Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aangezien ik vaak MS Train Simulator speel zou ik best een wat krachtigere videokaart mogen hebben, de huidige GeForce 2MX heeft het er erg zwaar mee. Hoewel ik dat zeker niet morgen ga doen; een nieuwe videokaart kopen. Pas als het echt onspeelbaar wordt door de traagheid, dan zal ik het zeker overwegen.
Andere dingen waar ik weleens aan zit te denken: - 100 Mbps hub ipv m'n 10 Mbps hub - 19'' ipv 17'' monitor |
![]() |
|
tja, upgrade tijd is het weer
![]() danger den maze2 danger den iC geforce blackice2 sicce idra enermax of flowerpower 500 watt voeding blauwe tl-lamp ![]() ![]() nieuw cpu'tje misschien een xp 1600+. Kweenie ik denk dat ik 1st ga kijken hoe ver ik mn ouwe duron kan klokken met mn nieuwe o2 koeling ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
http://gathering.tweakers.net/showto...p/419643/1/100 lees hier maar eens, eigenlijk is zo'n Enermax veel geiler
![]() |
![]() |
||
Citaat:
9 & 10 MAART COMPUTERBEURS BRABANTHALLEN DEN BOSCH!!!!!!!!
|
![]() |
'n paar kilo hout en 'n hoop fans...
ik wil me eige kast gaan bouwen (rekening houdend met elke natuurkundige wet waar je rekening mee moet houwen) en als die af is 'n nieuwe Duron, onder 'n zwaar omgebouwde coolermaster tot 1,5ghz, en opklokken met die bak ![]() en nee, ik ga express NOG NIET noor h2o koeling, maar ik maak me nieuwe kast wel zo da'k der evt. 'n radiator ed. in klwijt kan.... me scoot is kapuet (gebroken krukaslager) ne da's ff belangerijker als die 133Mhz meer in opklokken ![]() [Dit bericht is aangepast door ick (04-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik denk een nieuw toetsenbord. Hij ziet er nog mooi uit, maar is erg oud. Heeft ook nog geen Euro teken.
En een nieuwe luidspreker, althans ik doe mijn luidspreker weg en koop een koptelefoon met microfoon. Is handig als je 's avonds harde muziek wil luisteren en het niet mag omda het te laat is. En misschien zo'n nieuwe diskdrive dat je cd erin word gezogen. Die is vet. Ik heb dus nog aardig wat te doen. Heb al een dvd-drive dus hoef die niet meer. En het laatste is niet echt voor de pc maar toch. Een eigen Website!!!! Dat laatste lijkt me echt vet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net een draadloze muis gekocht, en ik wil binnenkort nog een netwerkje aanleggen (2 ethernet kaarten en een crossoverkabel). Want mijn zusje doet erg irri., want ze wil de hele dag achter de computer waar ik al de hele dag achter zit
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of op de tv..... via dvd speler ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|