Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 12:01
anjali
anjali is offline
Hai

Ik lees net ophet examenrooster dat havo morgen tekenen examen heeft.

Ik heb hier helemaalniets overgehoord!!!!

Ik dacht zelfs dat ik al klaar was want ik had op 31 maart examen kunstgeschiedenis gehad!

Duskan iemand mijuitleggen wat er dan met examen tekenen van morgen bedoelt wordt valt dit soms onder CKV 2,3,want dan heb ik echt een probleem.

En die lerares had er niets over gezegd!
Advertentie
Oud 26-05-2004, 12:05
Neeleh
Neeleh is offline
Ik heb er niets over gehoord en ik heb ook tekenen, dan heb ik ook een probleem, maar bij ons staat het niet op het rooster, vaag...
Oud 26-05-2004, 12:07
anjali
anjali is offline
Kijk op de examenroosters op internet...
Oud 26-05-2004, 12:08
Neeleh
Neeleh is offline
Ja, ik zie het ook net staan, maar wij hebben van school een examenrooster gehad en daar stond het niet op. Volgens mij ligt het per school. Want heel erg veel scholen hebben ook muziek als examenvak, wij niet. Dus ik neem aan als bij jullie neimand er iets vanaf weet dat julle geen tekenen hebben.
Oud 26-05-2004, 12:09
anjali
anjali is offline
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Oud 26-05-2004, 12:20
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
Volgens mij kan elke school kiezen wat ze doen. Via de nieuwe manier landelijk of nog via de oude manier alleen schoolexamens. Tenminste dat dacht ik. Jammer genoeg heb ik de nieuwe manier morgen tekenen dus.
Oud 26-05-2004, 12:26
Impry
Impry is offline
Anders is anjali helemaal de lul
Oud 26-05-2004, 12:48
Barbabob
Barbabob is offline
Hmm das wel vaag! Bij ons is het zo...wij hebben nog eesn geen CKV 2,3...maar je kan als C&M-er kiezen tussen muziek en tekenen..vandaag was muziek en ik heb morgen dus ook tekenene wat naar mijn idee gewoon landelijk is..anders hebben jullie t examen al gehad of een andere da kan ook...ik heb dit jaar nog geen theorie gehad iig alleen maar pratijk..anders mag je wel ff wat antwoordjes fixen voor ons
Oud 26-05-2004, 12:53
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
heb je nog helemaal geen theorie gehad?? wat vaag... Bij ons zijn er gewoon twee schoolexamens geweest.
Echt raar dat dat per school zo verschilt
Oud 26-05-2004, 12:54
Barbabob
Barbabob is offline
Trouwens...ik bedenk me net ...ik heb geen my-leer eindexamen dat heb ik ook al afgesloten paar weken terug! Terwijl sommige mense dat wel hebben! Dus als dat examen niet in je rooster staat die je op school gehad hebt dan zal da vast wel kloppe
Oud 26-05-2004, 12:55
Barbabob
Barbabob is offline
Nopes maar in 4 HAVO wel hoor..maar dit jaar niet..op elke school moet je als je tekenen hebt afgesloten gewoon een aantal praktijkopdrachten gedaan hebben en heel de kunstgeschiedenis gehad hebben. En dat heb ik dus wel alleen daarvan is dit jaar nog niks getoetst..dus ben benieuwd morgen
Oud 26-05-2004, 13:03
Babette
Babette is offline
Wij hebben op school geen tekenen/muziek meer..
Het is bij ons nu gewoon CKV2 geworden en hebben wij dus alleen 31 maart eindexamen daarvan gehad.
En als het niet op je examenrooster van school staat dan heb je het niet....klaar! Lijkt me logisch....
Oud 26-05-2004, 13:12
Suey
Suey is offline
Ik hoop voor jou dat je t niet hebt, maar ik heb morgen wel een eindexamen kunstgeschiedenis
Oud 26-05-2004, 13:15
Barbabob
Barbabob is offline
Ja ik helaas ook....hoe hebbe jullei t dan voorbereid??? Degene die t al gehad hebbe..? Nog handige sites gebruikt??
Oud 26-05-2004, 14:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Barbabob schreef op 26-05-2004 @ 13:54 :
Trouwens...ik bedenk me net ...ik heb geen my-leer eindexamen dat heb ik ook al afgesloten paar weken terug! Terwijl sommige mense dat wel hebben! Dus als dat examen niet in je rooster staat die je op school gehad hebt dan zal da vast wel kloppe
Even voor de duidelijkheid dan maar:

Voor ckv2,3 / tekenen/ handvaardigheid/ muziek / drama:
Er bestaan verschillende soorten examens. Zo is er een cd-rom examen dat eind maart of begin april al is afgelopen en er is een centraal examen die gewoon in de examenweek is.
Als jij al op 31 maart examen hebt gedaan hoef je morgen dus NIET.

En voor Barbabob over maatschappijleer:
Er bestaat een maatschappijleer1 en maatschappijleer 2. Maatschappijleer2 wordt slechts op sommige scholen aangeboden. Wat jij hebt gehad is ma1, dat rond je af met SE's en niet met CSE. Ma2 rond je wél met CSE af en dat is dus wat in dat examenrooster staat.

Maar omdat er al twee topics zijn over ckv2,3/tekenen/handvaardigheid enz. gooi ik deze op slot. Ander praat helemaal iedereen langs elkaar heen.

Regels voor berichten