Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 13:50
Verwijderd
Loop jij vaak anderen uit te checken, als je bijvoorbeeld op een Terras zit? Kijk je in de discotheek wat de ander draagt, of wat de ander gewoon doet?

En zeg je er ook wat van?

@TS Begint, vaak ben ik met een vriend van mij in de stad en gaan we bij de lokale bakker bart zitten, waar je precies op het grote kruispunt zit waar je van alles langs ziet komen. Vooral zwerver's en junks zijn onze favoriet, en een vervelende man met een wegwerkers jasje waarop staat: Jezus komt.

Mensen echt bitchen doe ik niet, haters zijn zo zo ontrui hè.

Maar ja, als ik een echte lange gewaden vrouwelijke gothic door de stad zie lopen, en dan met zwarte make-up, ik vraag me ook wat zij er zelf mooi aan vindt.

Aan de andere kant ben ik wel lief, want ik ben laatst de halve discotheek rondgerend om een meisje te complimentren met haar Ugg's, haar vriend snapte het alleen niet, maar die was ook dom.

Of te wel: ben je een hater, of een asskisser, geef je commentaar op anderen, hou je het voor je zelf, en ga je echt wijzen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 13:54
Stevill
Stevill is offline
ik heb mijn buien

Soms vraagt iemand erom om afgezeken te worden soms vind ik het ook zielig.
Oud 18-05-2004, 14:02
Drez
Drez is offline
Citaat:
Ridder schreef op 18-05-2004 @ 14:50 :
en een vervelende man met een wegwerkers jasje waarop staat: Jezus komt.
ha ja, die is vet

ehm, ik geef wel veel commentaar, maar niet hardop.
Verwijderd
Nee, zelden tot nooit
Met citaat reageren
vixen
vixen is offline
Net in de bus zaten 4 meisjes me constant aan te kijken. Heel raar en vervelend.
Maar ik kijk heel graag naar wat andere mensen aanhebben. Ik kraak ze niet echt af, bedenk alleen of ik het ook zal kopen of niet, zo'n meeloper ben ik wel.
Een van de hoogtepunten van mijn mensenkijk-belevenissen was wel een dude die een t-shirt aanhad met 'homosexuals are gay'.

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen afkraken zou ik niet zo snel doen. Als ze iets aparts aanhebben dan kijk ik wel, maar dan omdat ik het leuk vind.
De enige mensen die ik uit zou lachen zijn degenen die zo hard proberen om stoer te zijn dat het gewoon belachelijk word. Bijvoorbeeld van die gangsta-tiepjes die hun broek zo laag hebben dat ze geneens meer normaal kunnen lopen. Maar zelfs dan geef ik nog geen commentaar, dan lach ik eigenlijk gewoon in mezelf.
Ik weet zelf maar al te goed hoe het is om commentaar te krijgen (altijd als ik door de stad loop is er wel iemand die even achter m'n rug knor geluiden moet maken ofzo ), dus ik laat mensen gewoon met rust.
Oud 18-05-2004, 14:10
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kraak ze niet in hun gezicht af, maar ik lever wel eens commentaar over ze tegen de persoon met wie ik ben. Kun je achterbaks vinden maar ik vind het totaal onnodig om iemand te vertellen hoe lelijk/raar/fout ie eruit ziet.

En over die uggs, k snap niet dat er personen bestaan die ze echt mooi vinden,ja half hollywood loopt/liep erin, maar ze blijven AFSCHUWELIJK
Oud 18-05-2004, 14:44
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik haal veel inspiratie uit het kijken naar mensen. Niet alleen voor ideeen voor mijzelf, maar krijg er zegmaar gewoon energie van als je een origineel persoon ziet langskomen die zegmaar uit de massa springt , die gewoon lekker zichzelf is. Kan man of vrouw zijn, maakt niet uit uit welke sub-cultuur. Dat soort mensen maakt het zegmaar ook waard om in de stad gewoon een beetje rond te hangen. Als ik de kans krijg complimenteer ik ze ook.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 18-05-2004 @ 15:44 :
Als ik de kans krijg complimenteer ik ze ook.

