Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 11:54
syneck
syneck is offline
Ik heb een vraagje, ik heb nog nooit met een programma als paint Shop pro gewerkt, maar ik wil nu er toch iets mee gaan doen.
Ik moet een foto van iemand in de kaatrt van Nederland verwerken.
Dus zodat je binnen de landgrenzen de foto zit en waar Nederland ophoud, (dus de Noordee, Duisalnd, België) het gewoon wit is.
Ik heb de foto van de persoon, van Nederland en paint Shop pro 8, maar ik kom maar niet verder...
Ik heb op internet gezocht en op scholieren.com (misschien is het wel heel simpel te vinden, maar dan weet ik de juiste zoektermen niet) maar kan het niet vinden.

Kan iemand duidelijk een rijtje neerzetten van stappen die ik moet doen om de foto in de kaart te krijgen?

Alvast bedankt

(misschien is het wel heel erg simpel, maar ik henb nog nooit ermee gewert, en misschien is het simpel te vinden, maar dat kan ik dan niet vinden)
Oud 23-05-2004, 12:25
Captain N
Captain N is offline
Je kan

1- een nieuwe laag onder de map maken, daar de foto ingooien, nederland uitknippen op de map zodat de foto op de laag daar onder zichtbaar is.

2- De uitlijning van nederland selecteren met het toverstafje of als dit niet kan handmatig selecteren, dan de foto kopieren (cntrl c) en dan iets van paste into doen.
Reageren

Regels voor berichten