Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alle mythen en bijbelverhalen (en verhalen uit overige religies) bevatten een kern van waarheid. elke religie heeft die verhalen alleen zo veranderd (misschien door tijd) dat die kernen moeilijk te vinden zijn. en niets op dit forum klinkt ongeloofwaardig. de realiteit is niet ongeloofwaardig. (mijn mening) (beetje off-topic, sorry) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ten tweede: ik denk dat (als er een boodschap is) je de bijbel maar weer eens op moet pakken en beginnen te lezen. Misschien wil God je duidelijk maken dat je hem te veel verwaarloosd heb. Ik wil niet zeggen dat je hem verwaarloosd hebt, ik weet daar helemaal niets van af, dus kom niet bij mij aan met tegenwerpingen. Back to the point: ik denk dat er bedoelt wordt dat je je wat meer in de bijbel en God moet verdiepen. (ik ben geen expert, bij lange na niet, ik gok maar een beetje eigenlijk) Ik hoop dat je hier iets aan hebt. greetzzz
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kan het niet verklaren, je kan het dus beter van bijde kanten geloven. Het is stupide te zeggen dat het een goddelijke boodschap is, terwijl je geen bewijzen hebt.
Hetzelfde geld voor het geloven van toeval, hier heb je ook geen bewijzen voor. Een antwoord hierop zul je waarschijnlijk nooit krijgen, maak je er maar niet zo druk over :-) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En NEE: natuurlijk kan je niet bewijzen dat iets toeval is, net zo min als je kan bewijzen dat iets voorbestemd is. |
![]() |
||
Citaat:
zo...kon je geen ouder topic vinden? ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stonermuziek. Verwijderd | 79 | 14-06-2006 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Muziek |
beste goa? CyWu | 13 | 09-08-2005 15:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gemiddelde forum-bezoeker hier is verschrikkelijk dom!! meneer poker | 110 | 26-07-2004 15:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |