Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En het leest idd zeer slecht. Herlees het zelf eens voor je iets post, want zo krijg je veel minder reacties. Citaat:
- Kijk naar mij, ik ben de lelijkheid zelve en heb op drie maanden tijd twee stalkers (lees: hopeloze gevallen die me voortdurend lastigvielen) gehad. (Maar dat doet er nu niet toe.) - Je hoeft het hem niet rechtstreeks te vragen of hij je wel ziet zitten. Ga eens met hem weg (naar de film of zo), leer hem beter kennen, zorg dat hij je gaat vertrouwen. Vertel hem dingen die niemand anders weet. Hij zal jou dan ook dingen in vertrouwen zeggen, en wie weet vertelt hij je het wel. Wat je ook kunt doen -mss wel kinderachtig- is er via een spelletje achter komen (ik doe dat soms ook op msn). Je stelt een vraag. (Hoe lang zijn laatste relatie heeft geduurd of zo.) Dan laat je hem een vraag stellen. Zo leer je elkaar kennen en kom je vanalles van hem te weten. Let wel op dat de eerste vragen een beetje onschuldig zijn om hem niet af te schrikken en stop als je merkt dat hij het niet leuk vindt.
||
![]() |
Citaat:
Verder zou ik hem gewoon vragen wat hij er precies mee bedoeld. Bij mij verschilt het namelijk nog al, ik zeg ook tegen praktisch ieder meisje (K) als ik wegga, maar het over-OVERgrote deel zou ik geen relatie mee willen. Hem dus gewoon (desnoods op msn) vragen of ie je leuk vind en hem duidelijk maken dat jij hem zeker leuk vind. Succes!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
whahah jij bent echt een sneu geval en dat moet 22 jaar zijn ik ben 15 en snap wel meer van jongens dan jou!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zou er maar niks van verwachten Chrystel. Ik heb zo'n idee dat je niet zo vaak op msn zit. Het is heel gewoon om te eindigen met een kusje. En sja....een hoop mensen beginnen ook met "hoi schat". Ik vind dat echt TOTAAL geen teken dat hij je leuk zou vinden. maar zou je dat als 22 jarige niet moeten weten? Of heb je nog niet zo veel ervaring in de liefde?
|||
Citaat:
(n00b-bashing, wheehey ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||