Ik houd niet zo van dat negatieve gedoe eigenlijk. Als mensen het leuk vinden om in zwarte gordijnen te flaneren met 25 celcius laat ze dan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 14:53
ofniet
ofniet is offline
Ik kijk wel wat anderen aan hebben en zo, maar ik vind het niet nodig om ze hardop af te kraken. In m'n hoofd wel.
Oud 18-05-2004, 15:12
guess what
guess what is offline
Ik vind het wel leuk om voorbij gaande mensen te bekijken op terrasjes en soms met vriendinnen een beetje mensen af te zeiken. In een discotheek vind ik kleding ook belangrijk en als iemand er dan uit ziet als een misukte barbie of zwerver dan vind ik het soms nog wel eens nodig om dat te delen met vriendinnen. Maar als ik praat met iemand en hij/zij heeft iets leuks aan dan zeg ik dat wel vol enthousiasme.
Oud 18-05-2004, 15:31
rodina
rodina is offline
Complimentjes geven zijn leuk, als een jongen/meisje een supermooi iets heeft, iets leuks met zijn haar oid. Complimentjes krijgen is nog veel leuker, maar dat spreekt voor zich.

Afzeiken is leuk als je 15/16 bent of gewoon enigszins zielig bent. Maak je druk om nuttige dingen zeg niet om een of ander persoon die graag met 35 graden met een wit/zwart gesminkt hoofd rondloopt, een leren corset, laarzen tot over de knieen en een 6 laagse hoepelrok.
Oud 18-05-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-05-2004 @ 15:10 :
Ik kraak ze niet in hun gezicht af, maar ik lever wel eens commentaar over ze tegen de persoon met wie ik ben. Kun je achterbaks vinden maar ik vind het totaal onnodig om iemand te vertellen hoe lelijk/raar/fout ie eruit ziet.

En over die uggs, k snap niet dat er personen bestaan die ze echt mooi vinden,ja half hollywood loopt/liep erin, maar ze blijven AFSCHUWELIJK
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:58
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik zal het nooit tegen iemand zeggen als hij/zij iets afschuwelijks aanheeft.al helemaal niet als ik diegene niet eens ken.als een vriendin vraagt wat ik van haar bijieuwe truitje vind ben ik meestal wel eerlijk.En tja mensen kijken is wel een grote hobby van mij als ik iemand zie lopen met kleding aan waarvan ik denk WFT zeg ik dat wel tegen diegene waar ik op dat moment mee ben.en complimentjes geven aan mensen die ik niet ken is altijd erg leuk! krijgen ze gelijk zo'n blij verrast hoofdje echt cute
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:01
Li
Li is offline
Als iemand iets supermoois aanheeft zeg ik het wel (als er tenminste een gelegenheid voor is), maar mensen afzeiken doe ik niet aan, omdat het gewoon te zielig is.
Soms hebben vriendinnen en k het wel over zo van: naah wat heeft die echt aan?! Maar om dat opvallend te gaan afkraken is wel erg zielig en neerbuigend.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:02
telluriet
telluriet is offline
Neuh, heb wel iets beters te doen dan me te bewijzen.

Ben wel een keer helemaal doodgegaan van het lachen om een of ander domme gabberdoos die haar haar opgeschoren had en het resterende haar met gel had bewerkt, en het zo strak mogelijk in een paardestaart gedaan als mogelijk. Bovendien had ze echt een uitgewoonde snollenkop.

Maar goed, d'r zullen ook wel mensen zijn die van mij denken: "Godverdomme, wat een mongool."

Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:46
Verwijderd
gheheh ik krijg vaker opmerkingen naar mn hoofd dan dat ik ze geef. opvallend is dat heel veel vrouwen van tussen de 30 en midden 40 altijd heel positief op mijn hanekam reageren, daar krijg ik veel complimenten van. het patserige gabber-achtige volk van nu vind het kennelijk nodig om opmerkingen te maken over mijn uiterlijk maar opvallend is dat het merendeel zo dom is dat ze nooit maar dan ook nooit met een goeie originele belediging komen. de enige momenten dat ik iemand echt hard in zn face afkraak is als die gene er zelf mee begint tegen mij. gelukkig ben ik niet op mn mond gevallen en krijgen dat soort mensen over het algemeen aardig harde beledigingen naar hun hoofd. ik let verder niet echt op of mensen er raar bijlopen of vreemd doen want 9 van de 10 keer doe ik zelf nog altijd vreemder dus vind ik t tijdverspilling om mensen te beoordelen op hun uiterlijk.

wat n slap gelul allemaal eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:13
Fog
Fog is offline
ik zeik niet graag mensen af. het maakt me niet zoveel uit wat iemand anders aan heeft, ik let er niet echt op. ik geef eigenlijk ook nooit compimentjes, alleen aan vrienden.

en ik zeik alleen mensen af die arrogant doen, ruzie zoeken en op anderen neer kijken terwijl ze er zelf gewoon niet uit zien.
Oud 18-05-2004, 17:15
Verwijderd
Ik bespreek vaak outfits met vrienden, en kraak het ook vaak genoeg af... zorg er wel altijd voor dat niemand anders het hoort en dat het ook niet duidelijk is.

Complimenten geven doe ik alleen als het een beetje natuurlijk kan..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:19
Susanne
Susanne is offline
Ik ben echt een asskisser als de situatie zich er voor leent iig.. (vrijdag met gala ook heel wat complimentjes gegeven over jurken, schoentjes etc etc, ik vind dat heerlijk.. ook om zelf complimenten te krijgen trouwens, komt alleen niet zo vaak voor helaas) Verder vind ook ik het wel eens leuk om mensen af te kraken, maar zoals Li al zei vind ik het wel getuigen van zieligheid als je het op dusdanige toon doet dat die persoon het zelf ook kan horen..
Oud 18-05-2004, 17:22
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
@TS Begint, vaak ben ik met een vriend van mij in de stad en gaan we bij de lokale bakker bart zitten, waar je precies op het grote kruispunt zit waar je van alles langs ziet komen.
Ik erger me voornamelijk aan mensen, niet zelden lach ik ze ook uit.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 18-05-2004 @ 17:02 :
Maar goed, d'r zullen ook wel mensen zijn die van mij denken: "Godverdomme, wat een mongool."
Klopt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:00
nehalennia
nehalennia is offline
ik vind het altijd heel leuk om mensen te kijken. vooral apparte dingen vind ik leuk om te zien. en als ik een beetje in een vrolijk humeur ben en samen met vrienden ben dan kraken we ook wel iemand af als die er bijloopt. eigelijk wel gemeen maar op dat moment wel grappig...

kheb ooit eens met iemand gevochten die mijn (toen o zo trendy) kniekousen afkraakte. naja zij begon over mijn kousen en ik begon over dr rotkop en dat vond ze niet zo leuk en toen ging ze vechten..
naja het was achteraf wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-05-2004 @ 17:46 :

wat n slap gelul allemaal eigenlijk
Ach, jij bent gewoon een lekkerding maar je durft het niet te zien, dus kleedt jij je maar zoals een kindernachtmerrie.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 18-05-2004 @ 19:09 :
dus kleedt jij je maar zoals een kindernachtmerrie.
tis maar wat je een kindernachtmerrie noemt, als kind vond ik punkers ook altijd al fascinerend, niet angstaanjagend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 18:30
cha0s
cha0s is offline
kinderen vinden 't vaak juist prachtig.
Oud 18-05-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-05-2004 @ 19:30 :
kinderen vinden 't vaak juist prachtig.
juh

kijk mamma, die meneer zijn haar staat in bloei

Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:35
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-05-2004 @ 19:33 :
juh

kijk mamma, die meneer zijn haar staat in bloei

ghehe
ik wíst gewoon dat je die quote zou aanhalen
Oud 18-05-2004, 18:36
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-05-2004 @ 14:54 :
ik heb mijn buien

