|
|
Bekijk resultaten poll: In welke warenhuis kom jij het meest? | |||
Hema |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 23.26% |
Bijenkorf |
66 | 51.16% |
V&D |
21 | 16.28% |
andere... |
12 | 9.30% |
Aantal stemmers: 129. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik moest kiezen V&D, vanwege de goedkope basics. De 'hippe' kleren vind ik niet zo hip daar, maar voor een onopvallend t-shirt, sportkleren, sokken etc. ga ik toch wel even kijken. Bijenkorf vind ik veel te duur en bij de Hema heb ik serieus nog nooit iets gezien wat ik zou willen hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
echt geen ruk voor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
De Bijenkorf, V&D en de Hema zijn echt kut winkels. Het enige met de bijenkorf en de Hema en V&D is dat de Bijenkorf wat duurdere merken verkoopt, maar het is er net zo een rotzooi als in al die andere fillialen.
Doe mij dan maar de Bonneterie, die komt wel een klein beetje in de buurt van de grote buitenlandse warenhuizen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De Bijenkorf is relaxed, leuke spulletjes, kleren wat minder behalve dan Chill Out natuurlijk. Ik vind het wel goed dat ze op veel verschillende doelgroepen ingesteld zijn. Al die aparte afdelingen enzo, toppie
![]() De HEMA vind ik ook ok. Ze hebben er nog best leuke dingen als je regelmatig rondkijkt. Lekker goedkoop ook. De kleren zijn minder dus die koop ik daar nooit. Verder wel handig. Lekker taarten. De V&D is kut. Lelijke kleren, lelijke spullen, gewoon stom. Sommige dingen zijn wel handig en leuk maar ik koop er praktisch nooit wat omdat ik geen zin heb om tussen al die zooi iets leuks te zoeken. Stomme pakjes zijn het ook van dat personeel. Het enige positieve zijn de chocoladecroissants, heerlijk ![]() Kan je verder de IKEA en H&M onder de warenhuizen rekenen? H&M is heerlijk voor leuke goedkope kleren en frutsels soms ook. En de IKEA is dan de ultieme winnaar. Hoe lang ik daar rond kan lopen is echt ongelooflijk. Prachtig al die spullen, stoffen, kleren, geniale meubels etc. I ♥ IKEA. |
![]() |
|
De Bijenkorf is 'the best'. I love de Chill Out en verder hebben ze ook leuke spulletjes.
De Hema is wel ok, lekker goedkope make-up en taarten enzo, verder niet echt bijzonder. V&D is kut, alleen de schoolcampus is wel ok. C&A, H&M, enz zijn ook kut, geen leuke kleren en laaaange wachtrijen voor de paskamers op zaterdag.
|
Hema.
Ik kom ook regelmatig in de Bijenkorf, voor sieraden of om lekker rond te neuzen. Maar ik koop er niet snel kleding oid, dat doe ik eerder in een 'echte' kledingzaak. Bij de Hema haal ik oa make-up, handdoeken, dekbedovertreksets, kantoorspullen, kussenhoesjes, kaarsen, marsepijn, stretch ondergoed... nou ja, vanalles.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |