![]() |
|
Ik ben bezig met een klein persoonlijk onderzoek naar UFOs, nadat ik al een paar sites had doorgelezen kwam iets heel interessants tegen. Nazi UFOs het schijnt dat de Nazis voor en in de Tweede Wereldoorlog bezig waren om een Schotel-achtig vliegtuig te maken. Eén van de mensen die dit project steunde was (één van mijn persoonlijke Oorlogshelden) Ernst Udet.
Voor degene die niet weet wie dit is hier een korte biografie: Ernst Udet werd geboren in 1896 hij was gefascineerd met vliegen en vliegtuigen. In de Eerste Wereldoorlog werd hij piloot in de Duitse Luchtmacht. Hij werd de op één na beste piloot van de Duitsers.(Met die één bedoel ik dus de Rode Baron.) Na WOI werd Udet stuntpiloot. Toen kwam Adolf Hitler aan de macht. Udet werd benoemd tot Generaal van de Luftwaffe. In 1941 pleegde hij zelfmoord omdat Hermann Göring hem niet wou ontheffen uit zijn functie. Dit werd door de Duitse Propaganda Machine al gauw vervormt tot het verhaal dat hij bij een Testvlucht was omgekomen. ![]() Hier volgt een link om iets meer te weten te komen over Nazi UFOs. http://www.burlingtonnews.net/ufonazi.html Nou wat vinden jullie ervan? Zou het waar zijn of zijn het leugens, hadden ze gevlogen of zouden ze als een baksteen uit de lucht zijn gevallen? Zou deze uitvinding de uitkomst van WWII beïnvloed kunnen hebben? De foto's liegen er niet om.
Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 14:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
On-topic: De bovenste 2 plaatjes zijn géén fotos. De onderste 3 zijn vaag. Het zijn allemaal verschillende modellen, en niet één lijkt qua vorm of afmeting op de bouwtekening. Dat maakt het niet geloofwaardiger.
||
Citaat:
http://www.project1947.com/fig/1948air.htm http://www.buforadio.com/ufofilespennsylvania/id22.html De Amerikaanse 'Flying Flapjack' ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 11:11. |
![]() |
||
Citaat:
En Udet was een Ace maar niet de beste Duitse Ace dat was de Rode Baron. De Rode Baron had dus de meeste vliegtuigen neergehaald, meer dan Udet zelf. Ik denk dat ik het nu wel goed heb uitgelegd, of niet?
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 21:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Denk dat de idee van een vliegende schotel al eerder bestond, maar ik vraag me af waardoor.
||
Citaat:
![]() ![]() Hij fascineerd me gewoon. ![]() trouwens hij was het eigenlijk helemaal niet eens met Hitler. Hij is alleen maar Generaal van de Luftwaffe geworden, omdat door het Verdrag van Versailles de Duitse luchtmacht afgeschaft was.
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 18:03. |
![]() |
||
Citaat:
Die death ray, komt die niet direct uit The War of the Worlds? ![]()
||
Citaat:
Had je wat aan de sites? En waarom vind je informatie over dit soort dingen nou alléén op particuliere sites, onwetenschappelijk, onvolledig, onzorgvuldig en onbetrouwbaar? Als er ook maar een klein beetje waarschijnlijkheid was dat dit echt zo zou zijn zou er toch ook wel serieus, geïnstitutionaliseerd onderzoek naar zijn gedaan?
||
Citaat:
![]() Over dat van van War of the Worlds, het zijn eigenlijk twee boeken deel I The Coming of the Martians datteerd uit 1898, en deel II The Earth under the Martians datteerd uit 1899. En de term Death Rays word in het boek helemaal niet gebruikt, de Death Rays zijn uit de film van 1953. In het boek word alleen de term Heat Ray gebruikt. O ja, de schrijver is H.G.Wells. ![]() En over dat laatste ik heb vaak genoeg naar Discovery gekeken om te weten dat de Nazis met heel veel bizarre experimenten bezig waren zoals het oproepen van Geesten. Niemand weet of dit is gelukt maar er word gezegd dat veel informatie door de VS word achtergehouden. Je moet maar eens de serie Unsolved History kijken op Discovery. Waarom? Waarom niet?!
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() LOL Omdat je alleen de film noemde dacht ik je iets nieuws te vertellen ![]() Je hebt helemaal gelijk jongen ![]() Maar zouden de nazi's nou de enigen zijn geweest? Ik bedoel, meestal is het zo dat in oorlogen beide partijen naarstig zoeken naar nieuwe superwapens. Naar grote sterkere stalen kanonnen in de 19e eeuw (schreef Jules Verne 'n boek over, titel kwijt), naar betere vliegtuigen bijvoorbeeld in WO I, en atoomwapens in WOII.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Vele zeiden ook dat het gewoon bolbliksems waren, niks bedreigends dus...
||
Citaat:
ach jah het bewijs zullen we waarschijnlijk pas krijgen als het te laat is als we er mee geconfronteerd zijn..... zodat er geen paniek reacties zullen onstaan... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Misschien heeft dit plaatje er iets mee te maken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Geheimen van de Luftwaffe... A Narrator | 23 | 04-01-2005 09:22 |