Advertentie | |
|
![]() |
|
ik sta er trouwens wel van te kijken dat er zelfs op dit moment nog mensen reageren, thanx allemaal
Wat ik mis is denk ik liefde, maar als ik daar naar opzoek ga weet ik dat ik het niet ga vinden omdat je tegen zoiets aanloopt volgens mij en niet gaat vinden als je er naar opzoek gaat. Maar toch doe ik het en ik vind dus ook niets. Het is gewoon om gek van te worden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet precies hoe je je voelt.. t komt vanzelf wel, hoe moeilijk t ook te accepteren is.. als je wilt praten kun je altijd mailen dawsonscreeklover@hotmail.com liefs jessica
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat het ooit nog komt, maar ik begin steeds meer hoop te verliezen Ik zal je zeker nog mailen |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Raistlin
Ik ben nu 21 jaar Ik ook. ik heb genoeg goede vrienden Ik niet, heb in principe geen echte vrienden .. wel een paar kennissen. erg veel plezier op mn werk Nope. Werk is saai hier ![]() ![]() Alleen is er een iets wat ik mis, en hoemeer ik erover nadenk hoe depresiever ik ervan word en het schijnt niemand ook op te vallen ![]() Liefde? Ik weet wat je bedoelt .. pfff, ik heb met mijn 21 jaar nog nooit een vriendin gehad, kun je je dat voorstellen? hoe gaan jullie er mee om? Tsja, gewoon. Meestal blok ik het weg, soms komt het naar boven en voel ik me helemaal verrot. Over het algemeen denk ik aan de toekomst en geloof er ergens wel in dat het goed komt .. dat is in principe mijn enigste houvast, anders zou ik helemaal gek worden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Psychologie |
Eenzaam zijn OnderOns | 0 | 11-09-2014 10:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Eenzaam DaFrostyOne | 11 | 25-09-2003 12:00 | |
Psychologie |
Gevoel van eenzaamheid terwijl je eigenlijk niet eenzaam bent wissie | 9 | 01-09-2003 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een strijd vol eenzaamheid Green Day | 2 | 27-12-2002 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[betoog] Eenzaamheid Ieke | 0 | 29-11-2002 14:56 |