Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben het hele jaar al oefentoetsen (voor een repetitieweek) die uit het examen zijn gehaald. Ik maak me er eigenlijk niet druk om. Ik heb wel economie samengevat gekocht omdat ik geen zin heb om alle boeken weer uitgebreid door te gaan nemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de SE vragen zijn hetzelfde als de examenvragen bij ons. dus het valt me niet tegen (ben niet geschokt ofzow) maar het is wel moeilijk |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
de oude examens eco die we op school geoefend hebben zijn nie makkelijk maar heb toch ut idee dat mijn leraar de se's toch moeilijker maakt, zeker als we de examens aan het bespreken zijn en hij dan met extra vragen ervoor komt.
off-topic : moet ff meedelen dat mijn se's achter de rug zijn , eindelijk |
![]() |
|
![]() |
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met economie 1,2
wij hebben nou 4 uur in de week en dan krijgen we 4 opgaven uit de examenbundel. 1 opgave per les rekent de docent dan.. Ik ben meestal in 1 lesuur klaar zodoende dat ik 3 extra tussenuren in de week heb ![]() Ik schrijf ook nooit mee met de aantekeningen en slaap vaak tijdens economie... Afgelopen toetsperiode was ik een half uur te laat voor het tentamen, maar was als eerste weg en had ook nog eens het hoogste punt van de klas (een 8,9) en dat allemaal zonder leren... Alleen maar opgaven maken. Ik ga niet voor niets volgend jaar HBO Commerciële economie doen!!! Maar succes iedereen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moet toch zeggen dat de examenopgaven mij ook wel vies tegenvielen. Het correspondeert vrij weinig met dat wat in het boek staat (praktische economie), en is iig moeilijker. Met die opdrachtjes uit het werkboek kan je je ook niet redden. Ik vind gewoon het niveauverschil tussen dat wat je geleerd hebt, en het examen, iets te groot. Maar ach ik mag niet klagen, heb net dankzij mijn her- van een 4.8 een 6.3 gemaakt
![]()
|
Onze leraar eco zei dat er cker een betoog tussen zou zitten. Althans dat d8 ie.. Nou nee dus
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan kun je het nodige invullen. Economie 1,2 (2002, Nieuwe stijl, I) , Opgave 3 is in ieder geval een betoog vraag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij op school zijn de economie-tetamens stukken moeilijker dan de examens.
Mijn eco-leraar vindt gewoon dat hij het ons zo moeilijk mogelijk moet maken zodat het examen meevalt. Hij zit met zijn klas dan vaak ook bij het hoogste gemiddelde van nederland met economie |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie 1,2 zelftest markten 1 economie89 | 3 | 08-03-2007 23:52 | |
VWO |
Examen Economie 1,2 Nyawa | 233 | 27-05-2006 17:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |