Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 19:13
belledonne
belledonne is offline
heej mensen,

ik ben heel erg verliefd op mn achterneef. het probleem is dat hij mij niet leuk (meer) vind , en het rare is dat hij eerst wel deed alsof hij me leuk vond

klink vaag he

naja in elk geval, ik weet dus niet hoe het komt, hij praat niet meer tegen me, zegt me nog wel goeiedag enzow maar vrdr nie
k hep al gevraagd wat dr aan de hand is maar hij zegt dat er niks is, dus najah...

weet iemand misgien wat ik moet doen om onze vriendschap-bijna-liefde weer terug te krijge?? k weet egt niej wat k fout heb gedaan

groetjes belle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 19:15
Lilything
Lilything is offline
Oei, vervelend

ja dat weet ik ook niet, hij is natuurlijk wel je achterneef enzow, is natuurlijk niet zo makkelijk misschien dat hij daarom zo doet. Is er iets gebeurt tussen jullie? waardoor weet je dat hij jou leukvond dan?
Oud 02-05-2004, 19:18
Last Resort
Last Resort is offline
je bent 12
je hoort het ook niet te snappen
Oud 02-05-2004, 19:26
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
je achterneef?
dat je verliefd wordt daar kan je verder niks aan doen
maar je begrijpt toch wel dat je het gewoon bij een vriendschappelijke relatie moet houden bij familieleden?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:31
Go
Go is offline
Gaat wel weer over. Als je over twee jaar nog op hem verliefd bent, post dan maar opnieuw.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:36
Verwijderd
Niet doen meiske, de enige reden waarom hij waarschijnlijk zo afstandelijk tegen je doet is omdat jij zijn achternichtje bent... Jullie hebben dezelfde bloedband, en ik vind het geen goeie zaak om een (mogelijke) relatie aan te gaan, met familie, ook al is dat nog zo nauw verwant. Hou zelf een beetje afstand, dan maak je het voor hem ook wat makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
belledonne schreef op 02-05-2004 @ 20:13 :
heej mensen,

ik ben heel erg verliefd op mn achterneef. het probleem is dat hij mij niet leuk (meer) vind , en het rare is dat hij eerst wel deed alsof hij me leuk vond

Meidje.. zo werken die gasten nou eenmaal.. Eerst vindtie je leuk, maar daarna niet meer en dan toch 2 weken later weer wel. Laat maar zitten, iemand die met je speelt is de moeite niet waard

klink vaag he

Klinkt bekend

naja in elk geval, ik weet dus niet hoe het komt, hij praat niet meer tegen me, zegt me nog wel goeiedag enzow maar vrdr nie
k hep al gevraagd wat dr aan de hand is maar hij zegt dat er niks is, dus najah...

Mannen zijn grillige wezens, je hebt dr bij die heel overdreven gaan doen als ze je leuk vinden en de andere helft gaat juist nog meer in hun schulp zitten. En een enkele uitzondering zegt t gewoon. Als die zegt dat er niets is, is er niets. En anders had hij t maar moeten zeggen hoor.

weet iemand misgien wat ik moet doen om onze vriendschap-bijna-liefde weer terug te krijge?? k weet egt niej wat k fout heb gedaan

BV. omdat jullie FAMILIE zijn, lukt het niet echt he? Als t weg is, vooral geen moeite doen t terug te krijgen. Been there, tried that.. Forget it. Ga lekker opzoek naar andere gasten, er zijn er nog veeeeeeeeeeel meer die ongetwijfeld nóg leuker zijn dan je achterneef. Je hebt niets fout gedaan, het werkt alleen niet. En dat doet pijn om daar achter te komen.

groetjes belle

Groetjes terug en PM maar als je t echt niet weet. Pien

ps.. je bent 12 hoor.. ik weet niet..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:10
belledonne
belledonne is offline
ik had me leeftijd er nie bij moete zetten geloof ik

mrjah eindelijk ff een reactie, ik vind die gast dus egt al laaaaaang leuk (= een jaar) naja zal ook wel weer kinder8ig gevonde worden maar k denk dat nurvana wel gelijk heeft, hij doet waarschijnlijk zo omdat hij er gewoon niet bij nadenkt dat je voor een (ver) familielid hetzelfde zou kunnen voelen als voor een niet-familielid. thnx foor jullie (zinnige) reacties
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 02-05-2004 @ 20:18 :
je bent 12
je hoort het ook niet te snappen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:34
snarl
snarl is offline
of ze dat wil snappen of niet mag ze denk ik lekker zelf weten. en als het dan toch niet werkt omdat ze 'het' niet snapt komt ze daar vanzelf achter. ik vind trouwens dat ze best volwassen klinkt..

sorry verder niks nuttigs te zeggen. succes ermee. ik zou gaan zeuren als je verliefd was op je neef of broer, maar achterneef.. dat maakt echt niks uit volgens mij.
Oud 02-06-2004, 18:34
Dzjes
Dzjes is offline
Is deze achterneef zo oud als jou? Of hij kreeg een pubertrekje, of hij vindt zichzelf opeens te oud ofzo,
Mss is hij wel niet verliefd op jou? en neemt hij daarom afstand?

Het zou ook kunnen dat hij het doet omdat jullie familie zijn, maar dan zou hij toch wel eens met jou erover praten? Of denken enkel vrouwen op deze manier?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:00
belledonne
belledonne is offline
denk ik wel

ja hij is net zo oud als ik dus dat is niet echt n punt

maar het valt me wel op dat hij de laaste tijd sowieso afstandelijker doet, niet meer antwoord op msn esow, dus ben ik bang dat ie erachter is gekomen

maarja echt advies daarvoor is denk ik nie mogelijk

dus lmr maah bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten