Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 12:33
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
Hoi met Chrystel,

Ik ben nieuw hier en ik heb me net aangemeld omdat ik een probleem heb en ik wou aan jullie vragen of jullie misschien kunnen helpen mij omdat ik er zelf echt helemaal niets meer van snap!!! Kijk het zit dus zo, ik ken een jongen, die ken ik al een tijdje hoor want hij is de broer van een meisje met wie ik op de basisschool zat en altijd speelde dus ik had um al wel vaker gezien maar laatst was ik aan het uitgaan en toen was die daar ook dus daarvan ken ik um nu want een vriendin van mij die ging naar een vriend van hem om um te versieren zeg maar maar toen liep ik mee want anders dan sta je daar zo in je eentje he dat is ook vervelend altijd, maar toen stond ik dus daar en toen bleek dat ik hem kende van die vriendin van de basisschool dus, en nu dus ook via die jongen die die vriendin van mij (andere hoor) wou versieren. Maargoedr toen heb ik 'm in m'n msn gedaan en we hebben een tijdje gepraat op msn geen cybersex hoor want ik ben geen slet ofzo dat jullie dat niet denken maar gewoon gepraat over allerlei dingen uitgaan en hobbys en mensen die we allebei kenen enzo dat soort normale dingen enzo. En nu zegt hij als hij online komt 'hoi schat' en als hij weggaat dan zegt hij (k) en dat doe ik dan ook wel maar wat betekent dit want eerst deed hij dat nooit en nu dus wel en ik vind hem eigenljik wel een lekker ding enzo dus als hij er iets mee bedoelt dan zou ik dat eigenlijk best leuk vinden. Maar weten jullie wat een jongen er mee bedoelt als hij dat nu wel zegt terwijl hij dat eertst niet deed?

-xxx-

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 12:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 12:41
In_stilte
In_stilte is offline
Je bent hier nieuw daarom zou ik je een tip willen geven, mensen lezen je bericht sneller als je goed let op je typen, het is heel vervelend als je een bericht zo onduidelijk typt; let even op je nederlands!

Verder kan het alles betekenen, maar hoeft het nix te betekenen. Ik ken zat mensen die het gewoon vinden af te sluiten met een (k) als ze iemand een beetje goed kennen. Ik zou zeggen "niet geschoten altijd mis" dus waarom zou je niet kunnen kijken of hij geïnteresseerd gemaakt kan worden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:49
Verwijderd
Moet die eerste 2 geen 1 zijn onder uw naam?
En voor de rest, doe een edit en hertijp je bericht, dit is echt onleesbaar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:50
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
Dankjewel voor je reactie!! Ik zal er op letten maar ik kan niet zo goed typen maar ik zal nu wel de hele tijd nog even kijken of ik typfouten gemaakt heb want dan kan ik die eruit halen en dat is misschien wel duidelijker ja!!! Maar ik kan niet zo goed spellen dus sommige fouten blijven misschien maar ik hoop dat je dat niet erg vind!!!

Maar jij weet dus ook niet wat hij er mee bedoelt dat is wel jammer want dan weet ik het dus ook nog steeds niet maar je vind dus dat ik gewoon moet proberen of hij me misschien leuk gaat vinden dat zou ik wel kunen doen want dat is vast ook wel leuk maar vind hij het niet erg als ik hem ga versieren ofzo want die vriendin van me die doet dat dus altijd wel maar zij is blond en jongens vallen toch allemaal op blond maar hij vind mij misschien wel lelijk en dan vind hij het misschien wel heel stom als ik hem ga versieren of vinden jongens dat altijd wel leuk ook als een meisje niet blond is?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:50
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
Z jij ook bedankt voor je bericht hoe moet ik een edit doen zit daar een knopje voor ofzo???
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:51
Verwijderd
*wijzig* rechts boven
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:54
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
Dankjewel ik heb de typfouten er uit gehaald!!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:57
Madgirl
Madgirl is offline
Citaat:
Chrystel!!!!! schreef op 23-05-2004 @ 13:54 :
Dankjewel ik heb de typfouten er uit gehaald!!!
Gebruik ook even wat punten. Dit leest echt zo vervelend.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:04
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
Hoe bedoel je dat ik punten moet gebruiken? Waar moeten die? Of moeten de zinnen korter?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:14
thalia
thalia is offline
Citaat:
Z schreef op 23-05-2004 @ 13:49 :
Moet die eerste 2 geen 1 zijn onder uw naam?
En voor de rest, doe een edit en hertijp je bericht, dit is echt onleesbaar.
Zou wel eens goed kunnen, Z.
En het leest idd zeer slecht. Herlees het zelf eens voor je iets post, want zo krijg je veel minder reacties.

