Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 10:14
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Mijn vriendin is al een tijdje geen maagd meer en ik zelf heb nog helemaal géén ervaring op het gebied van seks.
Opzich wil ik best verder gaan met mijn vriendin dan alleen knuffelen en kussen maar ja....hoe ga ik dat doen?

Ik weet echt niet hoe ik dat moet aanpakken. Moet ik tijdens het knuffelen gewoon maar is met mijn hand in haar slipje gaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:16
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
langzaam eerst zoenen en dan kun jemet je hand inderdaad je richting die zone begeven en kijken hoe ze reageert!

maar aangezien zij al ervaring heeft zal ze je echt wel wat aanwijzingen geven hoor

niet te veel bij nadenken gewoon dat wat je lekker lijkt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:19
Verwijderd
gewoon vragen: "Neuken?"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:10
Verwijderd
Ik zou eerst eens haar borsten strelen, voordat je meteen haar slipje induikt. En haar billen enzo. Laten merken dat je geniet van haar lichaam
En dan kun je wel eens je hand in haar broek laten glijden, dat hoeft niet meteen in haar slipje. Is ook lastig trouwens, proberen haar te stimuleren terwijl er nog een broek over je hand spant waardoor je geen kant uit kunt. Die broek moet dus eerst uit . Geef zelf het voorbeeld, door bijvoorbeeld tijdens het knuffelen en zoenen je t-shirt uit te trekken, haar te helpen met haar t-shirt, en na een tijdje (gewoon knuffelen met naakte bovenlichamen tegen elkaar is ook erg fijn, dat zou ik zeker niet overslaan als ik jou was) zelf je broek uit te doen. Als zij iets niet wil, dan laat ze dat waarschijnlijk wel merken, maar let dus wel goed op of ze misschien geschokt of gekwetst reageert op iets. Nouja, als ze al geen maagd meer is dan zal ze hier vast nog niet negatief op reageren .
Als je dan in je ondergoed lief en geil tegen elkaar ligt te doen, dan kun je inderdaad eens met je hand haar slipje in. Als het goed is laat zij wel merken wat ze lekker vindt, maar waarschijnlijk heeft ze liever dat je haar clitoris masseert of streelt dan dat je met vingers in haar vagina gaat. Als je er toch in wil, ga dan met je vingers wiebelen/draaien, en niet in en uit prikken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:00
common
common is offline
je moet het rustig opbouwen, beetje in de nek kussen
en als je iets bij haar uit wilt trekken, dan doe je het langzaam en kus je het tegelijker tijd, bijv. string/slipje als je dat naar beneden doet dan kusje gelijk haar vagina en haar dijen
maar houd het rustig niet gelijk ervoor gaan.
Oud 22-05-2004, 10:49
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-05-2004 @ 12:10 :
Ik zou eerst eens haar borsten strelen, voordat je meteen haar slipje induikt. En haar billen enzo. Laten merken dat je geniet van haar lichaam
En dan kun je wel eens je hand in haar broek laten glijden, dat hoeft niet meteen in haar slipje. Is ook lastig trouwens, proberen haar te stimuleren terwijl er nog een broek over je hand spant waardoor je geen kant uit kunt. Die broek moet dus eerst uit . Geef zelf het voorbeeld, door bijvoorbeeld tijdens het knuffelen en zoenen je t-shirt uit te trekken, haar te helpen met haar t-shirt, en na een tijdje (gewoon knuffelen met naakte bovenlichamen tegen elkaar is ook erg fijn, dat zou ik zeker niet overslaan als ik jou was) zelf je broek uit te doen. Als zij iets niet wil, dan laat ze dat waarschijnlijk wel merken, maar let dus wel goed op of ze misschien geschokt of gekwetst reageert op iets. Nouja, als ze al geen maagd meer is dan zal ze hier vast nog niet negatief op reageren .
Als je dan in je ondergoed lief en geil tegen elkaar ligt te doen, dan kun je inderdaad eens met je hand haar slipje in. Als het goed is laat zij wel merken wat ze lekker vindt, maar waarschijnlijk heeft ze liever dat je haar clitoris masseert of streelt dan dat je met vingers in haar vagina gaat. Als je er toch in wil, ga dan met je vingers wiebelen/draaien, en niet in en uit prikken.
ok dank je wel
Eigenlijk is het altijd als we bij elkaar slapen dat ik zo'n gevoel heb dat ik wel verder wil gaan. Ik slaap altijd alleen in mijn boxer omdat ik het anders zo warm heb, dus er valt dan niet echt veel voorbeeld meer te geven met kleding uit trekken
Maar het is wel advies dat ik kan gebruiken. Afgelopen nacht gebeurde het eigenlijk vanzelf dat ik haar borsten aan het strelen was. Ik zat gewoon een beetje met mijn hand onder haar pyiama truitje en toen ging het vanzelf. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen maar ik heb gewoon een beetje gestreelt, gemasseerd, en een beetje aan haar tepels gezeten zeg maar.

Zou het kunnen dat ze daar een beetje opgewonden van wordt ?want zolang ik haar buik aan het stelen was, was er niks aan de hand en als ik dan weer een beetje met haar borsten bezig was werden haar tepels helemaal hard en begon ze heel hard te ademen enzo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 10:58
dext0r
dext0r is offline
dat is voor jou het signaal om volgende keer iets verder te gaan, ze geniet er nu al helemaal van..

als ik jou was zou ik NIET te snel gaan, wellicht vind ze het op deze slowdown methode alleen maar leuk, en kun jij er misschien ook nog wel het meest van genieten...

je zou kunnen proberen om zachtjes met 1 of 2 vingers te strelen langs haar onderbuik, dit geeft een kriebelig effect, je zou voor de plagerij met je vinger onder de rand van haar slipje kunnen gaan..., volgens mij als ze zelf wil dat je verder gaat geeft ze dat echt wel aan ;-)

goodluck
Oud 22-05-2004, 12:38
snoodaard
snoodaard is offline
Je grijpt je piem0l en gaat er voor.

Of je begint met je uitkleden, maar ach don't take my word for it.
Oud 25-05-2004, 00:00
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 22-05-2004 @ 13:38 :
Je grijpt je piem0l en gaat er voor.

Of je begint met je uitkleden, maar ach don't take my word for it.
Zou ik inderdaad ook niet doen.

A lot of advice you turn out to be!

[ontopic]
Zoals al uitgelegd wordt, en je zelf aangeeft. Ze reageert op jou stimulans op positieve manier. Tijd om het ietsjes verders te brengen. Ik kan heel goed begrijpen dat je dit niet meteen durft omdat je niet helemaal weet wat je zou moeten doen als je eenmaal met je handen tussen haar benen zit. Maar je hoeft helemaal niet meteen met je handen overal tussen en in te zitten.

Het was goed dat je met je hand al afzakte naar haar buik. Maar probeer volgende keer je hand nog iets verder te verplaatsen naar haar onderbuik. Nu niet meteen doorschieten naar haar schaamstreek, maar draai eerst maar eens met je vingertoppen een paar rondjes rondom haar navel. Zak nu een paar centimeter af en ga met je vingers langs de rand van haar slipje, gewoon van de ene kant van haar heupen naar de andere kant van haar heupen. Zachtjes met je vinger over haar buikje langs het elastiek, en dan is de truuk zo nu en dan stiekem ietsjes het elastiek naar benee te laten glijden. Niet dat je probeert haar slip uit te doen, dat gaat je toch niet 123 lukken, maar meestal doet deze beweging er wel op duiden wat jij in gedachten hebt. Je kan heel gemeen haar ook heel licht en zachtjes strelen waardoor je de rillingen door haar buikje kan laten gaan. en dan weer braaf terug naar boven toe, wat masseren van haar buikje, lees lieflijk en zachtjes strelen. Als je wil kan je lekker terug naar haar borsten.

OW, BIG MENTAL NOTE, NIET VERGETEN HAAR OOK ONDERTUSSEN GEWOON TE BLIJVEN ZOENEN!

Nu je dat hebt gedaan, en ze ademt heerlijk zwaar, en kijkt je met die prachtig glazige oogjes aan, is het tijd om haar verder te verleiden, niet dat ik denk dat ze dan je al niet wil ofzow, maar toch, het spel kan je spelen of je kan het GOED spelen. Laat je hand nu wat afzakken naar haar been, als je samen ligt en zij ligt bijv. op haar zijde, dan lekker je hand op haar heup leggen en langzaam lieflijk strelen langs haar been. Nu met je hand afzakken naar het been dat onder ligt, of als ze op haar rug ligt te genieten van jou, je hand naar de binnenkant van haar dij, welke aan jou kant ligt. Nu zachtjes haar been strelen en masseren, geniet ook zelf van dit heerlijke zachte huidje hier, en als je er een kusje op kan geven, ook zeker doen. Je hand nu iets meer omhoog langs het been bewegen. Niet te snel, en vooral niet meteen door, maar tijdig stoppen, laat haar maar lekker geen idee houden wanneer ze jou gaat voelen. Blijf haar ondertussen lekker aankijken en zo nu en dan een lekker kusje geven. Lieflijk praten en lief doen zijn echte stemmingszetters. Als je nu weer je hand gaat verplaatsen duw dan nu iets steviger tegen haar dij, alsin probeer een klein beetje grip te vinden op die heerlijk zachte dij, en duw dat een klein stukje mee omhoog, dan leg je namelijk verderop, hogerop dus, ietsjes meer druk. Als je niet verder durft, laat het dan nu hier even bij, beter om te stoppen op het punt dat het fantastisch is, dan door te gaan en het te vernaggelen. Grote kans is er ook dat ze je hand nu zal pakken en die zelf zal leiden. Mocht dat gebeuren, geniet daar dan van en let goed op wat ze allemaal doet, dit zijn bewegingen die zij lekker vind, dus probeer deze te onthouden.

Als je toch verder gaat kan je er voor kiezen om langs het been verder omhoog te gaan, maar probeer niet direct tussen haar benen uit te komen, probeer aan de zijkant van haar dij te blijven, zeker als je aankomt bij haar slipje. Je mag best een vinger tegen haar warme vagina aanleggen, maar het is niet de bedoeling dat je meteen doet alsof je in een grabbelton grijpt. Dan heb je gegarandeerd geen prijs. Gewoon eerst een keer langs strelen, haar wel aan blijven kijken s.v.p. Dan weer je hand iets af laten zakken, en ditmaal nog iets meer druk op die dij, en laat dit keer merken dat je zachtjes met de palm van je hand langs haar pelvis gaat. Als je er even blijft hangen maak dan een draaiende beweging met óf je vingers die je kan houden zoals je een paar voert, dus bij elkaar, of ze juist iets te spreiden zodat alles er netjes tussen kan vallen.. alleen dit raad ik pas aan als je er wat ervaring mee hebt, of gewoon goed bent met je vingers. Stimuleer haar bijvoorbeeld zo eerst even.

Pas later je hand omhoog halen naar het randje van haar slip, en dan langzaam die wat optrekken en heel zachtjes er onder afzakken naar die heerlijk warme plek daar.

En dan komen we aan bij het betere bevredigen met de hand.

Nu heb ik ergens ook een beschrijving staan van vingeren/beffen, maar kon deze in eerste instantie niet snel vinden. Daar kom ik nog op terug.
Oud 25-05-2004, 03:06
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
haha dat zomaar strelen van de borsten en dat ze begon te hijgen en bij jezelf denken van 'Ow yeah dit is cool ' en dan die spanning erbij, doet me echt terugdenken aan mijn eerste sexuele escapades grappig om te lezen

MEEEEEEEEEEEEEEmories

Anyway, zo te LEZEN vind ze dat soort dingen helemaal niet erg, en inderdaad kan je de volgende keer wat verder gaan.

Wil je weten hoe je het beste kan vingeren, ask Sarah, of gebruik de search

Je bent op de goede weg in ieder geval !!
Oud 25-05-2004, 07:37
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik vraag het gewoon.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Oud 25-05-2004, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 25-05-2004 @ 01:00 :
<gedetailleerd verhaal>
*slik*
waaaaar is vriendje?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-05-2004 @ 09:16 :
*slik*
waaaaar is vriendje?
Dat was precies mijn reactie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 12:45
Soullar
Soullar is offline
Sorry..
Oud 25-05-2004, 13:01
juno
juno is offline
Citaat:
Soullar schreef op 25-05-2004 @ 13:45 :
Sorry..
Je wordt weer vriendelijk bedankt. Vriendje is onbereikbaar ver weg.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
grl schreef op 25-05-2004 @ 11:06 :
Dat was precies mijn reactie
same hahah
Oud 25-05-2004, 16:15
Lorelei
Lorelei is offline
Nou Soullar je hebt het weer voor elkaar hoor....
Oud 25-05-2004, 17:57
Rob
Rob is offline
Citaat:
juno schreef op 25-05-2004 @ 14:01 :
Je wordt weer vriendelijk bedankt. Vriendje Vriendinnetje is onbereikbaar ver weg.
Maar ja, zo deed ik het ook. ;D
Oud 25-05-2004, 18:04
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Rob schreef op 25-05-2004 @ 18:57 :
Maar ja, zo deed ik het ook. ;D
Nu niet meer dan?

Vertel jij anders wat over dat handwerk, dan kijk ik wel of ik er nog het een en ander aan toe kan voegen.

En ja, dit is een uitdaging.
Oud 25-05-2004, 22:19
juno
juno is offline
Citaat:
Soullar schreef op 25-05-2004 @ 19:04 :
Nu niet meer dan?

Vertel jij anders wat over dat handwerk, dan kijk ik wel of ik er nog het een en ander aan toe kan voegen.

En ja, dit is een uitdaging.
Jij moet dan het mondwerk nog toevoegen, maar dat is jou toch wel toevertrouwd?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 06:48
snarl
snarl is offline
Citaat:
juno schreef op 25-05-2004 @ 14:01 :
Je wordt weer vriendelijk bedankt. Vriendje is onbereikbaar ver weg.
inderdaad... grr.
Oud 26-05-2004, 07:29
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 20-05-2004 @ 11:14 :
Mijn vriendin is al een tijdje geen maagd meer en ik zelf heb nog helemaal géén ervaring op het gebied van seks.
Opzich wil ik best verder gaan met mijn vriendin dan alleen knuffelen en kussen maar ja....hoe ga ik dat doen?

Ik weet echt niet hoe ik dat moet aanpakken. Moet ik tijdens het knuffelen gewoon maar is met mijn hand in haar slipje gaan ofzo?
Misschien helpt deze topic je: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=841110
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten