Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2004, 18:06
missymissy
missymissy is offline
heyhey!ik moet in juli een mondeling doen van geschiedenis!ik krijg dan een mondeling over de stof die ik ervoor moet leren!hoelang duurt zo'n mondeling ik weet dat je 20 minuten de tijd krijgt om een paar bronnen te bestuderen,maar hoelang duurt die overhoring?en krijg je aan het einde van die mondeling ook gelijk je cijfer te horen of niet?khoop dat iemand hier ervaring heeft ermee!ik vraag me dat wel af en in de vakinformatie staat het niet!Heeft iemand dit al gedaan?Want op dit forum zullen er vast wel mensen zitten die al een diploma hebben!
Advertentie
Oud 05-06-2004, 23:36
autodropje
autodropje is offline
S&S --> Eindexamens
Oud 06-06-2004, 05:25
Apomes
Apomes is offline
bij ons krijg je 20 minuten voorbereidingstijd en 20 minuten voor het examen op te lossen, de punten zeggen ze je niet omdat die "onder voorbehoud" zijn.

Als je als laatste moet gaan, ga je je onpopulair maken want dan moet de vorige op je wachten, zodat je later die leerkracht niet voor de rechter kunt slepen .

Mondeling...is plezant, wij hebben er deze examenperiode 5!
Oud 06-06-2004, 11:03
Balance
Balance is offline
Eentje vind ik even genoeg

Regels voor berichten