Citaat:
Chrystel!!!!! schreef op 23-05-2004 @ 13:50 :Maar jij weet dus ook niet wat hij er mee bedoelt dat is wel jammer want dan weet ik het dus ook nog steeds niet maar je vind dus dat ik gewoon moet proberen of hij me misschien leuk gaat vinden dat zou ik wel kunen doen want dat is vast ook wel leuk maar vind hij het niet erg als ik hem ga versieren ofzo want die vriendin van me die doet dat dus altijd wel maar zij is blond en jongens vallen toch allemaal op blond maar hij vind mij misschien wel lelijk en dan vind hij het misschien wel heel stom als ik hem ga versieren of vinden jongens dat altijd wel leuk ook als een meisje niet blond is?
Chrystel, jongens vallen niet op blond of bruin of zwart. De meeste van mijn vriendinnen hebben een bruine haarkleur en hebben ook een vriend. Ze kijken eerder naar het geheel. De eerste indruk is degene die meestal blijft hangen, dus die is belangrijk, niet het feit dat je lelijk zou zijn of niet blond.
- Kijk naar mij, ik ben de lelijkheid zelve en heb op drie maanden tijd twee stalkers (lees: hopeloze gevallen die me voortdurend lastigvielen) gehad. (Maar dat doet er nu niet toe.) -
Je hoeft het hem niet rechtstreeks te vragen of hij je wel ziet zitten. Ga eens met hem weg (naar de film of zo), leer hem beter kennen, zorg dat hij je gaat vertrouwen. Vertel hem dingen die niemand anders weet. Hij zal jou dan ook dingen in vertrouwen zeggen, en wie weet vertelt hij je het wel.
Wat je ook kunt doen -mss wel kinderachtig- is er via een spelletje achter komen (ik doe dat soms ook op msn). Je stelt een vraag. (Hoe lang zijn laatste relatie heeft geduurd of zo.) Dan laat je hem een vraag stellen. Zo leer je elkaar kennen en kom je vanalles van hem te weten. Let wel op dat de eerste vragen een beetje onschuldig zijn om hem niet af te schrikken en stop als je merkt dat hij het niet leuk vindt.
Oud 23-05-2004, 13:15
The0
The0 is offline
Citaat:
Chrystel!!!!! schreef op 23-05-2004 @ 13:33 :
Hoi met Chrystel,

Ik ben nieuw hier en ik heb me net aangemeld omdat ik een probleem heb en ik wou aan jullie vragen of jullie misschien kunnen helpen. Ik snap er zelf namelijk helemaal niets meer van!

Kijk het zit dus zo: ik ken een jongen, ik ken hem al een tijdje hoor, want hij is de broer van een meisje met wie ik op de basisschool zat en altijd speelde. Ik had hem dus al wel vaker gezien, maar laatst was ik aan het uitgaan en toen was die daar ook. Daarvan ken ik hem dus nu, want een vriendin van mij die ging naar een vriend van hem om hem te versieren zeg maar. Ik liep toen mee, want anders dan sta je daar zo in je eentje he dat is ook vervelend altijd. Toen stond ik dus daar en toen bleek dat ik hem kende van die vriendin van de basisschool dus, en nu dus ook via die jongen die die vriendin van mij (andere hoor) wou versieren.

Maargoed toen heb ik 'm in m'n msn toegevoegd en we hebben een tijdje gepraat op msn (geen cybersex hoor want ik ben geen slet ofzo) dat jullie dat niet denken. We hebben gewoon gepraat over allerlei dingen: uitgaan en hobbys en mensen die we allebei kennen, dat soort normale dingen enzo. Nu zegt hij als hij online komt 'hoi schat' en als hij weggaat dan zegt hij (k) en dat doe ik dan ook wel.

