15-05-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 13:50 :
Ja, maar het valt te zien dat het geen zelfverdediging is Die gast is een klompje vet bij elkaar gehouden door twijgjes..
Daarom staat het ook tussen haakjes
Oud 15-05-2004, 19:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 13:46 :
Waarom dan wel niet?
*gaat proberen het uit te leggen*

eerst een voorbeeld.
in de derde klas, vond een jongen mij leuk. ik hem niet, vond hem een creep Dat heb ik niet tegen hem gezegd, maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik hem niet moest. hij had veel geprobeerd om me wel te kunnen 'krijgen' toen ik heel duidelijk was gaf hij me een klap in mn gezicht. uit onmacht waarschijnlijk, omdat hij niet meer wist wat hij kon doen... Maar hiermee bereikt hij nou ook niet bepaald iets.

Wanneer iets je niet lukt op een andere manier (je kan hem bijv. niet uitlullen of hem negeren) heb je geen macht over de situatie, wat uiteindelijk ertoe kan leiden dat je hem/haar een klap geeft.

begrijp je? xxx
Oud 15-05-2004, 19:14
Maarten
Maarten is offline
Goed gedaan, nu laat hij je waarschijnlijk met rust

Hij begon met vechten en moet dus niet zeiken en anders is hij een mietje.
Oud 15-05-2004, 19:22
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 15-05-2004 @ 20:07 :
*gaat proberen het uit te leggen*

eerst een voorbeeld.
in de derde klas, vond een jongen mij leuk. ik hem niet, vond hem een creep Dat heb ik niet tegen hem gezegd, maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik hem niet moest. hij had veel geprobeerd om me wel te kunnen 'krijgen' toen ik heel duidelijk was gaf hij me een klap in mn gezicht. uit onmacht waarschijnlijk, omdat hij niet meer wist wat hij kon doen... Maar hiermee bereikt hij nou ook niet bepaald iets.

Wanneer iets je niet lukt op een andere manier (je kan hem bijv. niet uitlullen of hem negeren) heb je geen macht over de situatie, wat uiteindelijk ertoe kan leiden dat je hem/haar een klap geeft.

begrijp je? xxx
Ow.. Maar dit was een andere situatie he! Jij vocht toch niet met die jongen. Deze jongen wou duidelijk tegen mij vechten en als ik vecht dan vecht ik wel he!
Oud 15-05-2004, 19:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 20:22 :
Ow.. Maar dit was een andere situatie he! Jij vocht toch niet met die jongen. Deze jongen wou duidelijk tegen mij vechten en als ik vecht dan vecht ik wel he!
en dus ook een teken van zwakte van zijn kant...
jij kan hem niet negeren, of verbaal en slaat dus terug.
maar agree... het is een andere situatie.
toch vind ik slaan in het algemeen een teken van zwakte...
Oud 15-05-2004, 19:35
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 15-05-2004 @ 20:29 :
en dus ook een teken van zwakte van zijn kant...
jij kan hem niet negeren, of verbaal en slaat dus terug.
maar agree... het is een andere situatie.
toch vind ik slaan in het algemeen een teken van zwakte...
Maar deze situatie is dus een uitzondering?
Oud 15-05-2004, 19:40
joelnvt
joelnvt is offline
Bespreek t met zijn ouders
Oud 15-05-2004, 20:08
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 15-05-2004 @ 20:35 :
Maar deze situatie is dus een uitzondering?
nee.
alleen een andere situatie.
ik vind het slaan nog steeds een teken van zwakte, en in de eerste plaats van zijn kant.
jullie moeten elkaar niet. hij begint je te slaan omdat hij je niet moet maar niks weet te zeggen en je ook niet weet te negeren. jij ergert je daaraan en slaat er meteen op los. zwak. je had hem misschien ook verbaal aangekund? of kunnen negeren (hoewel dat moeilijker is denk!). bovendien leid het tot niets.
ik zou jouw situatie dus niet als een uitzondering zien...
Oud 15-05-2004, 20:39
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 15-05-2004 @ 21:08 :
nee.
alleen een andere situatie.
ik vind het slaan nog steeds een teken van zwakte, en in de eerste plaats van zijn kant.
jullie moeten elkaar niet. hij begint je te slaan omdat hij je niet moet maar niks weet te zeggen en je ook niet weet te negeren. jij ergert je daaraan en slaat er meteen op los. zwak. je had hem misschien ook verbaal aangekund? of kunnen negeren (hoewel dat moeilijker is denk!). bovendien leid het tot niets.
ik zou jouw situatie dus niet als een uitzondering zien...
er valt niet verbaal met hem te redenen hij heeft me eerder aangevallen waarna ik begon te praten dat hij op moest houden maar opgegeven moment duwde ik hem toch echt weh
Oud 15-05-2004, 21:35
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik kan me voorstellen dat als hij je begon te slaan, dat je terugslaat. En ik kan me ook voorstellen dat je m zelfs nu nog wel een dreun zou willen verkopen, maar toch spijt hebt van je daad.