Soms vraagt iemand erom om afgezeken te worden soms vind ik het ook zielig.
Oud 18-05-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-05-2004 @ 19:35 :
ghehe
ik wíst gewoon dat je die quote zou aanhalen
gheheh ja joh maar dat is dan ook het grappigste dat ik ooit een 5 jarig jochie heb horen zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:43
cha0s
cha0s is offline
ghehe
leukste wat ik ooit heb gehad was 'n mannetje van 'n jaar of 6 die z'n mamma meldde dat hij dat later ook allemaal ging doen. (die ma ging helemaal over de zeik "nou, ik dacht het toch mooi even niet hoor!!")
Oud 18-05-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-05-2004 @ 19:43 :
ghehe
leukste wat ik ooit heb gehad was 'n mannetje van 'n jaar of 6 die z'n mamma meldde dat hij dat later ook allemaal ging doen. (die ma ging helemaal over de zeik "nou, ik dacht het toch mooi even niet hoor!!")
whahaha nu je het zegt de kleinzoon van mijn buurvrouw heeft ook eens gezegd dat als hij 10 werd hij dat ook wel wou, mijn buurvrouw lachte zich helemaal t schompes
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
cha0s schreef op 18-05-2004 @ 19:43 :
ghehe
Toen ik zo rond de 6 was, vond ik punkvrouwtjes ook mooi.
Oud 18-05-2004, 18:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-05-2004 @ 19:53 :
Toen ik zo rond de 6 was, vond ik punkvrouwtjes ook mooi.
ik ook.
+ nu nog steeds.
Oud 18-05-2004, 19:53
Allures
Allures is offline
ik staar altijd heel hard naar mensen.. Vinden ze meestal niet zo leuk..
En heel af en toe scheld ik ze uit maar enkel als daar aanleiding voor is (lees; als zij beginnen )
En ik pik wel best vaak ideetjes van hipperds die ik op straat tegenkom..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:21
grandmommy
grandmommy is offline
ik zeik niet echt mensen af om hun kleren, das iets heel persoonlijks en daar heb ik geen ene reet over te zeggen. Ik heb zo'n kakvriendin, die begint gelijk te flippen als ze een punker of een gothic of wat dan ook ziet... 'moet je dat zien, jeeeeee zus!' en dan denk ik echt van: hou eens je bek joh, je loopt er zelf ook als een veertigjarige bij die naar de golf gaat, dus even je smoelwerk houden kan geen kwaad. Ik vind gothics en punkers en alternatievelingen en zo voorts juist machtig interessant, ik stond laatst in de buurtsuper, voor me stond een man met een hele grote hanenkam. ik kon het gewoon niet laten om hem te vertellen dat het geweldig stond en dat ik me altijd afvraag hoe ze dat doen ( ja, met stierensperma, dat weet ik ). wat ik overigens wel doe is mensen in gedachten finaal uitlachen als ze een modeblooper ondergaan, das wel leuk. En die ene nep-pimp-stoere rapper uit mijn klas met zijn bling bling van tien euro is ook altijd wel grappig.
Oud 18-05-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-05-2004 @ 21:21 :
ik stond laatst in de buurtsuper, voor me stond een man met een hele grote hanenkam. ik kon het gewoon niet laten om hem te vertellen dat het geweldig stond en dat ik me altijd afvraag hoe ze dat doen ( ja, met stierensperma, dat weet ik ).

haha mark baalt al
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
cut_off schreef op 18-05-2004 @ 21:26 :
haha mark baalt al
waarom zou ik balen?
Oud 18-05-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Vooral zwerver's en junks zijn onze favoriet, en een vervelende man met een wegwerkers jasje waarop staat: Jezus komt.

