Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 12:02
droomkoningin
droomkoningin is offline
Volgens mij gaat dit een lang verhaal worden
Ik zal even 'kort' de situatie uitleggen.

Ik ken een jongen al een aantal jaar. Het is niet echt een vriendschap te noemen, want ik zie hem altijd maar een paar keer in het jaar (kermis, carnaval, dat soort dingen ) maar elke keer als we elkaar zien, is het altijd heel gezellig. Beetje kletsen, lachen, enz.
Een paar weken voor de carnaval zagen we elkaar weer en het werd iets 'intiemer' als de vorige keer. Beetje flirten en het was erg gezellig MAAR ik had een vriend. Er is dus verder niets gebeurd tussen ons, maar ik hoorde later van een vriendin van mij dat hij had gezegd dat het nog gezelliger was geweest als ik geen vriend had gehad Ik kreeg 's nachts een smsje van 'm.
Een paar dagen erna was het uit met mijn vriend (niet daarom hoor al was het wel de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen )
Tijdens de carnaval heb ik hem ook veel gezien en het was een beetje vreemd. Of ja....hoe zal ik het zeggen. Ik voelde me niet op m'n gemak bij hem (ik weet niet waarom) en we hebben amper met elkaar gepraat

Eind maart was ik met een groep meiden op stap en hij was er ook. Even met hem staan praten, daarna met een vriend van hem. Ik ging weer terug naar de andere meiden, totdat een vriend van hem vroeg of ik meeging naar een andere zaal (leukere muziek en hij was er ) Ik de rest van de avond met hem staan praten, beetje dansen, beetje flirten
Op een gegeven moment moest ik naar huis, dus ik zeg even tegen iedereen dat ik weg moest, slaat hij z'n armen om mijn middel en zei iets (lang verhaal om dat er ook nog bij te zetten ) dus ik gaf antwoord en begon hem te zoenen 's Nachts kreeg ik nog een smsje van hem.
Sinds die avond spraken we elkaar ook steeds vaker op MSN. Beetje liggen geinen en bij hem weet je ook nooit of hij iets meent of niet. Een keer op MSN vroeg hij of ik langs wilde komen ( ) dus ben ik 's avonds even bij hem thuis geweest (hij woont op zichzelf). Beetje gepraat en gezoend Ik dacht van: het gaat de goede kant uit Na die keer hebben we elkaar nog een paar keer op MSN gesproken en mss 1 of 2 smsjes gestuurd.

MAAR

5 mei bevrijdingsfestival. Situatie: hij was niet meer nuchter, ik was ook vrij ver weg en sinds die dag heb ik helemaal niks meer van hem gehoord. We hebben gezoend (dat weet ik nog ) maar op een gegeven moment toen ik later langs liep, dacht ik dat hij mij boos aankeek Ik dacht eerst nog: dat zal ik me wel verbeeld hebben, maar ik hoorde niks meer van 'm. Hij heeft me geblokkeerd op MSN, hij reageert niet toen ik hem een smsje stuurde in de trant van: wat heb ik verkeerd gedaan? (Geen reacties van: Drank maakt meer kapot dan je lief is ofzo AUB )

En nu heb ik zoiets van: hmm....niet grappig
Het is niet zo van: ik ben hartstikke gek op hem (dat weet ik eigenlijk niet) maar ik wil gewoon graag contact met hem blijven houden. Maar ja, dat is een beetje moeilijk als het maar van 1 kant komt Dusss...
Hij reageert niet op m'n smsje (of ik krijg pas over twee weken een reactie, zo is 'ie wel ) maar kan ik niet gewoon bij 'm langs gaan? Of is dat een beetje veel van het goede? Ik weet verder ook niet echt waar hij uithangt in het weekend dus dat heeft verder ook vrij weinig zin.
Ik weet het niet...
Iemand van jullie misschien?

In ieder geval bedankt voor het lezen van dit 'gezeur'

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 12:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 12:20
Verwijderd
Als ik jou was zou ik echt even bij hem langs gaan. Als hij dan afstandelijk doet of je niet wilt spreken weet je genoeg, en anders is het probleem ook opgelost.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 12:21
Wave
Wave is offline
Ik vind dat je er recht op hebt om te weten waarom hij je nu zo behandeld dus ik zou het aan hem vragen, rechtstreeks zodat hij wel antwoord moet geven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 13:38
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik zou ook gewoon bij hem langs gaan, en vragen hoe het nu zit (en dan bedoel ik niet van "hebben we nu iets?", mr gewoon even de situatie polsen).
Het zou goed kunnen dat hij is geschrokken van de plotselinge "stroomversnelling" ofzo... (en ook de andere factoren die mee spelen )

Veel succes iig!!
Oud 18-05-2004, 13:42
Snuitermans
Snuitermans is offline
29 Smileys,
Oud 18-05-2004, 16:03
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 18-05-2004 @ 14:38 :
Ik zou ook gewoon bij hem langs gaan, en vragen hoe het nu zit (en dan bedoel ik niet van "hebben we nu iets?", mr gewoon even de situatie polsen).
Het zou goed kunnen dat hij is geschrokken van de plotselinge "stroomversnelling" ofzo... (en ook de andere factoren die mee spelen )

Veel succes iig!!
Er is niet echt sprake van een 'stroomversnelling', maar het gaat mij gewoon om het feit dat hij niks meer laat horen en ik niet weet waarom niet. (Het is duidelijk dat ik iets verkeerds heb gedaan, maar ik weet niet wat!)
En we hebben ook niks, ik wil gewoon graag contact houden met hem, dan zien we wel hoe het daarna afloopt
Iig danke voor je reply!

@ Snuitje goes... goed he!!
Oud 21-05-2004, 00:12
Verwijderd
waarom bel je hem niet gewoon? da's veel makkelijker dan langsgaan en dat kan ie niet ontwijken. En als ie een paar keer niet opneemt kan je eens bellen met een ander nummer.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 01:48
Agnès
Agnès is offline
wat een hoeveelheid smilies.
Oud 21-05-2004, 09:22
Circles
Circles is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 18-05-2004 @ 14:42 :
29 Smileys,
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:39
pyres
pyres is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 18-05-2004 @ 14:42 :
29 Smileys,
Oud 21-05-2004, 10:32
droomkoningin
droomkoningin is offline
ja sorry, ik houd van smileys

maar kreeg gisternacht een smsje van hem. heel verhaal, maar het kwam er volgens mij op neer dat het wel goed komt ofzo
Oud 23-05-2004, 15:28
sn0w
sn0w is offline
en heeft ie ook nog verteld waarom ie zo vaag deed?
Oud 23-05-2004, 15:48
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
sn0w schreef op 23-05-2004 @ 16:28 :
en heeft ie ook nog verteld waarom ie zo vaag deed?
nee (nog) niet
of ja...niet met zoveel woorden..hij zat in de knoop met z'n emoties
maar heb heel kortaf gevraagd: 'en nu?' Duss...ben benieuwd..

blijf wel aan 'm denken
Oud 23-05-2004, 16:03
sn0w
sn0w is offline
als ie in de knoop zit met zn emoties had hij dat toch tegen jou kunnen zeggen in plaats van je te negeren!
ik hoop dat het wat word tussen jullie
Oud 23-05-2004, 16:05
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
sn0w schreef op 23-05-2004 @ 17:03 :
als ie in de knoop zit met zn emoties had hij dat toch tegen jou kunnen zeggen in plaats van je te negeren!
ik hoop dat het wat word tussen jullie
ja, ik weet het.... ik ben benieuwd wanneer ik hem weer zie
dankje!!

maar er is nog een klein 'probleempje' tussen ons...en dat is leeftijd
Oud 23-05-2004, 16:10
sn0w
sn0w is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 23-05-2004 @ 17:05 :

maar er is nog een klein 'probleempje' tussen ons...en dat is leeftijd [/B]

is het een groot verschil dan? leeftijd doet er toch niet zo heel veel toe denk ik... als je echt wat met hem wil dan..
Oud 23-05-2004, 16:13
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
sn0w schreef op 23-05-2004 @ 17:10 :
is het een groot verschil dan? leeftijd doet er toch niet zo heel veel toe denk ik... als je echt wat met hem wil dan..
Nee, het maakt mij ook niet uit, en hem (volgens mij) ook niet.
Maar als ik nu hier zijn leeftijd meld, krijg ik toch alleen maar negatieve reacties...
Oud 23-05-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
droomkoningin schreef op 23-05-2004 @ 17:13 :
Maar als ik nu hier zijn leeftijd meld, krijg ik toch alleen maar negatieve reacties...
Ach, op een oude fiets moet je 't leren.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:19
tjaaah
tjaaah is offline
de stand(tot nu toe) 54 "emoticons"

ontopic: tja moeilijk verhaal
Met citaat reageren
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 23-05-2004 @ 17:18 :
Ach, op een oude fiets moet je 't leren.
Juist!
sn0w
sn0w is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 23-05-2004 @ 17:13 :

is ie dan zoveel ouder/jonger? het is toch jou leven.. ik zou proberen niks van die reacties aantrekken. Was dat dan ook de reden dat ie zo vaag tegen je deed?
Oud 23-05-2004, 16:23
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
sn0w schreef op 23-05-2004 @ 17:19 :
is ie dan zoveel ouder/jonger? het is toch jou leven.. ik zou proberen niks van die reacties aantrekken. Was dat dan ook de reden dat ie zo vaag tegen je deed?
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft ja.
Oud 23-05-2004, 16:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hem bellen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 23-05-2004 @ 17:23 :
Ik denk dat dat er wel mee te maken heeft ja.
Ik denk het, tenminste, ik vind grote leeftijdsverschillen niet erg.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:54
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2004 @ 17:50 :
Ik denk het, tenminste, ik vind grote leeftijdsverschillen niet erg.
Ik heb er verder ook niet heel veel moeite mee, maar ik kan me voorstellen van zijn kant dat het toch wel even iets anders is. Of ja, dat hij erover moet nadenken of zo.

MAAR

ik weet het niet hoor
Ik zie wel als ik weer iets van hem hoor, want ik ga hem niet 'achterna' lopen... Dan zien we dan wel of er nog iets gaat gebeuren!
Oud 23-05-2004, 17:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vind je hem zelf ook leuk?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:03
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2004 @ 18:02 :
Vind je hem zelf ook leuk?
Oud 23-05-2004, 17:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 23-05-2004 @ 18:03 :
Ja dus. Maar is het leeftijdsverschil zo groot dat hij al "oud" is en allang kinderen had kunnen hebben of niet?

Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:01
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-05-2004 @ 18:29 :
Ja dus. Maar is het leeftijdsverschil zo groot dat hij al "oud" is en allang kinderen had kunnen hebben of niet?

Laat ik het zo zeggen: hij is voorbij de vijfentwintig, maar nog geen dertig

jaja....

maar hij is wel leuk!
Oud 23-05-2004, 18:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 23-05-2004 @ 19:01 :
Laat ik het zo zeggen: hij is voorbij de vijfentwintig, maar nog geen dertig

jaja....

maar hij is wel leuk!
Oooooh valt toch mee, rond de 10 jaar verschil dus?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:36
loveandkisses
loveandkisses is offline
leeftijd hoeft geen obstakel zijn, zolang je maar normaal met elkaar om kan gaan
op het zelfde niveau kunt praten en leven......
want dat is meestal het grootste probleem met leeftijdsverschil,
je leeft in heel andere werelden..

maar als je er allebei echt 100% voor wil gaan
dan moet het zeer zeker lukken!!
(en rond de 10 jaar verschil valt nog wel mee toch?!)

veel succes en geluk in ieder geval...

liefs mij
Oud 24-05-2004, 08:47
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey!
Heb zelf ook weinig problemen met leeftijdsverschillen, maar ja, er zijn genoeg mensen die daar niet zo over denken (daar trek ik me overigens vrij weinig van aan) dus.
En, dankje voor jullie reacties!
Reageren

Regels voor berichten