| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bedankt voor je interesse!
|
|
|||
|
Citaat:
Het is niet persé verkeerd om je op de fonetische aspecten te richten toch? . Zou juist achter deze aspecten niet veel (meer) kunnen zitten?. "Het eventjes weg", dat pik je er goed uit , dat is 1 van de gedachten achter dit gedicht.Citaat:
Dat weet ik mij nog te herinneren ![]() . Dan heb ik daar een andere mening over dan jij. Het is verre vanuit een iets geforceerds gemaakt. Het kwam er juist heel natuurlijk zo uit, tenminste die ervaring had ik met dit gedicht. Soms vind ik alleen woorden niet toereikend genoeg. In dit geval i.g. niet. Bedankt voor je blik er op!. Beiden bedankt.
|
|
||
|
Citaat:
. En natuurlijk zitten er achter deze aspecten kernpunten van het gedicht, maar die kan ik doordat ik teveel 'afdwaal' niet zo goed meer plaatsen. Vandaar .
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 18:20 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 21:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
En daar ging ik Dreamerfly | 1 | 14-12-2004 19:08 | |
| Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 17:44 | |
| Psychologie |
En toch ga ik kapot.... [DFU]DutchGirllie | 8 | 06-08-2002 11:38 | |
| Psychologie |
hoe komt dit en wat moet ik doen? heaven or tha hell | 5 | 14-06-2002 11:22 | |