Morgen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-05-2004 @ 21:29 :
waarom zou ik balen?
je stierensperma opmerking kon je niet maken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 23:14
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
cut_off schreef op 19-05-2004 @ 00:12 :
je stierensperma opmerking kon je niet maken
ghehe, als ik die hier nog es zou maken zou 'r sprake van overkill zijn
Oud 19-05-2004, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Phuture Phunk schreef op 18-05-2004 @ 23:35 :
[afbeelding]

Morgen.
Shocking moment
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:58
AshlinG
AshlinG is offline
lees wat er op z'n kont staat Lijkt me een grappig grapje

Ik denk niet snel iets over iemands uiterlijk, maar meer over hoe iemand doet... Als mensen me súper arrogant aankijken omdat ik een skaterbroek draag, maar wél met een strak blousje erop, hebben ze ruzie met me

Niet dat ik perfect ben , maar ik vind respect naar iedereen héél belangrijk, en ik accepteer dan ook iedereen. En dat is echt niet zo moeilijk als iedereen denkt...
Oud 19-05-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Phuture Phunk schreef op 18-05-2004 @ 23:35 :
[afbeelding]

Morgen.
Vandaag dus. Ik heb alleen nog niets gemerkt van een langshuppelende Jezus bij ons op school
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:05
AshlinG
AshlinG is offline
idd vandaag... I'm waiting...
Oud 19-05-2004, 11:09
Otis
Otis is offline
Hmmm ik vind het heerlijk om inderdaad op terrasjes of gewoon op school of in het centrum ergens te gaan staan en dan mensen te bekritiseren, wel subtiel hoor..meestal.
Maar daarentegen geef ik ook complimentjes aan mensen (onbekende mensen ) die er gewoon leuk uit zien en dat is puur omdat dat hier in de omgeving ver te zoeken is
en omdat ik weet hoe leuk het is als je complimentjes over je kleding krijgt, dat maakt je dag wel goed opzich
Ik ben trouwens ook weleens op n meisje met dé perfecte laarzen afgestapt om te vragen waar ze die vandaan had.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:01
Verwijderd
Als ik iets heel erg moois vind dan kan ik echt geen compliment geven... ik voel dan echt een vreselijke jalouzie opkomen en ik zal eerder zeggen dat ik het afschuwelijk lelijk vind Daarentegen afkraken kan ik als de beste
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:39
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik ben wel een beetje een 'checker'
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:28
Elvira
Elvira is offline
Ik snap niet waarom bepaalde mensen andere mensen moeten gaan nakijken of afkraken. Dat vind ik echt zo dom, er zijn ergere dingen weet je. Smaken verschillen nou eenmaal. En ik lieg echt niet als ik zeg dat ik nooit mensen afkraak of nakijk vanwege hoe ze eruit zien, dat doe ik alleen als hun gedrag me niet aanstaat en als ze ruzie uitlokken. Het is wel leuk om op een terrasje te zitten en al die verschillende soorten mensen te zien. Als ik iemand zie lopen in iets wat totaal me smaak niet is hou ik lekker me mond, en als ik iemand zie lopen in iets wat helemaal mijn smaak is dan wil ik ook best een compliment geven.
Oud 19-05-2004, 16:53
AshlinG
AshlinG is offline
Citaat:
Elvira schreef op 19-05-2004 @ 17:28 :
Ik snap niet waarom bepaalde mensen andere mensen moeten gaan nakijken of afkraken. Dat vind ik echt zo dom, er zijn ergere dingen weet je. Smaken verschillen nou eenmaal. En ik lieg echt niet als ik zeg dat ik nooit mensen afkraak of nakijk vanwege hoe ze eruit zien, dat doe ik alleen als hun gedrag me niet aanstaat en als ze ruzie uitlokken. Het is wel leuk om op een terrasje te zitten en al die verschillende soorten mensen te zien. Als ik iemand zie lopen in iets wat totaal me smaak niet is hou ik lekker me mond, en als ik iemand zie lopen in iets wat helemaal mijn smaak is dan wil ik ook best een compliment geven.
Reageren

Regels voor berichten