Wat betekent dit want eerst deed hij dat nooit en nu dus wel en ik vind hem eigenlijk wel een lekker ding enzo. Dus als hij er iets mee bedoelt dan zou ik dat eigenlijk best leuk vinden.

Maar weten jullie wat een jongen er mee bedoelt als hij dat nu wel zegt terwijl hij dat eerst niet deed?

-xxx-
Deze is in ABN met wat leestekens ed.

Verder zou ik hem gewoon vragen wat hij er precies mee bedoeld. Bij mij verschilt het namelijk nog al, ik zeg ook tegen praktisch ieder meisje (K) als ik wegga, maar het over-OVERgrote deel zou ik geen relatie mee willen.

Hem dus gewoon (desnoods op msn) vragen of ie je leuk vind en hem duidelijk maken dat jij hem zeker leuk vind.

Succes!
Oud 23-05-2004, 13:22
Chrystel!!!!!
Chrystel!!!!! is offline
Dus ik moet kortere zinnen maken en kommaas gebruiken enzo, ja dat zal ik proberen ik weet niet precies waar kommaas moeten. Ik vind jullie wel allemaal heel erg lief dat jullie zo goed proberen om mij te helpen!!! Maar weten jullie echt niet wat hij daar mee bedoelt? NOu dan moet ik het misschien maar aan hem vragen nouja dat durf ik niet, maar misschien kan ik dat doen wat thalia zei!!! Ik vind het niet kinderachtig hoor zoon spelletje, het lijkt me wel leuk!! Maar dat hele gedoe van vertrouwen enzo dat klinkt alsof het wel heel lang duurt!!! Maar jij denkt dus dat hij ook als ik geen blond haar heb hji het wel leuk vind als ik hem ga versieren?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:22
cyntha
cyntha is offline
Dank je wel The0, dat leest een stuk makkelijker.

Ik zou hem gewoon vragen wat hij ermee bedoeld, wat heb je te verliezen? Zelf vind ik dat 'hoi schat' en (K) niet echt veel betekenen, zeker niet op msn. De helft van de jongens die ik in mijn msn lijst hebt staan begint met 'hoi schat' of 'hoi lieverd' en eindigt met een (K). Dat betekent verder helemaal niets. Maar misschien is dat bij hem wel anders en dat zul je hem moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:24
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Chrystel!!!!! schreef op 23-05-2004 @ 14:22 :
Maar jij denkt dus dat hij ook als ik geen blond haar heb hji het wel leuk vind als ik hem ga versieren?
Tuurlijk!! Niet alle jongens vallen alleen maar op uiterlijk. Gooi je vrouwlijke charmes in de strijd
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk dat hij je wel leuker vindt dan voorheen. Als jij hem ook leuk vindt, gewoon er voor gaan. Ik lees dat je ook positief bent over zijn uiterlijk.

By the way, was wel moeilijk om te lezen, zo veel zinnen in 1 zin gepropt! Maar goed, je bent nieuw dus dat kan ik wel een beetje begrijpen van de andere kant...
Oud 23-05-2004, 18:59
mrieke
mrieke is offline
heej,
Je moet gewoon die dingetjes terug zeggen. Als je dat meent natuurlijk. Je kan hem altijd versieren in de discotheek. Jez iet snel genoeg als hij je niet leuk vind. En dat jongens op blond vallen in natuurlijk wel onzin he?Niet alle jongens zijn gelijk. Wij meisjes vallen toch ook niet alleen op blond?Maar succes ermee, misschien word het wel wat

kus Mrieke
Oud 23-05-2004, 19:59
ABrules
ABrules is offline
22

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:07
Marie Elize
Marie Elize is offline
Citaat:
Hoi met Chrystel,