Iedereen kan wel zeggen dat de ts niet had moeten slaan, maar wie heeft nou nog nooit eens zin gehad om iemand te slaan, en op n gegeven moment dan heeft iemand een grens bereikt...en als hij dan ook nog es slaat...dan sla je terug.

Als ik jou was zou ik gewoon nog eens met hem praten..en dan proberen af te spreken er zand over te gooien en elkaar voortaan met rust te laten... en als hij dan nog afwijzend/bot/ niet reageert, dan zou ik inderdaad naar je mentor stappen.

En persoonlijk moet je je dr ook niet zo druk om moeten maken, je hebt hem nu eenmaal geslagen, hebt er spijt van, end of story, als je zou denken "o yeah" ofzoiets zou het fout zijn. maar zo is het toch goed?!
Oud 15-05-2004, 21:35
JCG
JCG is offline
Ik heb ongeveer het zelfde had.
Een jongen uit mij klas was heel iritant (al 3 jaar lang), ik heb hem de hele tijd genegeert. Toen op was hij voor een of andere reden boos op mij.
Hij begin tegen mij te schreeuwen, ik praat terug. Toen begon hij met duwen dus ik geef hem een duw om van hem af te zijn. Hij haalde uit, ik doe een heupworp en hij viel op de grond, met zijn achterhood op de rond. Hij vlieg weer omhoog om mij weer aan het vallen, ik trap met mij kisten in zijn zij. De concierges kwamen er nu aan gerend.
We moesten een de directeur, we zitten daar e praten en opeens flauw hij flauw . Hij word af gevoerd met ambulance. Ik bel 's avonds naar zijn huis op, om te kijken hoe het met hem gaat. Hij had een zware hersenschudding en een gekneusde rib.
Hij wou mij aanklagen, dus ik moest naar politiebureau, toen ze mij verhaal hoorde, zeiden dat ik niet werd aangeklaagt het was zelfverdediging.
Oud 16-05-2004, 09:05
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Je hebt iemand in elkaar geslagen.
So what, hij wou vechten, hij wou de man zijn. Jij sloeg hem in elkaar, weet die muppet ook weer waar z'n plek is in de voedselketen. Mja, vrienden worden jullie nu niet meer, maar als jullie elkaar zoiezo niet mochten, maakt dat ook weinig uit.
Goed is anders, maar ik zou me er niet al te rot onder voelen
Oud 16-05-2004, 10:00
joelnvt
joelnvt is offline
Ik ken dit. Je hebt iemand in mekaar geslagen...BOEIEND!!!
Hij is fucked up irritant, hij moet je niet kwaad maken, nu heeft hij ten minste geleerd dat hij mensen een keer niet moet opfokken.

Oud 16-05-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 14-05-2004 @ 21:16 :
Als je niets nuttigs hebt te zeggen, zeg dan liever niets, a.u.b
dit was zeer nuttig

als je iemand verwijt dat ie boos blijft als jij hem in elkaar gemept hebt, vind ik jou gewoon een eikel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten