![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Eigenlijk is het altijd als we bij elkaar slapen dat ik zo'n gevoel heb dat ik wel verder wil gaan. Ik slaap altijd alleen in mijn boxer omdat ik het anders zo warm heb, dus er valt dan niet echt veel voorbeeld meer te geven met kleding uit trekken ![]() Maar het is wel advies dat ik kan gebruiken. Afgelopen nacht gebeurde het eigenlijk vanzelf dat ik haar borsten aan het strelen was. Ik zat gewoon een beetje met mijn hand onder haar pyiama truitje en toen ging het vanzelf. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen maar ik heb gewoon een beetje gestreelt, gemasseerd, en een beetje aan haar tepels gezeten zeg maar. Zou het kunnen dat ze daar een beetje opgewonden van wordt ?want zolang ik haar buik aan het stelen was, was er niks aan de hand en als ik dan weer een beetje met haar borsten bezig was werden haar tepels helemaal hard en begon ze heel hard te ademen enzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() A lot of advice you turn out to be! [ontopic] Zoals al uitgelegd wordt, en je zelf aangeeft. Ze reageert op jou stimulans op positieve manier. Tijd om het ietsjes verders te brengen. Ik kan heel goed begrijpen dat je dit niet meteen durft omdat je niet helemaal weet wat je zou moeten doen als je eenmaal met je handen tussen haar benen zit. Maar je hoeft helemaal niet meteen met je handen overal tussen en in te zitten. Het was goed dat je met je hand al afzakte naar haar buik. Maar probeer volgende keer je hand nog iets verder te verplaatsen naar haar onderbuik. Nu niet meteen doorschieten naar haar schaamstreek, maar draai eerst maar eens met je vingertoppen een paar rondjes rondom haar navel. Zak nu een paar centimeter af en ga met je vingers langs de rand van haar slipje, gewoon van de ene kant van haar heupen naar de andere kant van haar heupen. Zachtjes met je vinger over haar buikje langs het elastiek, en dan is de truuk zo nu en dan stiekem ietsjes het elastiek naar benee te laten glijden. Niet dat je probeert haar slip uit te doen, dat gaat je toch niet 123 lukken, maar meestal doet deze beweging er wel op duiden wat jij in gedachten hebt. Je kan heel gemeen haar ook heel licht en zachtjes strelen waardoor je de rillingen door haar buikje kan laten gaan. en dan weer braaf terug naar boven toe, wat masseren van haar buikje, lees lieflijk en zachtjes strelen. Als je wil kan je lekker terug naar haar borsten. OW, BIG MENTAL NOTE, NIET VERGETEN HAAR OOK ONDERTUSSEN GEWOON TE BLIJVEN ZOENEN! Nu je dat hebt gedaan, en ze ademt heerlijk zwaar, en kijkt je met die prachtig glazige oogjes aan, is het tijd om haar verder te verleiden, niet dat ik denk dat ze dan je al niet wil ofzow, maar toch, het spel kan je spelen of je kan het GOED spelen. Laat je hand nu wat afzakken naar haar been, als je samen ligt en zij ligt bijv. op haar zijde, dan lekker je hand op haar heup leggen en langzaam lieflijk strelen langs haar been. Nu met je hand afzakken naar het been dat onder ligt, of als ze op haar rug ligt te genieten van jou, je hand naar de binnenkant van haar dij, welke aan jou kant ligt. Nu zachtjes haar been strelen en masseren, geniet ook zelf van dit heerlijke zachte huidje hier, en als je er een kusje op kan geven, ook zeker doen. Je hand nu iets meer omhoog langs het been bewegen. Niet te snel, en vooral niet meteen door, maar tijdig stoppen, laat haar maar lekker geen idee houden wanneer ze jou gaat voelen. Blijf haar ondertussen lekker aankijken en zo nu en dan een lekker kusje geven. Lieflijk praten en lief doen zijn echte stemmingszetters. Als je nu weer je hand gaat verplaatsen duw dan nu iets steviger tegen haar dij, alsin probeer een klein beetje grip te vinden op die heerlijk zachte dij, en duw dat een klein stukje mee omhoog, dan leg je namelijk verderop, hogerop dus, ietsjes meer druk. Als je niet verder durft, laat het dan nu hier even bij, beter om te stoppen op het punt dat het fantastisch is, dan door te gaan en het te vernaggelen. Grote kans is er ook dat ze je hand nu zal pakken en die zelf zal leiden. Mocht dat gebeuren, geniet daar dan van en let goed op wat ze allemaal doet, dit zijn bewegingen die zij lekker vind, dus probeer deze te onthouden. Als je toch verder gaat kan je er voor kiezen om langs het been verder omhoog te gaan, maar probeer niet direct tussen haar benen uit te komen, probeer aan de zijkant van haar dij te blijven, zeker als je aankomt bij haar slipje. Je mag best een vinger tegen haar warme vagina aanleggen, maar het is niet de bedoeling dat je meteen doet alsof je in een grabbelton grijpt. Dan heb je gegarandeerd geen prijs. Gewoon eerst een keer langs strelen, haar wel aan blijven kijken s.v.p. Dan weer je hand iets af laten zakken, en ditmaal nog iets meer druk op die dij, en laat dit keer merken dat je zachtjes met de palm van je hand langs haar pelvis gaat. Als je er even blijft hangen maak dan een draaiende beweging met óf je vingers die je kan houden zoals je een paar voert, dus bij elkaar, of ze juist iets te spreiden zodat alles er netjes tussen kan vallen.. alleen dit raad ik pas aan als je er wat ervaring mee hebt, of gewoon goed bent met je vingers. Stimuleer haar bijvoorbeeld zo eerst even. Pas later je hand omhoog halen naar het randje van haar slip, en dan langzaam die wat optrekken en heel zachtjes er onder afzakken naar die heerlijk warme plek daar. En dan komen we aan bij het betere bevredigen met de hand. Nu heb ik ergens ook een beschrijving staan van vingeren/beffen, maar kon deze in eerste instantie niet snel vinden. Daar kom ik nog op terug.
||
Verwijderd
|
Citaat:
waaaaar is vriendje? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Vertel jij anders wat over dat handwerk, dan kijk ik wel of ik er nog het een en ander aan toe kan voegen. En ja, dit is een uitdaging. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Psychologie |
Waarom zijn jongens eerder toe aan seks dan meisjes? Mr.Banana | 24 | 21-07-2013 18:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
Pijn tijdens de sex 00Mistery00 | 22 | 12-04-2005 19:57 | |
Seksualiteit |
seks michaelv | 14 | 06-02-2005 21:23 |