|
|
|
Verwijderd
|
Voor de knutselaar heb ik nog een aantal pc onderdelen liggen die ik niet meer gebruik:
Oude pc kast, ong 47 cm hoog. (incl voeding, die ook los te verkrijgen is als niemand de kast wil incl voeding) oude monitor, 15 inch CD speler 44x Speed incl headphone aansluiting en volume draaischijf CD speler, onbekend x speed incl headphone aansluiting en volume draaischijf Netwerk HUB met 1 coax aansluiting, 2 andere poorten (met pinnetjes, 2 rijen van 5) en 8 TCP/IP aansluiting S3 Trio64V2/DX 3d kaart (Niet agp) Diamond Viper V550 3d kaart (agp) Creative Labs geluidskaart (model #: CT4810) Met 3 Jack-Jack plugs en een joystick aansluiting Netwerkkaart, 10mb, Coax & TCP/IP Netwerkkaart, 10mb, Coax & TCP/IP (Readylink, RL2000A-PnP) Netwerkkaart, 10mb, Coax & TCP/IP & een joystick achtige aansluting, waarvoor ik niet weet waar die voor dient Hyundai TC200 kaart. Geen id waar die voor dient. Hij heeft een printerpoort en een omgedraaide beeldschermpoort oude Modem kaart 2X diskette station Oude (werkend?) P2 moederbord. excl fan. incl agp slot oude (werkend? P1?) moederbord. excl. fan. Hard Disk 2 GB Hard Disk 171 MB (incl Win 3.11) En nog allemaal snoeren voor HD's, Diskette station's en stroom toevoer Dat is alles wat ik op dit moment heb gevonden in mijn kamer. Om te onderhandelen kan je me mailen op: secretspooky@hotmail.com |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Oudere spelletjes draaien er prima op, nieuwere echt niet .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk als je iets als Counterstrike wil spelen, of need for speed 3.. Maar niet voor de games van tegenwoordig.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
http://www.1to0.nl/productinfo.php?id=603&cat=9 (Jah, FX, ik weet het, maar het is wel goedkoop! En de winkel is top!)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen ov, dus... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hebben? 6,50 ofzo?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je echt wel wat wilt kun je beter wat meer investeren. Als je niks hoeft kun je net zo goed een PCI videokaart nemen. |
|
|
|
|
|
die hub, heb je daar een plaatje van (TCP/IP aansluiting lijkt me sterk, want de clip waar je meestal een netwerk mee opbouwt lijkt erop en is een UTP aansluiting)
hoeveel mbit issie trouwes? als die ethernet kaarten dr op aangesloten zijn geweest, zal t wel 10 zijn. Kun je leuk een spelletje over doen maar niet snel internetten \maar goed, ik prefereer wel een plaatje van die hub om te kijken wat voor een t is(aub) dadada |
|
|
|
||
|
Citaat:
geef toch maar antwoord graag dadadada oeba |
||
| Advertentie |
|
|
|