Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als je echt lid wilt worden bij een studentenvereniging zou ik als ik jou was bij zoveel mogelijk studentevereningen langsgaan tijdens het introductieweek om een indruk te krijgen van die vereningen. Het is denk ik toch wat anders dan wat je op de site ziet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Martijn1985 : voor zover ik het weet zijn er in Groningen zeker minder dan 80% geen lid, ik dacht ergens rond de helft ofzo....maar ik kan ook ernaast zitten.....op de technische universiteiten ligt dat aantal juist hoog - inderdaad rond de 80% - maar niet bij de algemene uni's Charlottetje: Laat je mening in geen geval beinvloeden door je (voor)ouders. Jij moet bij een vereniging gaan waarbij jij het gevoel hebt dat daar leuke mensen bij zitten, je moet nooit kijken naar een soort vereniging(corps/niet-corps) en dat soort dingen. En er is veel veranderd sinds de tijd dat je ouders gingen studeren, dus je hoeft zeker geen keuze's te maken die ze ook gemaakt hebben. Natuurlijk hebben ze mooie tijd gehad bij UVSV bijvoorbeeld, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn dat je daar ook naar je zin hebt. Kies het vereniging die je zelf gaaf vindt, veel succes ermee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag jij je bijvoorbeeld bij elke thread die je leest af waarom je zou reageren of waarom je niet zou reageren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoals al eerder gezegd, moet je echt bij de UIT-dagen overal gaan kijken. Dan kom je het meest over de verenigingen en hun sfeer te weten. En je kunt je gelijk inschrijven. Weet wel dat als je bij het UVSV gaat, dat je enorm veel verplichtingen hebt en er dus veel tijd&geld aan kwijt bent. Bij verenigingen met jaarclubs ben je vaak verplicht minstens 1x per week aanwezig te zijn. Veel plezier in Utrecht iig!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is wel meestal zo dat om jaarclubs te vormen moet je elkaar toch beetje kennen en daarvoor zijn jaarclubavonden eenmaal in de week. Je mag vervolgens zelf weten of je naartoe gaat of niet, maar het is wel aan te raden als je je lichtingsgenoten wil leren kennen en in een superleuke jaarclub terecht wil komen. Wat mij betreft mogen die avonden juist vaker dan eenmaal per week plaatsvinden, ik vind ze superleuk en heb zeker naar me zin met mijn jaarclub. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Charlottetje: Kijk ook eens naar Unitas, wat ik daar van gezien heb zitten d'r hele normale mensen op. Geen idee hoe het daar met de intro zit, ze hebben ook een waarschuwing gekregen, maar waren altijd wat minder erg dan Veritas. Een andere optie is misschien bij een studentensportvereniging te gaan, bijvoorbeeld hockey (USHC) of roeien (Orca / Triton). Tenslotte: sommige verenigingen eisen erg veel van je tijd op, vooral in het begin. Ik ken een aantal gevallen van mensen die gewoon alleen door hun vereniging hun eerste jaar niet gehaald hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Whahahahhaha ![]() "als je bij een echte studentenvereniging gaat moet je er wel rekening mee houden dat je zo wie zo 10 kilo aankomt!"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan je -als Hendrikker zijnde- melden dat Hendrik een ontzettend leuke vereniging is, en waar ik het absoluut heel erg naar mijn zin heb. De grootte van de vereniging zegt vrij weinig over hoe leuk het is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studentenvereniging kiezen? ah1508 | 1 | 20-05-2014 07:22 | |
De Kantine |