Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 13:47
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Ik word binnenkort besneden onder plaatselijke verdoving (dmv prikken rond de basis van de penis). Ik heb een te nauwe voorhuid. Mijn dokter heeft alles duidelijk uitgelegd en ik heb al mijn vragen aan hem kunnen stellen maar ik wil ook graag wat ervaringen van hier horen.

ik wil graag weten of je na de besnijdenis normaal op eigen krachten kon lopen of dat je iemand nodig had om thuis te komen? (ik ga er met de bus heen en moet die dezelfde dag ook weer met de bus terug)

Ik ga een week na de ingreep op vakantie. Is dit wel mogelijk?

En wanneer kon je (weer) seks hebben?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 14:41
squat
squat is offline
Mag ik vragen waarom je het doet?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 14:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
squat schreef op 29-06-2004 @ 15:41 :
Citaat:
pietjansen50 schreef op 29-06-2004 @ 14:47 :
Ik heb een te nauwe voorhuid
Drie keer raden.

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 14:51
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jow wtf
Oud 29-06-2004, 14:56
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Als je wordt verdoofd heb je idd kans dat je niet meer zo goed kan blijven staan.
Oud 29-06-2004, 15:07
squat
squat is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-06-2004 @ 15:46 :
Drie keer raden.
Wijsneus. Ik wil weten wat zijn problemen zijn i.v.m. een nauwe voorhuid.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 15:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Kreeg je je voorhuid wel over de eikel heen als die stijf was, zodat e problemen ontstonden dat het pijn doet aan het toompje (te strak) of het net onder de eikel te strak zit of krijg je em er helemaal niet overheen?

(just wondering, ik weet het antwoord op je vraag niet)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 15:11
Hagel
Hagel is offline
ik neem aan dat ze gewoon het velletje lossnijden en weer vastmaken, ipv besnijden? Dat is wel erg rigoreus.
Maar een kennis van mij moest het ook, ik was meegegaan en hij ging bijna om, ik moest hem echt ondersteunen met lopen. Hoewel dat natuurlijk wel verschilt per persoon, zou ik maar wel iemand meenemen.
Oud 29-06-2004, 15:25
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 29-06-2004 @ 14:47 :
Ik word binnenkort besneden onder plaatselijke verdoving (dmv prikken rond de basis van de penis). Ik heb een te nauwe voorhuid. Mijn dokter heeft alles duidelijk uitgelegd en ik heb al mijn vragen aan hem kunnen stellen maar ik wil ook graag wat ervaringen van hier horen.

ik wil graag weten of je na de besnijdenis normaal op eigen krachten kon lopen of dat je iemand nodig had om thuis te komen? (ik ga er met de bus heen en moet die dezelfde dag ook weer met de bus terug)

Ik ga een week na de ingreep op vakantie. Is dit wel mogelijk?

En wanneer kon je (weer) seks hebben?
Nou ja zie het als een wond, de eerste dagen zul je wel flinke pijn hebben met plassen, urine op een wondje is niet fijn, en op vakantie zou ik er niet mee in zee gaan zwemmen

Niet dat ik er ervaring mee heb maar zout aan een wond doet gewoonlijk al pijn genoeg. Geloof dat je met sex 6 weken moet wachten. Tot het totaal genezen is dus.
Oud 29-06-2004, 15:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
squat schreef op 29-06-2004 @ 16:07 :
Wijsneus. Ik wil weten wat zijn problemen zijn i.v.m. een nauwe voorhuid.
Vraag dát dan
Oud 29-06-2004, 16:00
Energie
Energie is offline
pijnlijk .. misschien snijden ze wel je complete pipi eraf
Oud 29-06-2004, 16:10
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
squat schreef op 29-06-2004 @ 15:41 :
Ik kan mijn voorhuid in principe gewoon achter de eikel schuiven. Ik kan alles goed schoon houden en ook zonder pijn.

Echter met seks begind het na een tijdje toch pijn te doen omdat het afknelt. Ik heb al een creme van de uroloog geprobeerd die de huid dunner en soepeler maakt maar dit had geen effect.

Ik heb zelf totaal niks tegen een besnijdenis dus de keuze was ook makkelijk om over te gaan tot besnijdenis. Voor mij was het hoe eerder hoe beter. Dan kan ik weer normaal zonder pijn seks hebben met mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:13
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Hagel schreef op 29-06-2004 @ 16:11 :
ik neem aan dat ze gewoon het velletje lossnijden en weer vastmaken, ipv besnijden? Dat is wel erg rigoreus.
wat voor nut heeft het om de voorhuid af te snijden en daarna weer eraan te naaien?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-06-2004 @ 16:10 :
Kreeg je je voorhuid wel over de eikel heen als die stijf was, zodat e problemen ontstonden dat het pijn doet aan het toompje (te strak) of het net onder de eikel te strak zit of krijg je em er helemaal niet overheen?

(just wondering, ik weet het antwoord op je vraag niet)
maakt het uit qua verschil van besnijdenis ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:07
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 29-06-2004 @ 17:39 :
maakt het uit qua verschil van besnijdenis ofzo?
Niet dat ik weet, maar ik vroeg me af of je in al die voorbeelden besneden moest worden, of dat het alleen gebeurt als je alleen je voorhuid echt niet over de eikel krijgt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:10
Verwijderd
nee, ik denk wel allebei... ik weet niet wat ze zouden doen dan als je een spaanse kraag hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Je kunt er ook last van hebben (te strak, dus pijn) zonder direct een spaanse kraag te krijgen (dat is toch afknellen van een ader zodat het dik wordt?)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:13
Verwijderd
Mijn vriend is besneden om dezelfde reden . Hij was verdoofd met een ruggeprik, dus dat is iets anders, maar veel maakt 't niet uit, alleen voor de dag zelf (hij kon zijn benen ook niet voelen en bewegen).

Hij kon daarna met moeite lopen (toen de verdoving was uitgewerkt he), het deed wel pijn maar de afstand tot aan de bushalte was te doen, maar hij kon absoluut niet fietsen, en is dus ook met de bus naar huis gegaan na de operatie (niet zielig in z'n eentje ofzo, z'n moeder zat ook in de bus). Daarna was zijn eikel verschrikkelijk gevoelig, en elke beweging in zijn broek deed pijn, dus hij heeft langer verband gedragen dan strikt genomen nodig was en kon daarna absoluut geen wijde boxers aan omdat daarin te veel beweging was en daardoor te veel wrijving.
Sex lukte zo'n drie weken na de operatie 'weer' (misschien eerder ook al wel), masturberen kon na een week of vijf weer doordat handen nu eenmaal wat ruwer zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:59
M@rco
M@rco is offline
Hmm... ik ben ook besneden (om dezelfde reden), maar toen was ik acht ofzo, dus toen had ik nog niet echt sex.

Ik weet wel wat het nog een flink tijdje zeer heeft gedaan, zeker een paar weken.
Oud 01-07-2004, 09:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-06-2004 @ 11:13 :
*verhaal*
Wat als je nou na een dag al een stijve krijgt (hell, het blijft een man he ). auw? Scheur?
en zo te horen kun je zoiets mer beter in de vakantie doen of kon ie met verband om wel normaal lopen de eerste weken?

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 09:57.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-07-2004 @ 10:55 :
Wat als je nou na een dag al een stijve krijgt (hell, het blijft een man he ). auw? Scheur?
en zo te horen kun je zoiets mer beter in de vakantie doen of kon ie met verband om wel normaal lopen de eerste weken?
Hij heeft eerst een dag of drie thuis gezeten maar daarna ging het wel weer
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:38
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 29-06-2004 @ 17:13 :
wat voor nut heeft het om de voorhuid af te snijden en daarna weer eraan te naaien?
dan hechten ze het lager weer vast, zodat het nu normaal zit, dat is in ieder geval bij mijn vriend gedaan
Oud 03-07-2004, 13:08
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik ben ook besneden (dus geen voorhuid meer) en ik kreeg een infuus in mijn hand en werd onder narcose (of hoe dat heet) gebracht. Mijn moeder was mee en die was met de auto. Bij mij deed het echt tering zeer, wat onderandere kwam doordat ik geen verdoving meer kreeg, omdat ik onder het "uitslapen" zoveel in mijn slaap rolde, dat ze het infuus eruit moesten halen, en zo gen verdovende stoffen konden toedienen. Ik ben op mijn 13e besneden, en toen ahd ik nog geen seks, maar het masturberen ging iig niet..
Oud 03-07-2004, 15:41
Verwijderd
Oh, ik heb het aan mijn vriend gevraagd, en de eerste paar dagen zal een erectie vast heel lastig zijn met de hechtingen maar elke beweging doet zo'n pijn dat je echt geen erectie krijgt. Mocht-ie een beetje harder worden dan normaal, dan doet het al zoveel pijn dat-ie onmiddelijk terugkruipt. En als de hechtingen eruit zijn, dan kan het gewoon.

En hij raadt je aan om je toch met de auto op te laten halen, tenzij de bushalte tegenover je huis is
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:07
Fade of Light
Fade of Light is offline
ouch, je zult maar geil worden van pijn....pretty fucked up
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten