Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 15:50
Jodeltrientjeuh
Jodeltrientjeuh is offline
Wat moet je doen als je een jongen kent waar je wel iets voor voelt maar die jongen die weet zelf niet wat hij wilt
hij zegt tegen mij dat hij nog niet over is op zjin vorige liefde maar dat is al een jaar geleden en soms doet hij zo gans lief tegen mij en wilt hij wel iets
ik weet echt niet wat ik moet doen om goed te doen
zou ik hem beter met rust laten of zou ik contact houden
want ja ik vind hem wel supertof
kben echt in de war
groetjes
x
Oud 18-05-2004, 17:15
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Jodeltrientjeuh schreef op 18-05-2004 @ 16:50 :
hij nog niet over is op zjin vorige liefde maar dat is al een jaar geleden
Bij mij duurt dat gemiddeld anderhalf jaar voordat ik er helemaal over heen ben dus zo gek is dat niet .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:20
justlikeme!
justlikeme! is offline
nou.. een jaar is niet zo heel gek... ik heb het nu al ruim een half jaar uit, en nog steeds mis ik hem af en toe (Terwijl ik dat eigenlijk niet wil).

Dat hij heel lief tegen je doet, komt waarschijnlijk omdat hij je wel heel leuk vind, maar toch nog een beetje met zijn ex zit.. (ik ken het ) Ik zou als ik jou was hem gewoon het gevoel geven dat je echt wat voor hem voelt.. en tegelijkertijd (ik weet niet hoelang dit al speelt) zou ik hem ook een keer om duidelijkheid gaan vragen... want dat is dan waarschijnlijk het beste voor jullie allebei!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:54
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
zorg dat hij zijn oude vriendin vergeet.

en anders hou contact mss ziet hij dan dat jij eigelijk oko wel heel leuk bent.
xuzies
Oud 18-05-2004, 18:58
cottonmouth
cottonmouth is offline
Je kunt proberen om wat afstand van hem te nemen. Als hij zelf contact zoekt is het waarschijnlijk dat hij je wel ziet zitten...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het ligt aan hem, hij wil niet, hij is nog niet over zijn laatste liefde heen, dus hij moet later ook aangeven dat hij er klaar voor is.
Echter... 1 jaar al geleden is wel heel erg lang. Meestal doe er korter over om het te verwerken...
Oud 19-05-2004, 23:01
wie?
wie? is offline
misschien vind ie je stiekem niezo leuk
Oud 19-05-2004, 23:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 18-05-2004 @ 18:15 :
Bij mij duurt dat gemiddeld anderhalf jaar voordat ik er helemaal over heen ben dus zo gek is dat niet .
Wat een tijdsverspilling
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 03:35
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Wow, nou meer als een jaar overdoen om je ex te vergeten .... Dat heb IK nog nooit bij een jongen meegemaakt. Kunnen zoveel dingen zijn, hij vind je misschien wel leuk genoeg om een relatie mee te beginnen, maar twijfelt ergens aan, misschien aan reacties van vrienden die misschien negatieve dingen over jouw zullen gaan zeggen (jongens zijn zo), misschien twijfelt hij wel aan zijn gevoel of ie je wel echt leuk genoeg vind om iets mee te beginnen, misschien ziet hij je meer als een goede vriendin?

Als ik een meisje echt leuk zou vinden en er wat mee zou willen beginnen, en zij vind mij ook leuk, dan hoef IK (ik zeg niet dat het bij anderen ook zo is) er helemaal niet lang over na te denken en zal ik vrijwel direct met d'r nemen, ex of niet. Het is toch niet voor niets een ex

Ik denk dat er niet veel schot zo inzit, en je moet vragen hoe het nou allemaal echt zit
Oud 20-05-2004, 08:45
Dzjes
Dzjes is offline
*Je zou ook "hard to get" kunnen beginnen spelen.. laat al het initiatief gewoon van zijn kant komen , op deze manier zal je ook snel merken of hij echt geïnteresseerd is in jou of niet?
(je kan soms zelf ookkes initiatief nemen,maar het merendeel aan hem overlaten)

*Je kan hem ook gewoon laten voelen dat je nog wel geïnteresseerd bent , maar niet te uitdrukkelijk (dus niet alsmaar zeggen ofzo) Dus 1 keer eens goed met hem praten,en dan de keuze aan hem overlaten

*Je kan hem ook gewoon een beetje laten doen, maar wel steeds in zijn buurt blijven, bvb. met vrienden (en hem) een uitstapje gaan maken ?

Succes!

Edit: typo
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 08:59
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-05-2004 @ 00:07 :
Wat een tijdsverspilling
Eigenlijk wel ja, gelukkig word ik bijna nooit verliefd
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:41
annetjuh
annetjuh is offline
laat hem gewoon met rust
ga gewoon met hem om enzo
het kan zijn dat zijn leventje hem zo ook wel bevalt en dat hij geen zin heeft, om zich aan iemand te binden
Oud 20-05-2004, 14:11
AngelLena
AngelLena is offline
Als hij iets voor je voelt of gaat voelen springt de vonk vanzelf over, kan je niet opdwingen of forceren. Dus doe maar gewoon met hem wat je altijd met hem doet, dan komt het vanzelf of het komt niet.
Reageren

Regels voor berichten