Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
kortste ooit was op de psx : metal gear solid...1ste x 4.5 uur
2e x 4 uur 3e x 2.5 uur.....hoezo simpel.... langste....tja...toch wel diablo2...mulitplay dan he..alle grades dus ook hell en nightmare.... maar gewoon 1 dag allen maar in de eerste 2 lvls rondstuiteren....en zo trainen.... als je dan ietsje beter bent lvl 6 ofzo ging ik een xtje naar 3 en 4 (niet actes, maar die lvltjes...zoals stony field en dark wood etcet zo had ik een lvl 86 charac....speel het nu niet meer....best zonde eigenlijk....
|
Kingsquest IV ben ik nog niet uit terwijl ik er toch al een jaar of 8 mee bezig ben.. Dangerous Dave ook :/
![]() Lufia I en II wel uitgespeeld, een week of 3? Might and Magic VII ook weken. Uhh.. Supaplex? 110 levels ofzo! err... Tetris? Wat bedoel je eigenlijk met langst? Met Civilization 2 heb ik na 6 jaar nog steeds heel veel plezier ![]()
|
Verwijderd
|
Morrowind ben ik echt nog steeds zoet mee, onwijs cool ook
![]() En de Sims houden op zich nooit op, maar ik raak er nu na een huis bouwen al op uitgekeken... (Ik hou gewoon niet van die poppetjes ![]() Mja, Morrowind is toch echt mijn topper qua lang spel waar je ook nog eens echt super veel plezier van hebt... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
met FF7 was ik de eerste keer toch zon 60 uur bezig tot ik het eindfilmpje zag. Grandia duurde bij mij zon 40 uur.
Ik denk toch echt wel dat er spellen bestaan van 200 uur. dan heb ik het dus neit over eindeloze counterstrike playing, diablo lvlen of iets anders. probeer dan eens Baldours Gate. ik weet niet meer welke, deel 2 ofzo. die draaide niet goed op mijn pc maar omg dat zag er groot uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
GameBoy: Final Fantasy Adventure
NES: Final Fantasy II Snes: Final Fantasy IV een echte klassieker ... PSX: XenoGears N64: Zelda - Ocarina of Time GBA: Breath of Fire PC: Neverwinter Nights [persoonlijk speel ik niet veel spellen op pc ... duz] Gaat meer over de spellen die ik het langste vond duren ... wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk de langste zijn ![]() Maar ja... Ik vind de Harvest Moon series ook leuk ... duren alleen niet echt zo lang ... |
![]() |
|
er zijn nog een partij van die antieke text-based adventures voor DOS, met graphics die bestaan uit ASCII code, daar is er eentje van die nog nooit is uitgespeeld door iemand
(want je hebt in dat spel maar 1 "saveslot", en als je het spel aflsluit, of je reset em snel als je word aangevallen door een overmacht, dan saved ie em ook snel.....dus je kan niet cheaten met je savegames ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe ik mijn vriendin heb ontmoet egt vet toevallig hardcore boy | 20 | 28-02-2009 19:16 |