Ik ben nieuw hier en ik heb me net aangemeld omdat ik een probleem heb en ik wou aan jullie vragen of jullie misschien kunnen helpen mij omdat ik er zelf echt helemaal niets meer van snap!!! Kijk het zit dus zo, ik ken een jongen, die ken ik al een tijdje hoor want hij is de broer van een meisje met wie ik op de basisschool zat en altijd speelde dus ik had um al wel vaker gezien maar laatst was ik aan het uitgaan en toen was die daar ook dus daarvan ken ik um nu want een vriendin van mij die ging naar een vriend van hem om um te versieren zeg maar maar toen liep ik mee want anders dan sta je daar zo in je eentje he dat is ook vervelend altijd, maar toen stond ik dus daar en toen bleek dat ik hem kende van die vriendin van de basisschool dus, en nu dus ook via die jongen die die vriendin van mij (andere hoor) wou versieren. Maargoedr toen heb ik 'm in m'n msn gedaan en we hebben een tijdje gepraat op msn geen cybersex hoor want ik ben geen slet ofzo dat jullie dat niet denken maar gewoon gepraat over allerlei dingen uitgaan en hobbys en mensen die we allebei kenen enzo dat soort normale dingen enzo. En nu zegt hij als hij online komt 'hoi schat' en als hij weggaat dan zegt hij (k) en dat doe ik dan ook wel maar wat betekent dit want eerst deed hij dat nooit en nu dus wel en ik vind hem eigenljik wel een lekker ding enzo dus als hij er iets mee bedoelt dan zou ik dat eigenlijk best leuk vinden. Maar weten jullie wat een jongen er mee bedoelt als hij dat nu wel zegt terwijl hij dat eertst niet deed?

-xxx-

whahah jij bent echt een sneu geval en dat moet 22 jaar zijn ik ben 15 en snap wel meer van jongens dan jou!!
Oud 23-05-2004, 20:21
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Hoi met Chrystel,

-xxx-
Alleen die opening al, meid je bent geniaal.
Oud 23-05-2004, 20:35
annetjuh
annetjuh is offline
ga na hem toe en vraag
"vind je me geil" en kijk hem stark in de ogen
dan zit je geramd
Oud 24-05-2004, 08:39
JCG
JCG is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 23-05-2004 @ 21:35 :
ga na hem toe en vraag
"vind je me geil" en kijk hem stark in de ogen
dan zit je geramd
Of hij rent gillend weg
Oud 24-05-2004, 08:58
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 23-05-2004 @ 21:21 :
Alleen die opening al, meid je bent geniaal.
alsof ze de telefoon opneemt

Ik zou er maar niks van verwachten Chrystel. Ik heb zo'n idee dat je niet zo vaak op msn zit. Het is heel gewoon om te eindigen met een kusje. En sja....een hoop mensen beginnen ook met "hoi schat".
Ik vind dat echt TOTAAL geen teken dat hij je leuk zou vinden.

maar zou je dat als 22 jarige niet moeten weten? Of heb je nog niet zo veel ervaring in de liefde?
Oud 24-05-2004, 09:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maargoedr toen heb ik 'm in m'n msn gedaan en we hebben een tijdje gepraat op msn geen cybersex hoor want ik ben geen slet ofzo dat jullie dat niet denken
'T is dat je er zelf over begint...

(n00b-bashing, wheehey )

Citaat:
G.T.C. schreef op 24-05-2004 @ 09:58 :
maar zou je dat als 22 jarige niet moeten weten? Of heb je nog niet zo veel ervaring in de liefde?
Tss, ze is geen slet ofzo!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 10:56
juno
juno is offline
Jongens niet flauw doen, sommigen zijn op hun 22 ste nou eenmaal nog 12. Dat is helemaal niet erg, dat wil zeggen dat ze op haar 32 ste nog 22 is en dan kun je er nog een hoop lol mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 11:24
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Marie Elize schreef op 23-05-2004 @ 21:07 :
whahah jij bent echt een sneu geval en dat moet 22 jaar zijn ik ben 15 en snap wel meer van jongens dan jou!!
idem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 12:06
The0
The0 is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 24-05-2004 @ 12:24 :
idem.
Kan er nou niemand ff zeggen dat het beter dan JIJ is
Reageren

Regels voor berichten